Seiska: Olli Lindholm erosi Eveliina-rakkaastaan ennen kuolemaansa – oli löytänyt jo uuden kumppanin
Lindholm oli eronnut Eveliinasta ja löytänyt rinnalleen vantaalaisnaisen, jonka kanssa hän oli seurustellut joitakin kuukausia. Seiska sai kiinni Ollin kanssa seurustelleen vantaalaisen naisen, joka myöntää parisuhteen.
– Olimme suhteessa joitakin kuukausia, vantaalaisnainen kertoo Seiskalle.
Kommentit (260)
Eräs mies oli ollut 3 x naimisissa ja kaikki vaimot tuli hautajaisiin. Oli tietyissä piireissä tunnettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että Ollin hömöilyihin kaatui suhde Eveliinaan, kai nyt muuten olisi ollut hautajaisissa. Eli tuskin kovin lämmin oli ero vaikka tuore. Se miksi vaihtoi fb-taustaa on eri asia, tuoreeltaan halusi muistaa hyvät hetket mutta pohdittuaan ei halunnut hautajaisiin eroon liittyvien seikkojen takia.
Tai jätti menemättä sen uuden naisen vuoksi. Mun entine aviomies kuoli vuosi meidän erosta enkä mennyt hautajaisiin, koska tiesin, että hänellä oli viimeiset 4kk ollut jo uusi naisystävä, joten en mennyt hautajaisiin, koska se ei tuntunut sopivalta. Varmaan sen uuden mielestä melko paskamaista, että miehestä eronnut nainen tulee julkisuremaan lapsineen arkun ääreen. Sai se uus nainen mennä suremaan ilman exän, eli mun, paikalla oloa. Lapset menivät isovanhempiensa kanssa.
Todennäköisesti se oikea oli eli lasten äiti.
Musta olisi outoa jos en saisi mennä ex-miehen hautajaisiin. Miehen jonka kanssa olin lähes 20 vuotta, ja jonka kanssa on yhteiset lapset.
Myös hän saisi osallistua minun haitajaisiini
Mulla ei ole mitään tarvetta mennä ensimmäisen mieheni hautajaisiin, jos sattuisi kuolemaan. Ollaan erottu 1995 vuonna. Yhteisiä lapsia on, mutta ei hän tuon jälkeen ole elämääni kuulunut.
Tämä uutinen ei pidä paikkaansa. Eveliinan facessa 13.2 päivitetty pusukuva.
Ei pidä paikkaansa. Ollihan juuri viikkoa ennen kuolemaansa hehkutti heidän suhdettaan haastattelussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun isä kuollessaan oli seurustellut 3kk. Isä kuoli, uusi nainen ei tullut hautajaisiin. Oli liian kova pala nähdä siellä meidät lapset, ex vaimo ja hautajaisiin kutsuttu meidän entinen äitipuoli. Tuore tyttöystävä jäi suruineen yksin, asia surettaa minua nyt näin aikuisena. Hän oli mukava nainen, vaikka en ehtinyt nähdä, kuin 2 kertaa. Olisko tässä vähän sama juttu? Paikalla läheiset, perhe, lapset, uusi nainen ei ollut kutsuttuna läheisten joukossa hautajaisiin tai ei halunnut mennä sinne "susien syötäväksi"?
Minkä takia ex-vaimo osallistui hautajaisiin?
Äiti osallistui meisän lasten takia. Oltiin alaikäisiä, äiti ja isä olivat hyvissä väleissä. Äitipuoli tuli mummin, eli isän äidin kutsumana. Olivat yhdessä 5 vuotta ja eronneet edeltävänä kesänä. Uusi naisystävä oli tullut muutamaa kuukautta aikaisemmin isämme elämään. Häntä ei edes kutsuttu hautajaisiin ja tämä minua surettaa eikä mene mun oikeustajuun :(. Epäilen, että tässä on käynyt juuri näin, ei kutsuttu.
Paskapuhetta, Ollihan oli.ollut Eveliinan kanssa ulkomaillakin juuri pari viikkoa ennen kuolemaansa
En ihmettele jos ei lapset halunneet eveä hautajaisiin. He ehkä kokivat isänsä ja even toiminnan vääränä äitiään kohtaan. Ja kunnioittivat näin äitinsä ja koko perheen muistoa.
Omatkaan lapseni ei niin lämpöisestä ajattele isästään joka petti ja jätti perheen uuden takia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeistään todiste siitä, millainen moraaliton p**ka Olli Lindholm oli.
Tonni multaa tällaisen haudalle.
Mitä moraalitonta on siinä, ettei ole huudellut yksityisasioitaan julkisuuteen? Jos minä nyt kuolisin, edes isäni ei tietäisi, kenen kanssa olen ollut muutaman kuukauden parisuhteessa ja esim kummitätini ei taida tietää, että olen eronnut lasteni isästä muutama vuosi sitten.
Tällä viitataan todennäköisesti siihen, että Lindholm petti ensin Satu-vaimoaan ja sitten myös Eveliinaa.
Hieno mies.
Eli mistä tuli nyt tämä väite, että petti Eveliinaa? Tuosta vaimon pettämisestä en tiennyt. Luulin, että olivat eronneet jo kun Eveliinan kanssa suhde alkoi.
Omien sanojensa mukaan Olli “piiritti” Eveliinaa vielä naimisissa ollessaan. Eli ei hän vapaa ollut kun toisen naisen kanssa jo oli.
Kai ymmärrät, että avioero ei tapahdu samalla hetkellä kuin parisuhteen ero. Yleensä parisuhde on loppu ennen kuin ero on selvä.
Mutta ovatko aina parisuhteen molemmat osapuolet tietoisia siitä että suhde on jo päättynyt? Vai toimiiko toinen puolisonsa seläntakana, ei halua/uskalla jäädä yksin joten hommaa uuden kumppanin ilman että nykyisellä on aavistustakaan mistään tulevasta erosta.
Jättäkää nyt jo kuolleet rauhaan, jookos kookos? Eikä tuo seiskapäivä muutenkaan ole lähteenä paras mahdollinen. Minkälainen idiootti sitä yleensä lukee, saati tilaa?
En minä niin surullinen tämän Eveliinan puolesta osaa olla. Oikean vaimon puolesta kyllä olin. Hyvä tietty että pääsi moisesta ukosta eroon mutta kunnioittavamminkin olisi asian voinut herra hoitaa.
Kirjoitin muuten silloin kun O&E juttu oli uusi ja sitä osapuolet hehkuttivat, Ollikin maalaili uskomattomasta naisesta ja sielunkumppanista kuvia että epäilen hiukan onkohan sittenkään niin suuri ja ainutlaatuinen rakkaus kyseessä, Olli kun oli esim kuntosaleilla yrittänyt nuoria (parikymppisiä) naisia jo aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää nyt jo kuolleet rauhaan, jookos kookos? Eikä tuo seiskapäivä muutenkaan ole lähteenä paras mahdollinen. Minkälainen idiootti sitä yleensä lukee, saati tilaa?
Eikö olisi parempi jättää elävät rauhaan, heitähän kommentointi saattaa satuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi parempi jättää elävät rauhaan, heitähän kommentointi saattaa satuttaa.
Eiköhän ne elävät jää rauhaan siinä samalla, kun sen kuolleenkin osapuolen asioilla repostelu mediassa lopetetaan.
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000005999370.html
"Viimeiset pari vuotta olivat Olli Lindholmin elämässä onnellista aikaa. Hän oli löytänyt elämäänsä uuden rakkauden ja suhde lapsiin oli hyvin läheinen."
Voi miten pahalta on mahtanut tuntua lukea näitä, niin Eveliinasta kuin tästä uudestakin.
Todellisuus olikin sitten aivan jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000005999370.html
"Viimeiset pari vuotta olivat Olli Lindholmin elämässä onnellista aikaa. Hän oli löytänyt elämäänsä uuden rakkauden ja suhde lapsiin oli hyvin läheinen."
Voi miten pahalta on mahtanut tuntua lukea näitä, niin Eveliinasta kuin tästä uudestakin.
Mutta ei Satu-vaimosta ja lastensa äidistä? Että viimeiset vuodet oli ne onnelliset kun yli kaksikymmentä vuotta olivat yhdessä olleet.
Ollilla oli nainen joka kaupungissa. Ilmeisesti tää Vantaan nainen oli vaan yksi heistä. Olli rakasti vaan itsestään ja pelkäsi vanhenemista.
Eikö KUKAAN tosiaan osaa kertoa faktaa tästä kiinnostavasta asiasta??
Missä se kuolemasta kertovan keskustelun henkilö nyt on tietoineen, joka kirjoitti, että O ja E eivät enää
olleet yhdessä? Todella outo ja epäuskottava koko uutinen. Ollin lapset saavat liikaa nyt kantaakseen....
Juu ei, vaan tekipä jungner poikkeuksen, ja oli tytön kanssa, jonka kanssa ei asunut, eikä naimisissa.