Seiska: Olli Lindholm erosi Eveliina-rakkaastaan ennen kuolemaansa – oli löytänyt jo uuden kumppanin
Lindholm oli eronnut Eveliinasta ja löytänyt rinnalleen vantaalaisnaisen, jonka kanssa hän oli seurustellut joitakin kuukausia. Seiska sai kiinni Ollin kanssa seurustelleen vantaalaisen naisen, joka myöntää parisuhteen.
– Olimme suhteessa joitakin kuukausia, vantaalaisnainen kertoo Seiskalle.
Kommentit (260)
Vierailija kirjoitti:
Jouduin itse tilanteeseen missä seurustelukumppanini oli pettänyt minua ja sairaustui heti sen jälkeen vakavasti.
Tuosta voisi sanoa, että välitön karma iski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeistään todiste siitä, millainen moraaliton p**ka Olli Lindholm oli.
Tonni multaa tällaisen haudalle.
Mitä moraalitonta on siinä, ettei ole huudellut yksityisasioitaan julkisuuteen? Jos minä nyt kuolisin, edes isäni ei tietäisi, kenen kanssa olen ollut muutaman kuukauden parisuhteessa ja esim kummitätini ei taida tietää, että olen eronnut lasteni isästä muutama vuosi sitten.
Tällä viitataan todennäköisesti siihen, että Lindholm petti ensin Satu-vaimoaan ja sitten myös Eveliinaa.
Hieno mies.
Kaikki miehet pettää. Vain harvoilla miehillä on kanttia luopua vanhasta suhteesta, yleensä se on nainen joka laittaa eron vetämään.
Eivät kaikki miehet petä. Itse en ole pettänyt enkä aio tehdä niin, ja minusta tuntuu, että naisystäväni tietää sen ja että voi luottaa minuun 100%. Se vahvistaa rakkautta, kun ei tarvitse miettiä pettämisiä eikä jättämisiä.
Vierailija kirjoitti:
Koittakaahan ymmärtää että ne teidänkin rakkaat miehenne kyllä höyläävät muita naisia, kun saavat tilaisuuden. Ei ne niistä teille kerro.
Ihmettelen sellasia naisia jotka uskovat sinisilmäisesti kun mies on muka aina "töissä" tai harrastamassa, mitä sitten harrastaakin, todellisuudessa ovat panemassa.
Oletko kateellinen uskollisten miesten naisille, kun yrität kylvää epäilyksen siementä heidän mieliinsä? Miten jos et yrittäisi turhaan pahoittaa heidän mieliään. Oma naiseni ei kyllä onneksi sinua edes uskoisi, koska tietää minut ja kristilliset elämänarvoni sen verran hyvin.
Suomipoika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koittakaahan ymmärtää että ne teidänkin rakkaat miehenne kyllä höyläävät muita naisia, kun saavat tilaisuuden. Ei ne niistä teille kerro.
Ihmettelen sellasia naisia jotka uskovat sinisilmäisesti kun mies on muka aina "töissä" tai harrastamassa, mitä sitten harrastaakin, todellisuudessa ovat panemassa.
Oletko kateellinen uskollisten miesten naisille, kun yrität kylvää epäilyksen siementä heidän mieliinsä? Miten jos et yrittäisi turhaan pahoittaa heidän mieliään. Oma naiseni ei kyllä onneksi sinua edes uskoisi, koska tietää minut ja kristilliset elämänarvoni sen verran hyvin.[/quote
Hyvä Suomipoika <3 onnekas vaimo mutta varmasti arvoisesi :)
Mitä sitten? Omahan oli elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000005999370.html
"Viimeiset pari vuotta olivat Olli Lindholmin elämässä onnellista aikaa. Hän oli löytänyt elämäänsä uuden rakkauden ja suhde lapsiin oli hyvin läheinen."
Voi miten pahalta on mahtanut tuntua lukea näitä, niin Eveliinasta kuin tästä uudestakin.
Puhumattakaan hylätystä vaimosta.
Ikään kuin se ei olisi ollut onnellista.
Eveliina vaikuttaa hänet jokusen kerran tavanneena erittäin mukavalle, järkevälle ihmiselle ja jalat maassa olevalle.
Ehkäpä hän ei jaksanut katsella ja patistella ihmistä, joka tieten tahtoen asettaa myös läheiset jatkuvan pelon rajamaille ja pelkäämään menettämistä.
Tämä Vantaan nainen on nyt saanut sitten muutaman rivin verran julkisuutta.
Varmaan antaa lomamatkan toiveessa Seiskaan pari haastatteluakin.
Sanoisin, että mikä tarve edes kertoa olleensa suhteessa, koska on pidetty ihan never höördinä sivussa, eikä edes haluttu tuoda esille.
Mistä sitä tietää mihin viimeiset viestit herra laittoi ja sitten tuli kuolema, yllättäenkö vai kuolemisen halusta?
:D siis olisin ihan fiiliksissä, jos mun mies sais ees petettyä mua! Elää niin täydillä urheilulle j tylsää elämää, että jos tekis syrjähypyn ni tulis ees vähän eloa! Mut ei, ei, ei....
Niin no, silloin vaimon Eveliinaan vaihtaessa oli kyse tyyliin elämää suuremmasta rakkaudesta ja täysin ainutlaatuisesta. Ilmeisesti se ei sitten kuitenkaan pidemmän päälle kantanut. Surullista.
Vantaalainen nainen - kuulostaa pahalta...
Jos Eve ei tiennyt tästä uudesta mitään? Olli on voinut hyvin salata asian.
Kuka soitti Ollile apua kuolinyönä - joku läheinen? Eveliina...?
Vierailija kirjoitti:
Jos Eve ei tiennyt tästä uudesta mitään? Olli on voinut hyvin salata asian.
Kuka soitti Ollile apua kuolinyönä - joku läheinen? Eveliina...?
Tytär.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun isä kuollessaan oli seurustellut 3kk. Isä kuoli, uusi nainen ei tullut hautajaisiin. Oli liian kova pala nähdä siellä meidät lapset, ex vaimo ja hautajaisiin kutsuttu meidän entinen äitipuoli. Tuore tyttöystävä jäi suruineen yksin, asia surettaa minua nyt näin aikuisena. Hän oli mukava nainen, vaikka en ehtinyt nähdä, kuin 2 kertaa. Olisko tässä vähän sama juttu? Paikalla läheiset, perhe, lapset, uusi nainen ei ollut kutsuttuna läheisten joukossa hautajaisiin tai ei halunnut mennä sinne "susien syötäväksi"?
Minkä takia ex-vaimo osallistui hautajaisiin?
Minusta ihan normaalia, että ex on hautajaisissa. Näiden väleistä en tiedä, mutta monellakin pitkä yhteinen historia ja yhteiset lapset ja jos on vielä sovussa erottu ja päästy elämässä eteenpäin, olisi tyhmää, ettei hautajaisiin vois mennä ehkä nykyisen puolison vuoksi.
Joskushan välit voi olla niin tulehtuneet, ettei ehkä ole viisasta. Mutta hautajaiset, lopulliset jäähyväiset ihmiselle, joka ollut tai on tärkeä, niin vois jättää muut asiat syrjään.
Kuoliko Olli harrastaessaan seksiä?
Suomipoika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeistään todiste siitä, millainen moraaliton p**ka Olli Lindholm oli.
Tonni multaa tällaisen haudalle.
Mitä moraalitonta on siinä, ettei ole huudellut yksityisasioitaan julkisuuteen? Jos minä nyt kuolisin, edes isäni ei tietäisi, kenen kanssa olen ollut muutaman kuukauden parisuhteessa ja esim kummitätini ei taida tietää, että olen eronnut lasteni isästä muutama vuosi sitten.
Tällä viitataan todennäköisesti siihen, että Lindholm petti ensin Satu-vaimoaan ja sitten myös Eveliinaa.
Hieno mies.
Kaikki miehet pettää. Vain harvoilla miehillä on kanttia luopua vanhasta suhteesta, yleensä se on nainen joka laittaa eron vetämään.
Eivät kaikki miehet petä. Itse en ole pettänyt enkä aio tehdä niin, ja minusta tuntuu, että naisystäväni tietää sen ja että voi luottaa minuun 100%. Se vahvistaa rakkautta, kun ei tarvitse miettiä pettämisiä eikä jättämisiä.
Onko sinusta naiset kiinnostuneet
Yleisesti ottaen jos ollaan oltu aviossa 20 v ja lapset niin ei sellaista liittoa mitätöidä. Siihen on paljon liittynyt hyviä että myös vähemmän hyviä muistoja. Olkootkin että erotaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuoliko Olli harrastaessaan seksiä?
Tyttärensä kanssa vai?
Taisi olla miehiä, jotka osaavat rakastua, mutta eivät osaa rakastaa (lapsuuden vammaoja). Ja näitä on paljon.