Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karua - Ymmärsin vihdoin kuinka ja mihin nainen rakastuu miehessä - "Kaikki riippuu siitä"

Vierailija
21.03.2019 |

Nainen rakastuu miehessä siihen, mitä hän voi tarjota naiselle.

Evopsych kertoo, että nainen hakee miehestä "provision" eli varustusta tulevaa varten. Mies hankkii ja toimittaa naiselle asioita. Muonittaa naisen.

Eli jos nainen ei rakastu sinuun, et voi tarjota naiselle mitään. Kaikki riippuu siitä, mitä voit tarjota naiselle. Sama todellisuus on yhä, vaikka ei eletäkään enää 'hunter gatherer' aikaa kuin 300 tuhatta vuotta sitten.

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaan ettei ulkoiset asiat tulot ym, kerro kaikkea. Kotiväkivaltaa ja narsismia voi olla myös ulospäin normaalilta näyttävissä suhteissa.

Mutta myös päinvastoin, vaikka olisi ulkoisesti vaatimatonta, kodissa voi silti olla rakastava ja kunnioittava ilmapiiri.

Perustavin syy lienee kodin malli. Alisteisiin suhteisiin tyytyviä naisia on saatettu alistaa jo lapsena. Ja heidän kiltteyttään osataan kyllä hyödyntää.

Kiltit, pitäkää puolenne!

Olen juuri tällainen lapsena kaltoinkohdeltu kiltti, jolla ei saanut olla omaa tahtoa. Miehiä riitti, koska minua oli erittäin helppo hyödyntää fyysisesti ja taloudellisesti. Olin aivan toisten oikkujen pompoteltavissa. Kun kämppäni oli hyvällä paikalla ja kaapissa ruokaa. Sillä sopiko minulle vai ei, ei ollut väliä, ovi kävi silti.

Mitä huonompaan psyykkiseen kuntoon menin, sitä helpompi minua oli hyödyntää.

Romahduksen, välikuolemien, iän ja ajan myötä pääsin "kuiville" läheisriippuvuudesta.

Vaikeinta on antaa itselle anteeksi.

Nyt toisessa ääripäässä sanon, että yhdenkään naisen ei tarvitse miellyttää ketään miestä yhtään. Ei tarvi ottaa suuhun eikä peppuun, ei tarvi antaa rahaa tai avata ovea kenellekään enää ikinä.

Vierailija
82/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuu? Harvemmin nainen nyt mieheen rakastuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita ap päivittää egosi luolamiesajoista. Naisilla on hyvät palkat. Nainen pystyy hankkimaan tarvitsemansa tavarat itse. Miestä tarvitaan seksiin, lasten isäksi ja toveriksi.

Näinhän se looginen mieli sinulle uskottelee.

Mutta eläimellinen puolesi tietää paremmin.

Kyllä, maailma on muuttunut... mutta pohjimmiltasi et ole päivittynyt nykyaikaan. Kukaan meistä ei ole. Miehet ja naiset toimii eläimellisesti, lisääntyminen on prioriteetti #1. Mikään muu ei ole niin tärkeä asia, eikä tämä tule muuttumaan kymmeniin tuhansiin vuosiin.

Vierailija
84/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla naurattaa tämä ketju, koska luin juuri äsken ns. hot felonista.

Mitäköhän sen miljardööriperijä nainen haluaa siltä, ei sillä ole oikein mitään annettavaa muuta kuin sen ulkonäkö ja kova p.enis.

Sitä mukaa, kun naisille alkaa kertyä pääomaa, ne siirtyy myös pariutumaan ulkonäön perusteella, esim. wendi dengilla on nykyään 20v mallipoika, kun se sai sen pääoman vanhusmieheltä.

Vierailija
85/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän sen miljardööriperijä nainen haluaa siltä, ei sillä ole oikein mitään annettavaa muuta kuin sen ulkonäkö ja kova p.enis.

Sitä mukaa, kun naisille alkaa kertyä pääomaa, ne siirtyy myös pariutumaan ulkonäön perusteella, esim. wendi dengilla on nykyään 20v mallipoika, kun se sai sen pääoman vanhusmieheltä.

Wendi on GOAT, siitä voi ulitkin ottaa mallia.

Vierailija
86/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän liittyen nauratti myös, kun käyn usein lukemassa esim. bodybuilding.comissa.

Siellä oli kauhea ongelma, kun joku 20v poikuli metsästi tinderissa p.uumia, se ei ymmärtänyt miksi ne katkaisi heti yhteyden, kun se oli alkanut selittää miten se voi antaa niille naisille vakautta jne. what all women want :D

Joo-o....varmaan joku vanhempi puuma haluaakin joltakin pikkupojalta jotain vakautta, se haluaa kovaa p-anoa nuorelta mieheltä, ei YHTÄÄN MITÄÄN MUUTA.

Ei voi olla niin vaikeaa ymmärtää.

Vierailija
87/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hot felon (Jeremy Meeks) tuo täydelliset ulkonäkö geenit ja DNA:n.

Ja sitä paitsi, tällä miehellä on yksi korkeimmista seksuaalimarkkina-arvoista koko planeetalla (tällä hetkellä), joten tottakai hän on mies jolla on resursseja. Ne resurssit on suurimmalti osin hänen DNA:ssa ja ulkonäössä, jonka myötä hänellä on suuri status naisten keskuudessa.

Eipä ollut yllätys, että se uusi nainen tuli lähes heti raskaaksi tämän kanssa. Heti halusi tehdä lapsen ja saada ultimaattiset geenit talteen. Ja eipä siinä, kyllähän se mieskin varmasti tykkäsi siitä että teki erittäin rikkaan naisen raskaaksi (takaa mukavan elämän tälle kaverille, vaikka tuskin hän edes on mikään köyhä mallidiileillään ja feimillään).

Mammat haluaa, että heidän pojasta tai tytöstä tulee super komea / kaunis. Tämän miehen myötä se hoidellaan. Hänelläkö ei mitään annettavaa? PÄINVASTOIN, hänellä on ehkä eniten annettavaa koko planeetalla.

Vierailija
88/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Only women, children and dogs are loved unconditionally. Men are loved under the condition that they provide something."

- Chris Rock

Vierailija
89/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten nää rumat ulkkarit jotka ovat naistenmiehiä only in finland? Eipä niillä ole tarjota mitään kun pettämistä ja useimmiten rahojen menetystä. Kuitenkin typer älle suomiakalle kelpaa.

Johtuuko toi jostakin geenien vaihdosta vai mikäs on syy? Mutta sekään ei selitä miksei naiset ota sitä toisen lauman valioyksilöä sen sijaan että tyytysivät ruipeloon.

Ne pakolais-rikollis-ulkkareiden kanssa seukkaavat ovat yleensä vähän yksinkertaisia ja reppanoita. Jos sellaisen naisen itsellesi haluaisit, otan osaa.

Olen kyllä ulkomaalaisen naisen kanssa parisuhteessa. Näin kaikki ovat onnellisia. Eipä suomiakkojen tarvii mun lähestymistä pelätä. Minulla taas on nuori ja kaunis nainen jonka tasoisesta ei voi suomessa uneksia. Ei ole aasialainen eikä maksullinen joten turha siitä tulla jauhamaan.

Ja tämä viestisi kertoo mielestäsi siitä, kuinka miesten rakkaus on romanttista ja pyyteetöntä? Well done :-DDDDDDDDDD

Einpä ole väittänyt että mielestäni kertoo.

Naiset haluu komeen ja varakkaan. Miehet haluu kauniin mukavan ja nuoren. Näin se toimii täällä isossa maailmassa.

Vierailija
90/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitä paitsi, tällä miehellä on yksi korkeimmista seksuaalimarkkina-arvoista koko planeetalla (tällä hetkellä), joten tottakai hän on mies jolla on resursseja. Ne resurssit on suurimmalti osin hänen DNA:ssa ja ulkonäössä, jonka myötä hänellä on suuri status naisten keskuudessa.

Niin, ja sillä teidän haluamalla söpöllä 20v naapurintytöllä, joka synnyttää teille hymy huulilla on JUURI SAMAT RESURSSIT.

Joten myönsit itsekin, että kaikki riippuu miehellä myös siitä mitä nainen tuo resurssina pöytään.

Te puhutte itse koko ajan itseänne pussiin, mutta olette liian tyhmiä tajuamaan sitä.

Myönsit myös samalla, että ne teidän söpöt nuoret tytöt tuo isomman resurssin pöytään kuin te, eli TE OLETTE NIITÄ OIKEITA HYVÄKSIKÄYTTÄJIÄ-

hänellä on ehkä eniten annettavaa koko planeetalla

Vierailija
91/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja sillä teidän haluamalla söpöllä 20v naapurintytöllä, joka synnyttää teille hymy huulilla on JUURI SAMAT RESURSSIT.

Joten myönsit itsekin, että kaikki riippuu miehellä myös siitä mitä nainen tuo resurssina pöytään.

Te puhutte itse koko ajan itseänne pussiin, mutta olette liian tyhmiä tajuamaan sitä.

Myönsit myös samalla, että ne teidän söpöt nuoret tytöt tuo isomman resurssin pöytään kuin te, eli TE OLETTE NIITÄ OIKEITA HYVÄKSIKÄYTTÄJIÄ-

Niin, en ole ikinä väittänytkään etteikö naisen myös tule tuoda jotain pöytään. Tottakai pitää tuoda, yhtä paljon kuin itsekin.

Kuten joku aiemmin sanoi, "miehen pitää tehdä elämäni paremmaksi". Samoin ajattelen itse naisesta.

Ihme vaahtoamista, miksi yrität "prove a point"? Oletko todella niin epävarma, vai?

Vierailija
92/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, en ole ikinä väittänytkään etteikö naisen myös tule tuoda jotain pöytään. Tottakai pitää tuoda, yhtä paljon kuin itsekin.

Kuten joku aiemmin sanoi, "miehen pitää tehdä elämäni paremmaksi". Samoin ajattelen itse naisesta.

Ihme vaahtoamista, miksi yrität "prove a point"? Oletko todella niin epävarma, vai?

Oletko itse lopettanut vaimosi hakkaamisen, todellako?

Vierailija
93/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olet kirjoittanut pidempiä viestejä, joten olet hiljaa vaahtoamisesta.

Te olette itse lähteneet premissista, jonka mukaan - 

Nainen rakastuu miehessä siihen, mitä hän voi tarjota naiselle.

Samalla tuoneet jotain chris rock quottauksia, miten miestä ei rakasteta kuin sen takia miten siitä hyödytään, voi nyyh. Naiset saa vain rakkautta ilman, että niistä hyödytään mitenkään, tuplanyyh.

Samalla tavalla te toimitte naisten kanssa, kaikki ns. välittäminen riippuu täysin naisen resursseista, ja se on se totuus, mutta siitä ei voikaan inistä, ulista ja uhriutua.

Vierailija
94/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että mieskin haluaa että häntä aidosti tarvitaan. Siinä mielessä naisen liika iitsenäisyys/itsepäisyys voi olla taakka? Onhan se kiva olla Mies.

Vierailija
95/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tienaamat rahat ovat minun.

Miehen tienaamat rahat ovat meidän perheen rahoja. (Näin se vaan menee sori kundit)

Vierailija
96/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat kykenemättömiä rakastamaan miehiä samalla tavalla kuin miehet rakastavat naisia.

Vierailija
97/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oot köyhä mies kuten minä niin turha haaveilla naisista. Nainen aistii miehen varakkuuden ja sosiaalisenstatuksen.

Jännä kun esim. mulla ja monella muullakin mun kaveripiirissä on köyhiä miesystäviä, itse asiassa kellään mun tutulla ei taida olla keskituloista rikkaampaa miestä, ja esim. mun mies on työtön.

Jännää kun mammojen todellisuus mene aina ristiin omien kokemusten kanssa.

Mammojen maailmassa lyhyet miehet saavat rutkasti seuraa. Joka toinen mamma on 10v nuoremman näköinen. Ei ole mikään ongelma saada nuorempi komea mies parisuhteeseen eikä vaan seksiseuraksi. Jne jne.

Karua havaita miten yksinkertaiset miehet täällä roikkuvat ja kommentoivat.

Ei ole tullut mieleesi, että ne "joka toinen" kommentoija ovat varsin valikoitunutta otosta? Valtaosa ei kirjoita mitään, koska asia ei koske tai kiinnosta heitä. Varsin tavallinen tapa viestiä muualla kuin ulilandiassa.

Ps. Tiedän ja jopa tunnen lukuisia lyhyitä, parisuhteessa olevia miehiä. Tunnen useita varsin nuoren näköisiä naisia (itse en heihin kuulu). Tiedän useamman naisen, jonka kumppani on häntä nuorempi. Jos omaan kokemusmaailmaasi ei mitään noista kuulu, voisi päätellä että et juurikaan tapaa ihmisiä missään.

Vierailija
98/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aito ystävyys? En mä ole mieheni kanssa "ystävä" siis sanan ystävä merkityksessä. Kyllä mies on mulle enemmän. Parisuhteen määritelmä on sitoutuminen, ei seksi, eikä ystävyyden syvyys. Mä en sitoudu kehenkään, jolta en saa mitään.

Ei enää ikinä parisuhdetta. Panosuhde on nuoren naisen kanssa ja sitten kun se loppuu, niin naiset saa minun puolesta olla ihan rauhassa

Niin, aivan, eli et todellakaan ole mikään pyytettömästi rakastava romantikko.

Joo, tuo se vasta karua on. Panosuhde "nuoren" naisen kanssa.  Nainen sentään pyytä vain ruokaa.

Mutta oikeasti, nuo miehet jotka jahtaa nuoria naisia on kyllä pahimpia. Harvaa nuorta naista kiinnostaa vanhat ukot. Ja eikö ne muka oikeasti ymmärrä, että se nuori "pano" voi äkkiä olla odottava äiti. Siinä ei ukkelin auta kuin alkaa leikkimään vanhoilla päivillään isää. Mutta ehkäpä sitä sitten on saanut sitä mitä on tilannutkin?

Kyllähän se katua on, jos vertaa kirjoittajan haikailemaan pyyteettömän rakkauteen. Johon ei siis itsekään kykene.

Vierailija
99/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kykenemättömiä rakastamaan miehiä samalla tavalla kuin miehet rakastavat naisia.

Ehkä miehet eivät itsekkyydessään ja puupäisyydessään sitä ansaitse?

Eipä se miesten "rakkauskaan" näin maailman mittakaavassa kovin arvokkaalta vaikuta. Lähinnä alistamiselta ja hyväksikäytöltä. Miksi edes haluatte naisilta rakkautta, miksette menisi mieluummin vaikka omia teitänne?

Vierailija
100/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut ketjua, mutta rakastumiseen vaikuttaa monta seikkaa.

1. miten feromonit reagoi

- jos joku mies tuntuu kiihottavammalta kuin toinen, se johtuu siitä, että tuottaisitte sopivan jälkeläisen, geeniperimät sopisivat yhteen sitä ajatellen.

2. onko mies tarpeeksi maskuliininen, mutta tarpeeksi luotettava

- sopiva sekoitus, ja tähän liittyy myös mihin naisella riittää realistisesti rahkeet. Jos kumppani on paljon "laadukkaampi", pettämisen ja yksin jäämisen mahdollisuudet on korkeat. Miehen pitää olla riittävän maskuliininen, että tuottaa hyviä jälkeläisiä, mutta feminiininen niin, että haluaa sitoutua, puolustaa ja hoivata.

3. sosiaalinen yhteensopivuus

- henkinen yhteys ja sosiaalinen yhteensopivuus (samankaltainen tausta, arvot, sosioek. asema) ovat tärkeät, koska ilman niitä suhde ei kestä ja naisella on suuri riski jäädä yksin jälkeläisten kanssa.

Tässä mitä äkkiseltään tuli mieleen. Pariutuminen EI mene niin, että vain laadukkaimmat pärjää,vaan vaihtohyötysuhteen tulee olla sopiva. Kenenkään ei tarvitse vaipua epätoivoon siksi, että on alle 175 cm, hieman ylipainoa tai ei hyvin maksavaa työtä. Jollekin hyvä on parempi kuin täydellinen.