Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

* TAMMIKUISET 2014 *

02.04.2013 |

Aloitanpas uuden pinon kun tänään itse tipahdin tuolta joulukuisten pinosta ja sieltä kautta tuli myös semmoinen hienovarainen vihjailu, että pino puuttuu ;D

Eli kaikki uuden vuoden vauvaa kuumeilevat tänne vaan!

Itse olen kohta 33 v. täyttävä neljän pojan äiti. Viidennestä ja VIIMEISESTÄ villahoususta kuumeilen=)

Nyt menossa siis kp 1/28-33 yk 5 lähti käyntiin. Toistaiseksi ei olla kovin tosissaan otettu. Oikeastaan tuo yk 4 oli ensimmäinen kierto, jossa todella koitettiin ässäillä oletetun  oviksen aikoihin... eipä onnistuttu ekalla yrittämällä.

Kommentit (364)

Vierailija
321/364 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille :) Uutena ilmoittaudun menoon mukaan :) Pientä esittelyn tynkää, olen 30 v, mieheni on 34 v ja ennestään meillä on minun 2 biologista poikaa, 2 v ja 7.5 v. Käytännössä mieheni on pojille kuin isä, varsinkin tälle pienemmälle jonka elämässä hän on ollut  7kk ikäisestä lähtien. Meillä asustellee myös kaksi karvaista kaveria.

Nyt olisi sitten haaveissa pikkukolmonen ja ensimmäinen "oikeasti" yhteinen rakkauspakkaus. Vauvakuume on vaivannut jo kauan ja nyt pääsi oikein leimahtamaan, ollaan vähän odteltu, kun tuo pikkukakkonen on niin kuhean huono nukkumaan, viime yönäkin herättiin sellaiset 6 kertaa...

Täytyy alkaa ihan tosissaan tutustumaan teitin jengiin :)

Mannukka yk1, kp5/ 26-28

322/364 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Liityn mukaan joukkoonne, jos se auttaisi minua raskautumisessa ;)

Eli olen 26-vuotias, samoin aviomieheni, ja lasta olemme yrittäneet heinäkuun lopusta saakka. E-pillereitä tai muuta hormonaalista ehkäisyä en ole käyttänyt vuosiin. Yrityskertoja on siis takana jo 8. Ensiksi ajateltiin, että tulee, jos on tullakseen, mutta joulun tienoilla aloin pohtia, miksi homma ei onnistukaan. Turhauttaa! Myös mieheni alkaa turhautuun minuun ja kaikkin vippaskonsteihin, joihin olen sortunut. Enää siis ei todellakaan ole rento meininki, vaan itse alan olemaan jo vähän hampaat irvessä, mikä on todella surullista. En koskaan ajatellut, että tämä menisi näin!

Nyt on kp 14 ja ovista tässä alan pian bongailemaan. Yleensä se on noin kp. 17-21. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
323/364 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipahdin tammikuisista herättyäni yöllä veressä ja kivuissa :I tässä kierrossa aloitan clomit. Katsotaan auttaisivatko.. :)

tänne varmaan mahtuu vielä mukaan :)?

324/364 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Karoliina89" time="07.04.2013 klo 19:17"]

Tipahdin tammikuisista herättyäni yöllä veressä ja kivuissa :I tässä kierrossa aloitan clomit. Katsotaan auttaisivatko.. :)

tänne varmaan mahtuu vielä mukaan :)?

[/quote]

eiku siis tipahin joulukuisista ja nyt menossa 1/30

325/364 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tellu: Heh, anteeksi, että olet ollut täällä piinassa minun takiani. En ole viikonloppuna koneella käynytkään. Tuolta omasta navasta voit lukea kuulumiseni, mutta menkat siis alkoivat. :) Ja tosiaan jos olisin ollut raskaana, niin lääkkeet olisi pitänyt lopettaa ja aloittaa toisilla hormoneilla raskauden tukihoito, mutta en hetkeäkään uskonut siihen asiaan. Jotenkin se kropan oireilu vaan kertoi alkavista menkoista, mutta hyvin hitaasti... Ja minulla ei ollut edes raskaustestejä, millä olisin testannut, joten silläkään sitä ei tullut tehtyä. Ja hienoa, että sinun menkat alkoivat ihan oikeasti!

Juoksujalka: Yritä löytää se rentous lapsen yrittämiseen. Onnellinen parisuhde on kuitenkin se tärkein vaalittava asia tässä lapsen yrittämisen aikaan, joten muistakaa tehdä mukavia asioita yhdessä, ettei elämä pyöri pelkästään vauvanteon ympärillä. Tervetuloa! :)

Karoliina: Toivottavasti Clomeista on sinulle apua. :) Mihin tarkoitukseen ne sinulle aloitetaan? Itselläkin niistä kokemuksia 7 kierron verran, vaikka ovuloinnissa ei ollutkaan ongelmia.

Kaikille muille myös tasaisesti mukavaa kuumeilua ja plussatuulia! En ehtinyt nyt ihan kaikkia tekstejä kommentoida, vaikka luinkin läpi. 

ON: Meillä oli viikonlopun ajan vieraita, joten ei tullut tietokonetta paljoa liikutettua. Mutta jee!! Menkat alkoivat sunnuntaiaamuna! Vuoto on järkyttävää ja toivottavasti ehtii edes hieman hiipua ennen keskiviikon ultra-aikaa. Sitten onkin se seuraava jännityspiste, että päästäänkö aloittamaan pistokset eli onko nenäsumute saanut munasarjat lepotilaan.

Kieltämättä pikkuisen ahdistaa, että kohta saatetaan joutua taas pistoksia pistelemään vähintään 1,5 viikkoa ja se olotila aina jännittää sitten, ettei tule mitään ylistimulaatiota tms. Ja kaikista eniten jännittää, että jos tämän prosessin saa käytyä läpi, mutta ei saadakaan hedelmöittyneitä alkioita tai raskaus ei ala muuten. Enemmän pelottaa epäonnistuminen nyt kuin edellisellä kerralla. Mutta yritän rentoutua ja keskittyä positiiviseen ajatteluun. :)

Marjana kp 2 (nyt pääsin lopultakin ihan tuonne viralliseen tammikuisten listaan mukaan)

326/364 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Tammikuiset 8.4.2013)

Karoliina89 kp 2/30

Marjana kp 2/

Lumi86 kp 4/30

Nalle85 kp 5/26-28 ja yk 14

Tellu1980 kp 5/28-33 yk 5

Mannukka kp 6/ 26-28 yk 1

Kirsikkakarkki kp 6/28-33 yk 10

Maizaana kp 7/?

Serputin kp 11/29-32 ja yk3

Lapinnoita kp 12/27-28 yk3

Juoksujalka kp 15/? yk 8

Pikkuinenmyy kp 17/~30 yk3 km:n jälkeen

Jonsteri kp 25/~34 yk 15

Mukana myös:

Mussuttaja yk 2

Naspu

Pihlaja

Marjana, no höh! Minä kun jo ehdin luulla, vaikka jotenkin arvelinkin sinun tietävän ja tuntevan kroppasi hyvin. Jänniä' aikoja elelet kuitenkin. Toivotaan, että keskiviikon ultrassa tulee hyviä uutisia ja pääsette etnemään toivotulla tavalla=)

Tervetuloa Juoksujalka, Mannukka ja Karoliina!

Täällähän on monella ovisajat käsillä ja jopa ohi! Eihän tässä mene enää kovinkaan pitkä aika kun päästään jo lisäämään listaan ekat plussaajat=) Toivottavasti niitä on paljon.

).( Ja vuoto jatkuu runsaana, mutta toivon sen jo huomenissa tai jopa tänään osoittavan hiipumisen merkkejä. Minä tosiaan ostin niitä ovistikkuja helpottamaan tämän kierron oviksen bongailuja... Meni niin kummallikseksi tuo vuodon alkaminen, että uskoisin sen vaikuttavan tuohon ovulointiinkin. Ja jos saan sen tikutettua, niin eipähän sitten tarvitse ihmetellä, milloin niiden menkkojen tulisi alkaa.

Nyt täytyy aloitella työt.

327/364 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa alkanuta viikkoa!!

Tervetuloa uudet!! :D

Pika ON: Mie olen nyt saanu itteni jotenki rauhotettua tämän homman kans. En ihan kokoajan ajattele että "jos js kun tulen raskhaaksi..." ..ja tämä on mukava olotila. Päiväkahvi-hetkiä ootellessa.. ;D

Lapinnoita kp12/27-28

328/364 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Lapinnoita, jos olet keksinyt muutakin ajateltavaa! Koitan ottaa sinusta mallia=)

Minulle tämä alkukierto on ainakin nyt ihan mukavaa aikaa sen suhteen, että huomaan ajattelevani paljon muutakin kuin sitä toiveissa olevaa raskautta. Loppukierrosta olen sitten taas ihan pöpinä... tiedän sen jo valmiiksi.

Tämä alkukierto on siksikin ihan mukavaa, ettei tarvitse vielä panikoida mistään oviksesta tai oireista. Taidankin jämähtää tähän, niin pysyy järjissään paremmin ;D

329/364 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjaana: Totta turiset. Olen kuullut muutamilta tutuilta, kuinka heidän parisuhteensa on kärsinyt todella pahoin, kun yrittämisestä on tullut Yrittämistä isolla Y:llä. Itse ajattelin, etten ikinä haluaisi olla samassa tilanteessa, koska mieheni on kuitenkin se tärkein. Jossain kohtaa tästäkin tuli kuitenkin juuri sellaine PROJEKTI.

Olen toivonut lasta noin viisi vuotta ja jokainen hukkaan mennyt kuukausi tuntuu tuskaiselta. Pitkällä tähtäimellä kyse on lyhyestä ajasta (ja valitettavastihan tässä voi mennä vielä pitkäkin aika...), joten ei olisi syytä stressata. Mutta en kuitenkaan pysty olemaan stressaamatta.

Ja Tellu1980: Ajattelen ihan samoin. Itselläni alkaa ovis taas lähestyä (nyt kp 15) ja on jotenkin sellainen olo, että ei tää taaskaan onnistu. Surettaa jo valmiiks, jos taas menee mönkään. Mun pitäis nyt löytää hiukan "taistelumieltä"!

330/364 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa rauhallisempi aika, kun ei tartte ajatella vauva-asioita jatkuvasti kun on vasta dpo 2.

Marjana Huomenna siis otan ensimmäisen clomin aikalailla selittämättömään lapsettomuuteen. Ovis on tapahtunut aina testattaessa (ovitikut, ultra, tuntemukset jne..), mutta munasarjat kuitenkin lievästi monirakkulaiset. Miehellä taas spermaa ja siittiöitä  paljon (yli 500 miljoonaa), mutta epämuodostuneita 4%, kun yleensä on 2% lääkärin mukaan määrä kompensoi tuon. Mullakaan ei käytännössä vikaa, kun ovis kuitenkin tulee. Eli clomit tulee selittämättömän lapsettomuden hoitoon.

Pysytyttelen varmaan muutaman viikon taka-alalla ja lueskelen teiän tuntemuksia ja alan taas vouhottamaan inssin jälkeen.

Yritystä takana siis 10kk ja nyt (jo) eka inssi+clomit. Ei haluta enää odotella. Toivottavasti toimisi. Loputtomiin ei rahaa ole ja sekin on opintolainaa. yks inssi+ klomit on n. 400egee :)

331/364 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Minutkin voi päivittää listalle, menossa kp 3/28-30, yk6

Hieman taustaa uusille, eli minä ihan just 30v ja mies jo täyttänyt. Perheeseen kuuluu 3-vuotias tytöntyllerö, jolle sisarus ois toiveissa :)

toivottavasti tämä olisi mahdollisimman monelle ihana kuukausi, josta syntyisi jotain ihanaa ensi vuoden alkuun :D välillä alkaa usko loppua ja epätoivo vallata mielen, mutta täytyy jaksaa yrittää :)

Plussatuulia kaikille!

Pihlaja

332/364 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tellu: Tuo onkin totta! Alkukierto on paljon rauhallisempi eikä tuu mietittyä vauvajuttuja.. :D Loppukierrosta on ihan pöpi ja apua! Itselläni se loppukierto jäljellä :D

Uusille tervetuloa :) Toivotaan teille plussaa :))

Marjanalle onnittelut menkoista, eiköhän se oo keskiviikoksi hieman vähentyny se vuoto :) Jaksamisia jo etukäteen pistoksiin!

ON: Tais olla perjantaina ovis, eli aikaseen oli taaskin!!! :) Saattais mennä juuri ja juuri joulukuun vipoille päiville siis jos tästä ny napsahtais, potkittako mut heti pinosta pois? En lähde vaikka yrittäisitte.. Tuli kasa verikoetuloksia tänään. Oikein tyytyväinen olin :) Kilppariarvo oli pienentynyt, kun sen halusivat kontrolloida joten ei hätiä mitiä. Itsekin tutkiseltuani  olen ihan tyytyväinen. Ärsyttää vaan nämä Suomen raja-arvot kaikkeen! Oon jossain aiemmassakin pinossa näistä sadattanu ku esim. vitamiineista on muualle maailmaan verrattuna kymmen kertasesti pienemmät suositukset.. Onneksi kohdalleni on osunut lääkäri joka on eri mieltä näistä raja-arvoista ja oonkin saanut itseni kuntoon täs vuosien saatossa :) KM sai kyllä pelkäämään oliko kaikki arvot sittenkään kunnossa, mutta syy ei ollut siellä ainakaan. Huojentavaa tietää, niin ei tarvi sitten niitä arvoja pelätä kun uudestaan plussaa :)

Pakko vielä sanoa, että oviksen jälkeen ei alkanut kuiva kausi! :o Ja rinnat tuli heti melki sen jälkeen kipeeks, tähän asti viikkoa ennen ovista. Jännä nähdä mistä johtuu. Tuleeko poikkeuksellinen kierto, koska näin nopiaa oviksen jälkeen ei voi olla oireita :D

333/364 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tellu, minä olin kyllä oikeasti iloinen, kun vuoto alkoi. :D Kerrankin siitä on iloinen.

Juoksujalka, eihän se helppoa ole unohtaa tätä kuumeilua ja keskittyä muuhun elämään, mutta loppujen lopuksi se on vain asennekysymys. Itsekin tätä yritystä nyt 3 vuotta eläneenä olen huomannut, että se menee jaksoittain. Suurimmaksi osaksi onnistuu olemaan positiivinen, mutta sitten tulee hankalampia kausia. Mutta sen olen myös huomannut, että yksittäiseen huonoon olotilaan ei kannata jäädä kiinni ja ruveta suremaan. Ensin kannattaa kokeilla ruveta vaan täydellä raivolla tekemään jotain aivan muuta. Leipoa, lenkkeillä, maalata, lukea kirjaa, siivota, haravoida pihaa, ihan mitä vaan, mistä nyt sattuu pitämään tai mitä olisi pitänyt tehdä jo viikko sitten. Sen jälkeen voi olla, että se koko alakulo ja harmitus onkin ehtinyt jo hävitä, eikä asiaa tarvitsekaan surkutella kotona miehen kanssa. :)

Karoliina: Ilmeisesti yksityisellä olette tuon inssin tekemässä? Hinnasta päätellen. :) Ja myös siitä, että olette noin aikaisessa vaiheessa siihen menossa. Tsemppiä siis teille sinne ja toivotaan, että inssi tuottaa tulosta. :)

Pihlaja: Tervetuloa!

PikkuinenMyy, ei me sinua potkita pinosta pois. :D Hienoja uutisia noiden labratulosten suhteen. Tsemppiä piinaviikoille!

ON: Huomenna ultraan! Kylläpä jännittää kuulla missä mennään. Ja tämä on siis ensimmäinen lääkärikäynti koko hoidon suhteen. Muutenhan olen jutellut puhelimessa hoitajan kanssa. Minulla on listan verran kysymyksiä huomiselle. :D Pitänee ihan oikeasti laittaa paperille, kun ei niitä muuten muista. Pistokset odottaa jo jääkaapissa ja toivottavasti päästään ne sitten huomisiltana aloittamaan.

Marjana kp 3

334/364 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Tammikuiset 9.4.2013)

Karoliina89 kp 3/30

Marjana kp 3/

Pihlaja kp 4/28-30 yk6

Lumi86 kp 5/30

Nalle85 kp 6/26-28 ja yk 14

Tellu1980 kp 6/28-33 yk 5

Mannukka kp 7/ 26-28 yk 1

Kirsikkakarkki kp 7/28-33 yk 10

Maizaana kp 8/?

Serputin kp 12/29-32 ja yk3

Lapinnoita kp 13/27-28 yk3

Juoksujalka kp 16/? yk 8

Pikkuinenmyy kp 18/~30 yk3 km:n jälkeen

Jonsteri kp 26/~34 yk 15

Mukana myös:

Mussuttaja yk 2

Naspu

Juoksujalka, mulla oli tänään aamulla samanlainen epätoivon tunne... "Ei tää taaskaan tule onnistumaan!" En tiedä johtuiko siitä, että vuoto loppui ja tuli taas todelliseksi se asia, että pitäisi aloittaa kohta yritys. Nyt koitan painaa asian taka-alalle, koska en tykkää siitä, että tämä homma meinaa mennä YRITTÄMISEKSI=(

Tervetuloa Pihlaja, lisäsin listaan=)

Pikkuinenmyy, tsemppiä loppukiertoon! :D

Itse löydän itseni milloin miltäkin sivuilta etsimässä alkuraskauden oirelistaa yms! Ihan kuin en tietäisi alkuraskauden merkkejä neljän raskauden jälkeen varsin hyvin ;D Joten olen varsinainen ääliö vauvakuumeessa!

Eikä me sinua potkita pois

Marjana, uskon, että olit iloinen menkoista. Niin olin minäkin omistani!!!!  Onnea jo valmiiksi huomiseen ultraan! Tulethan sitten kertoilemaan heti kuulumiset kun tiedät=)

Karoliina, tsemppiä inssiin! Toivottavasti ei tarvitse tosiaan kovin montaa kertaa käydä kyseistä ruljannia läpi...

).(

JEEEE! Vuoto on käytännössä loppunut! Nyt ei enää harmita tuo muutaman päivän tuhruttelukaan yhtään niin paljon=)

Nyt koitan pitää itseni rauhallisena tämän kuumeilun suhteen. Välillä meinaa mennä nimittäin ihan överiksi. Sitten minut valtaa semmoinen epätoivon tunne, ettei tästä ikinä mitään tule. Toisena päivänä saatan olla itse rauhallisuus ja ajattelen, että se raskaus alkaa sitten kun se alkaa... ennemmin tai myöhemmin. Ja nautin siitä sitten kun sen aika on. Valitettavasti taas tänään oli tuo epätoivon aamu! Ehkä huomenna tai jo myöhemmin tänään olo ihan toinen!

Nyt keskityn odottamaan viikonloppua. On kuulemma luvassa lämmintä ja keväistä ilmaa loppuviikkoon =) Jo on aikakin!

Tämä on kuulkaas kanssasisaret tismalleen sama kierto kuin mistä kaksi vuotta sitten plussasin=) Vaikkakin pikkuinen syntyi sitten vasta helmikuun puolella. Muistan varmaan ikuisesti jokaisen elämäni aikana tehdyn plussatestin. Jokaisen kohdalla olen kädet täristen pitänyt sitä tikkua käsissäni... ei siihen totu ikinä! Se on aina yhtä uskomaton fiilis:´) Tulee ihan tippa linssiin kun muistelen noita tikkuja viivoineen.

Nyt jään herkistelemään tänne työpöydän ääreen yksikseni... aamun ensimmäinen potilas näköjään perui aikansa. Saanpahan surffailla vauva-aiheisilla sivuilla=)

Vierailija
335/364 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uudet :)

Marjana: Kovasti tsemppiä! Sinun ihanan positiivinen suhtautumisesi on erittäin esimerkillistä ja kannustavaa.

Tellu: Täällä samaa vaivaa, nuppi sekoaa loppukierrosta ja nyt alkupäässä tsemppaillaan.

Juoksujalka: Odottavan aika on pitkä, ja etenkin odotusta odottavan. Olen itsekin kova stressaamaan, mutta ei se taida tässä prosessissa auttaa. Pitäisi vain osata keskittyä niihin hyviin asioihin elämässä ja luottaa siihen että luonto hoitaa...ennemmin tai myöhemmin :) Tsemppiä sinulle kovasti!

ON: Täällä vauvakuumeillaan suhteellisen positiivisin mielin. Mietin eilen että jos lapsi meille suodaan, se on suuri lahja. Eihän lapsia hankita vaan ne saadaan. Toivottavasti tämä onni siis osuisi meidän ja kaikkien teidän kohdalle :)

Tädin vierailu oli poikkeuksellisen lyhyt, vuoto kesti vain 3 päivää. Yleensä se on 5-6 päivää, joten tämä tosiaan on poikkeuksellista. Enpä tiedä mistä on kysymys, mutta eipä tuo haittane :)

Lumi 86 kp 5/30 yk 3

336/364 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas meitä sitten useampikin, joilla on ollut kummalliset menkat :O

Toivottavasti kierto ei muuten tule olemaan kummallinen!

337/364 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille!

Mulla ovis tuli ja meni. Kerran onnistuimme siihen haarukkaan yrittämään, joten odotukset onnistumisen suhteen eivät ole kovin korkealla. Mun miehellä on ongelmia onnistumisessa... joko vaivaa impotenssi tai sitten hän ei vaan onnistu viimeistelemään. Itsellä on tosi avuton olo siinä, kun vaikka mitä temppuja tekisi ja päällä seisoisi, niin siitä ei vaikuta olevan mitään apua. Pelkään, että tämä yrittäminen vaikuttaa jo mieheni psyykkeeseen ja sitä kautta potenssiin. Onko kellään ollut tällaista vaivaa?

Ovulaatiosta parin päivää eteenpäin rinnat kipeytyi ja tulevat kokemuksen mukaan olevan kipeänä menkkoihin saakka... jos ne nyt alkaa. Jotenkin on mieli tosi maassa kokoajan, vaikka ulkona aurinko paistaa. Ajattelin odotella ihan rauhassa ainakin sinne kp36:een ennenkuin teen testiä.  Kovin optimistinen olo ei ole.

338/364 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonsteri, myötätunnot sinulle tuon miehen "saamattomuuden" kanssa! Meillä esiintyy samaa ongelma ajoittain =( Minä olen huomannut, että se auttaa kun mieheni on autuaan tietämätön ovuloinneistani ja kaikesta ajoituksesta. Että meillä siis miehen psyykeeseen tämä yrittäminen ainakin vaikuttaa. Parasta kun se ei tiedä mitään.

Toisaalta nyt vaan nenä pystyyn ja nauttimaan auringosta. Siihen raskautumiseen tarvitaan YKSI ainoa siittiö, joten tuo yksi onnistunut riittää vallan hyvin=)

339/364 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikki olipas paljon juttuja tullut.  Kiitos kaikille tervetulituksista ja kiitos kun olen jo listalla! :)

Napsu: tovottavasti saisit pian toisen vauvan! :)

Marjana: luinkin vasta nyt tuolta alusta, että olet ivf:n menossa. Paljon onnea hoitoihin. Kävittekö monta inssiä ennen tuota? mikä oli diagnoosi teidän kohdalla?Ollaan väestöliitossa hoidoissa.

Ensimmäinen klomi napattu ja tuntuu, et ois jo rinnat turvonnu? Mulla ei tapahu tällä hetkellä mitään.. Voispa nukahtaa ja herätä suoraan inssiin..

hyvää yötä kaikille!

340/364 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Tammikuiset 10.4.2013)

Karoliina89 kp 4/30

Marjana kp 4/

Pihlaja kp 5/28-30 yk6

Lumi86 kp 6/30

Nalle85 kp 7/26-28 ja yk 14

Tellu1980 kp 7/28-33 yk 5

Mannukka kp 8/ 26-28 yk 1

Kirsikkakarkki kp 8/28-33 yk 10

Maizaana kp 9/?

Serputin kp 13/29-32 ja yk3

Lapinnoita kp 14/27-28 yk3

Juoksujalka kp 17/? yk 8

Pikkuinenmyy kp 19/~30 yk3 km:n jälkeen

Jonsteri kp 27/~34 yk 15

Mukana myös:

Mussuttaja yk 2

Naspu

Ja todella pikaisesti listan päivitys ja kuulumiset ennen töihin lähtöä=)

Marjana, tulehan kertomaan ultrakuulumiset vielä tänään, jooko? Toivottavasti pääset pian piikittelemään=)

).( Minulla todella vuoto loppui eilen, olen niin HAPPY! Yleensä vielä tuhrun jälkeen on kunnon vuotoa kestänyt 5 päivää, nyt sitä oli vain 3 päivää! Nyt vain pää pystyyn ja kohti uutta yritystä. Toivottavasti vain tuo mies parantuisi ennen kriittisiä aikoja. Hän on nimittäin ollut TOSI kipeänä jo viimeviikon puolivälistä lähtien, eikä loppua sairastelulle näy! On jo kahteen otteeseen käynyt lääkärissäkin hakemassa lääkkeitä, jotta olo helpottuisi edes vähän. Myös tuo kuopus on ollut jo tooosi kauan puolikuntoinen =( Kuopus onkin nukkunut nyt meidän välissä ja toimii "elävänä ehkäisypillerinä". Täytyy yrittää taas siirtää häntä omaan sänkyyn, kun alkaa olemaan niin totuttu tapa tuo äidin kyjessä kyhnääminen öisinkin.

Nyt töihin!