Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiska: Olli Lindholm erosi Eveliina-rakkaastaan ennen kuolemaansa – oli löytänyt jo uuden kumppanin

Vierailija
21.03.2019 |

Lindholm oli eronnut Eveliinasta ja löytänyt rinnalleen vantaalaisnaisen, jonka kanssa hän oli seurustellut joitakin kuukausia. Seiska sai kiinni Ollin kanssa seurustelleen vantaalaisen naisen, joka myöntää parisuhteen.

– Olimme suhteessa joitakin kuukausia, vantaalaisnainen kertoo Seiskalle.

Kommentit (260)

Vierailija
241/260 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuoliko Olli harrastaessaan seksiä?

Täysin mauton juttu?

Eikös tämä olis jokaisen vanhan miehen unelmalähtö?

Lyyhistyä rupsahtaneena jonkun päälle/sisälle/tms ja noin löydettäisiin/ambulanssi/poliisi tulisi hakemaan? 

Miten ihanan arvokasta.

:DDDD  Päivän naurut! Eihän tuo tietenkään naurun asia ole, mutta mielikuva tuosta tapahtumasta naurattaa. 

Suutarit pysyköön lestissään eli siis vanhan miehet niiden vanhojen vaimojensa kanssa. Ei tarvii heppiä niin kovasti heiluttaa, että henki lähtee.

Vierailija
242/260 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollin kuolinilmoituksen näkee ikuisuus.fi sivuilla. Ei ole kenenkään puolison nimeä.

Kauniit ja sopivat muistosanat Minne tuuli vie laulusta.

Onkohan Ollin itsensä kirjoitama tuo biisi.

Olen kuullut huhja, että Olli olisi ottanut bodaamisen aika tosissaan ja siihen liittyviä "lisäravinteita" myös. No tietysti monen tekijän summa kuitenkin...

Sanat: Mikko Karjalainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/260 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeistään todiste siitä, millainen moraaliton p**ka Olli Lindholm oli.

Tonni multaa tällaisen haudalle.

Mitä moraalitonta on siinä, ettei ole huudellut yksityisasioitaan julkisuuteen? Jos minä nyt kuolisin, edes isäni ei tietäisi, kenen kanssa olen ollut muutaman kuukauden parisuhteessa ja esim kummitätini ei taida tietää, että olen eronnut lasteni isästä muutama vuosi sitten.

Tällä viitataan todennäköisesti siihen, että Lindholm petti ensin Satu-vaimoaan ja sitten myös Eveliinaa.

Hieno mies.

Vaimonsa pettäjä on tällä hetkellä eräässä puolueessa puheenjohtajana, ja kovin on suosittu,.

Vierailija
244/260 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa saisi itsekin samanlaisen lopun kuin Olli. Mieluummin lähden nuorenpana ja saappaat jalassa kuin elän vanhaksi ja raihnaiseksi.

Vierailija
245/260 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa saisi itsekin samanlaisen lopun kuin Olli. Mieluummin lähden nuorenpana ja saappaat jalassa kuin elän vanhaksi ja raihnaiseksi.

Olli taisi olla vähän raihnainen kuitenkin.

Vierailija
246/260 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä moraalitonta on siinä, ettei ole huudellut yksityisasioitaan julkisuuteen? Jos minä nyt kuolisin, edes isäni ei tietäisi, kenen kanssa olen ollut muutaman kuukauden parisuhteessa ja esim kummitätini ei taida tietää, että olen eronnut lasteni isästä muutama vuosi sitten.

Tällä viitataan todennäköisesti siihen, että Lindholm petti ensin Satu-vaimoaan ja sitten myös Eveliinaa.

Hieno mies.

Vaimonsa pettäjä on tällä hetkellä eräässä puolueessa puheenjohtajana, ja kovin on suosittu,.

SDP?

Vierailija
247/260 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan lapsuuden vanha pappa kuoli naisen viereen, ei ollut aviovaimo. 

Vierailija
248/260 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki täällä ajattelee vaan että mitenhän sexi sujunut. Onhan niitä paljon ihmisiä jotka ovat halvaantuneet vaikka ja pyörätuolissa. Myös para urheilijoita joilla on puoliso. Kaikilla sexi varmaan tilanteen mukaan sitten.

Vierailija
249/260 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki täällä ajattelee vaan että mitenhän sexi sujunut. Onhan niitä paljon ihmisiä jotka ovat halvaantuneet vaikka ja pyörätuolissa. Myös para urheilijoita joilla on puoliso. Kaikilla sexi varmaan tilanteen mukaan sitten.

No ei minua ainakaan henkilökohtaisesti ole yhtään kiinnostanut miten Ollin seksielämä on mennyt mutta tiedän kokemuksesta, että kyllähän tuollaisella 54v voi vielä vehkeet toimia joka päivä.  Tai sitten meillä mies on erityistapaus. 

Nyt alkaa olla jo 60v mittarissa, mutta hiipumisen merkkejä ei näy, eikä tarvita viagaraa.

Mutta voihan tämä tietenkin olla harvinaisen aktiivinen tapaus. 

Vierailija
250/260 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno mies.

Kokoomus ? Tai siniset?

Vierailija
251/260 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Petteri Orpo onkin jo toista kertaa naimisissa, niin mistään en ole lukenut, että olisi ensimmäistä vaimoaan pettänyt, vaan päätyivät eroon yhteistuumin!

Vierailija
252/260 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan lapsuuden vanha pappa kuoli naisen viereen, ei ollut aviovaimo. 

Naapurin. Oli suhde toisen naisen kanssa. Ehkä oli 60 v. Asui vaimon kanssa. Olivat nk olleet sillai.

Vierailija
253/260 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei :( 

Olisipa vain vanhentunut kaikessa rauhassa vaimonsa kanssa ja eläneet iälleen sopivaa tahtia. Jos nyt on juossut nuoren lihan perässä, niin ei ihme jos pumppu on pettänyt. 

Surullista kuitenkin. 

Iälleen sopivaa tahtia?

Vain sairaan ja huonovointisen pitää hidastaa, terveen 5-kymppisen ei tarvitse terveyssyistä hidastella.

Vierailija
254/260 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno mies.

SDP?

Mitäs puoluetta se halla-ahon Jussi edustaa, ei mahda olla SDP.

Vierailija
255/260 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isä kuollessaan oli seurustellut 3kk. Isä kuoli, uusi nainen ei tullut hautajaisiin. Oli liian kova pala nähdä siellä meidät lapset, ex vaimo ja hautajaisiin kutsuttu meidän entinen äitipuoli. Tuore tyttöystävä jäi suruineen yksin, asia surettaa minua nyt näin aikuisena. Hän oli mukava nainen, vaikka en ehtinyt nähdä, kuin 2 kertaa. Olisko tässä vähän sama juttu? Paikalla läheiset, perhe, lapset, uusi nainen ei ollut kutsuttuna läheisten joukossa hautajaisiin tai ei halunnut mennä sinne "susien syötäväksi"?

... tai halusi kunnioittaa muita. En minäkään menisi, jos suhde olisi ollut tuore. Hautajaisissa jaetaan suru yhdessä, mitä jaettavaa on tuntemattomien ihmisten kanssa? 

Vierailija
257/260 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollin kuolinilmoituksen näkee ikuisuus.fi sivuilla. Ei ole kenenkään puolison nimeä.

Kauniit ja sopivat muistosanat Minne tuuli vie laulusta.

Onkohan Ollin itsensä kirjoitama tuo biisi.

Olen kuullut huhja, että Olli olisi ottanut bodaamisen aika tosissaan ja siihen liittyviä "lisäravinteita" myös. No tietysti monen tekijän summa kuitenkin...

Jos tuollaiset huhut joidenkin steroidien käytöstä pitävät paikkansa niin toivottavasti Ollin fanit alkavat tutkimaan asiaa ja asiasta nostetaan isompi meteli. Tampereella joissain piireissä noita aineita pyörii enemmänkin ja ne jotka noita aineita myyvät pitäisi saada vastuuseen.

Vierailija
258/260 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Petteri Orpo onkin jo toista kertaa naimisissa, niin mistään en ole lukenut, että olisi ensimmäistä vaimoaan pettänyt, vaan päätyivät eroon yhteistuumin!

mikä oli exxän ammatti, nyt on juristi

Vierailija
259/260 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen meistä kuolee joskus, eikä sitä yleensä itse päätetä milloinka. Rauha Ollin muistolle.

Vierailija
260/260 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli Lindholmin sanottiin syöneen jotain ravinteita bodaamisen ohella. Työssäni oli mies, joka alkoi kasvattamaan lihasta. Hän ei ollut kolmeakymmentä täyttänyt. Hän nautti lisäravinteita bodaamisen ohella. Yhtenä yönä hänen aorttansa repesi ja kuolema korjasi nuoren miehen talteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan