Karua - Ymmärsin vihdoin kuinka ja mihin nainen rakastuu miehessä - "Kaikki riippuu siitä"
Nainen rakastuu miehessä siihen, mitä hän voi tarjota naiselle.
Evopsych kertoo, että nainen hakee miehestä "provision" eli varustusta tulevaa varten. Mies hankkii ja toimittaa naiselle asioita. Muonittaa naisen.
Eli jos nainen ei rakastu sinuun, et voi tarjota naiselle mitään. Kaikki riippuu siitä, mitä voit tarjota naiselle. Sama todellisuus on yhä, vaikka ei eletäkään enää 'hunter gatherer' aikaa kuin 300 tuhatta vuotta sitten.
Kommentit (126)
Mitäs karua tuossa muka on? Naiselle on historiassa ollut biologisesti järkevää valita mies, joka on ollut mm. luotettava ja hyvägeeninen ja lisäksi kyennyt kompensoimaan sitä valtavaa rasitusta joka lapsen saaminen naiselle on sekä osallistumaan jälkikasvun elätykseen. Täysin luonnollista ja tarkoituksenmukaista siis. Vai meinaatko, että naisen pitäisi olla jokin hyväntekijä sinun eteesi ja tarjota resursseja saamatta mitään vastineeksi?
Itse olen vela ja rakastan pienituloista miestä, joka kärsii eräästä perussairaudesta. Olemme onnellisia. Mutta jos haaveilisin perheestä, rehellisesti sanottuna varmaan harkitsisin miehen vaihtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinhän se toimii kummankin tapauksessa. Kuka nyt mihinkään ryhtyisi, jos siitä ei saisi mitään hyötyä. Minä ainakin tarvitsen mieheltä huomiota, rakkautta, seuraa, seksiä ja ymmärrystä (olen sen verran hyvin toimeen tuleva itse, etten tarvitse mitään materiaa sun muuta). Mieheni haluaa minulta ihan samoja asioita.
Miehet ovat romanttikoja ja ovat oppineet lapsesta saakka pyyteettömään rakkauteen. Disney propaganda siihen päälle.
Haaveet kaatuu karulla tavalla, kun pääsee aikuisikään ja huomaa asioiden todellisen laidan. Naiset olikin realisteja ja miehet niitä todellisia romantikkoja.
Ei se näin pitänyt mennä, on monen miehen karu realisaatio todellisuudesta.
Hyvä huomio.
Siis ...kuka on havainnut pyyteetöntä rakkautta miehissä?
Vuosia sitten mies opiskeli ja minä olin juuri saanut uuden hyvän työpaikan, minä maksoin.
Vuosia eteenpäin miehellä oli hyvä työpaikka ja minulla oli taloudellisesti tiukkaa, mies maksoi.
Jos välttämättä haluat, voit irrottaa kummankin tilanteen asiayhteydestään ja tehdä niistä johtopäätöksiä, mutta tyhmäähän se olisi.
En koskaan kysele mitä ihmiset tekevät työkseen, tai arvosta moisia kysymyksiä, kertovat sitten jos kertovat.
Vierailija kirjoitti:
Jos oot köyhä mies kuten minä niin turha haaveilla naisista. Nainen aistii miehen varakkuuden ja sosiaalisenstatuksen.
Mun mies on myös köyhä, mutta hänellä on suuri ja hyväksyvä sydän, jotain, mihin sinä et ikinä kykene. Lisäksi hänellä kestää kantti kovissakin paikoissa ja tukee minua toipuessani minut rikkisaaneesta lapsuudenkodistani. Ai niin, mun varallisuus? Jotain 800k €. Tukehdu kateuteesi.
Vierailija kirjoitti:
Niin rakastuukin, mutta miksi tuo on sinusta vastenmielinen ajatus? Mihin sitten kuvittelit naisten rakastuvan miehissä? Ihailemaan miestä kun mies on niin ylivertainen naiseen nähden, vai? Heh. Tyrsk.
Pyyteetön kahden ihmisen välinen aito ystävyys ja rakkaus on siis sinun mielestäsi mahdottomuus?
Tähän meidät miehet opetettiin lapsesta pitäen naisten suhteen, ja alettiin idealisoida tällaista rakkaustarinaa jollekin päivälle sitten kun ollaan aikuisia.
Täällä naiset taas näyttää sen, että he ovat realisteja.
Miehet niitä todellisia romantikkoja.
Onhan se karua.
Oikeasti voin kertoa salaisuuden.
Nainen rakastuu miehessä ei mihinkään.
Sinccis
Hallava kirjoitti:
Vuosia sitten mies opiskeli ja minä olin juuri saanut uuden hyvän työpaikan, minä maksoin.
Vuosia eteenpäin miehellä oli hyvä työpaikka ja minulla oli taloudellisesti tiukkaa, mies maksoi.
Jos välttämättä haluat, voit irrottaa kummankin tilanteen asiayhteydestään ja tehdä niistä johtopäätöksiä, mutta tyhmäähän se olisi.
En koskaan kysele mitä ihmiset tekevät työkseen, tai arvosta moisia kysymyksiä, kertovat sitten jos kertovat.
Mä kysyn tätä kyllä myös naisiltakin 😲
t.nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin rakastuukin, mutta miksi tuo on sinusta vastenmielinen ajatus? Mihin sitten kuvittelit naisten rakastuvan miehissä? Ihailemaan miestä kun mies on niin ylivertainen naiseen nähden, vai? Heh. Tyrsk.
Pyyteetön kahden ihmisen välinen aito ystävyys ja rakkaus on siis sinun mielestäsi mahdottomuus?
Tähän meidät miehet opetettiin lapsesta pitäen naisten suhteen, ja alettiin idealisoida tällaista rakkaustarinaa jollekin päivälle sitten kun ollaan aikuisia.
Onhan se karua.
Aito ystävyys? En mä ole mieheni kanssa "ystävä" siis sanan ystävä merkityksessä. Kyllä mies on mulle enemmän. Parisuhteen määritelmä on sitoutuminen, ei seksi, eikä ystävyyden syvyys. Mä en sitoudu kehenkään, jolta en saa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jos oot köyhä mies kuten minä niin turha haaveilla naisista. Nainen aistii miehen varakkuuden ja sosiaalisenstatuksen.
Jännä kun esim. mulla ja monella muullakin mun kaveripiirissä on köyhiä miesystäviä, itse asiassa kellään mun tutulla ei taida olla keskituloista rikkaampaa miestä, ja esim. mun mies on työtön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se karua.
Joo, niin todella "todellisia romantikkoja", unelmiesi naisesta paljastuu, että hän on aseksuaali, eli seksi ei kiinnosta, ei halua sitä, mutta kaipaa kyllä tosi ystävää ja rakastaa sinua, vieläkö kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinhän se toimii kummankin tapauksessa. Kuka nyt mihinkään ryhtyisi, jos siitä ei saisi mitään hyötyä. Minä ainakin tarvitsen mieheltä huomiota, rakkautta, seuraa, seksiä ja ymmärrystä (olen sen verran hyvin toimeen tuleva itse, etten tarvitse mitään materiaa sun muuta). Mieheni haluaa minulta ihan samoja asioita.
Miehet ovat romanttikoja ja ovat oppineet lapsesta saakka pyyteettömään rakkauteen. Disney propaganda siihen päälle.
Haaveet kaatuu karulla tavalla, kun pääsee aikuisikään ja huomaa asioiden todellisen laidan. Naiset olikin realisteja ja miehet niitä todellisia romantikkoja.
Hyvä huomio.
Miljoonat ja miljoonat ihmiset.
Miehet ovat kuin koiria. Uskomattoman lojaaleja kuolemaansa saakka. Lojaalius ja kunniallisuus on miehen ylpeys ja perusta.
Naiset taas ovat kuin kissoja. Moni voisikin kutsua kissoja parasiiteiksi, jotka elää muiden kustannuksella eikä tarjoa paljoa. Ja kissat myös rakastaa ihmisiä, jotka vihaa kissoja. Eli suora vertaus naisiin. Naiset rakastaa jänniä, jotka ei välitä heistä ja pahoinpitelee heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä huomio.
Miehet ovat kuin koiria. Uskomattoman lojaaleja kuolemaansa saakka. Lojaalius ja kunniallisuus on miehen ylpeys ja perusta.
Naiset taas ovat kuin kissoja. Moni voisikin kutsua kissoja parasiiteiksi, jotka elää muiden kustannuksella eikä tarjoa paljoa. Ja kissat myös rakastaa ihmisiä, jotka vihaa kissoja. Eli suora vertaus naisiin. Naiset rakastaa jänniä, jotka ei välitä heistä ja pahoinpitelee heitä.
Kuin koiria, eli kiksauttavat vastaantulevia narttuja, jos tilaisuutta tarjotaan ja oma narttu ei estä. Älä jauha p*skaa, vaan vastaa tuohon aseksuaalikommenttiin.
Aito ystävyys? En mä ole mieheni kanssa "ystävä" siis sanan ystävä merkityksessä. Kyllä mies on mulle enemmän. Parisuhteen määritelmä on sitoutuminen, ei seksi, eikä ystävyyden syvyys. Mä en sitoudu kehenkään, jolta en saa mitään.[/quote]
Ei enää ikinä parisuhdetta. Panosuhde on nuoren naisen kanssa ja sitten kun se loppuu, niin naiset saa minun puolesta olla ihan rauhassa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on sielunkumpparuus.
Sielunkumppari on kyllä hyvä. Sen suojaamana pysyy sielu kuivana maailman mutavelleissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä huomio.
Kuin koiria, eli kiksauttavat vastaantulevia narttuja, jos tilaisuutta tarjotaan ja oma narttu ei estä. Älä jauha p*skaa, vaan vastaa tuohon aseksuaalikommenttiin.
Kyllä. Moni mies on juuri tuollainen kuten kuvailit koirista.
Aseksuaalikysymys on mielenkiintoinen. Ajattelen siitä kuitenkin niin, että sellaista tuskin paljastuu yhtäkkiä. Sen huomaisi jo suhteen alussa. Ja jos nainen olisi esittänyt vain ja tällainen paljastuisi, niin sittenhän nainen on ollut valehtelija ja se on suora kunnioituksen rikkominen ja tottakai ero tulisi. Toisten kunnioittaminen on tärkeimpiä asioita parisuhteessa, oletko samaa mieltä?
Jep, miten pyyteettömästi mies mahtaa rakastaa aseksuaalista naista, tai hyvin rumaa naista?
Heikompia miehet kyllä ovat, sinkkuus on heille maailmaloppu ja avioerossa tapetaan vaikka omat lapset, kun ottaa niin koville itsetuntoon tulla jätetyksi.
Ja miehet haluaa naiselta hyvää ulkonäköä, seksiä, nuoruutta, iloisuutta, pirteyttä, puheliaisuutta... ei noitakaan kriteerejä täytä kukaan ikuisesti ainakaan nuoruuden osalta.
Naiset todellakin aistii sen. Totta.
Raha sekä status muuttaa "alakommunikaatiotasi" ja myös feromonejasi. Eli suorastaan haistetaan hyvät ja huonot miehet tuosta vain.
Siksi kannustankin sinua tekemään töitä itsesi eteen. Pyri tekemään enemmän rahaa ja kehitä itseäsi vaikka ruokavalion ja liikunnan kautta. Kasvoillasi ei niin ole väliä, mutta hyvä terveys merkkaa ja tietysti se raha (status).