Soteli 2019 kevät OFFICIAL
Kommentit (4087)
https://www.oamk.fi/fi/koulutus/amk-tutkintoon-johtava-koulutus/kevaan-…
OAMK pisterajat tässä
Ja sitten taas JAMK muotoilee asian näin:
Esivalintakokeen perusteella osa hakukelpoisista hakijoista kutsutaan sähköpostilla varsinaiseen valintakokeeseen ja osa esivalintakokeen läpäisseistä valitaan suoraan todistusvalinnalla (10 % aloituspaikoista).
Oletteko katsoneet omasta opintopolusta? Itse kävin äskein katsomassa ja hakemieni koulujen kohdalla lukee valinnat kesken..
Vierailija kirjoitti:
https://www.oamk.fi/fi/koulutus/amk-tutkintoon-johtava-koulutus/kevaan-…
OAMK pisterajat tässä
Kiitos! Eli JAMK:sta pitäisi tulla kutsu, koska pisteenä olisivat tänne riittäneet ja OAMK oli vasta 2. valintanani.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko katsoneet omasta opintopolusta? Itse kävin äskein katsomassa ja hakemieni koulujen kohdalla lukee valinnat kesken..
Kai siellä nyt lukee kun ei oo koko valintakokeita vielä edes ollut :D
Voi vee noita pisteiden nousuja.. Ei taida 65,7 pisteillä päästä jamkin toimintaterapeuttilinjalle. Harmittaa etten hakenu ouluun myös, sinne ois päässy.
Vierailija kirjoitti:
TAMK kirjoitti:
Jes!!! Röntgenhoitajan pääsykokeisiin Tampereelle
Monelta TAMKiin hakeneet ootte tänään saanu sen kutsun? Ja millä pisteillä?
Tänää aamupäiväl oli itelle tullu ja esivalintakokeest 73.3p
Vierailija kirjoitti:
Sähköpostiinko ne kutsut on tulleet?
Sähköpostiin sain kutsut :)
Vierailija kirjoitti:
Tuli kutsu Vaasaan terveydenhoitaja! Pisteitä reilu 59
Sain myös kutsun VAMK terveydenhoitaja pisteillä 60,3 :)
Voi itku, pisteet on 66,90, toivottavasti riittää pääsykokeeseen turussa! 😭 Olin niin iloinen kun meni koe ihan hyvin, mutta jos pisterajat on noussut noin paljon niin pelottaa ihan hitosti.
Eikö kukaan sosionomikoulutukseen hakenut ole saanut kutsua?! Miten muista koulutuksista on saanut ja tuosta ei 🤔 Jännä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Lappeenrannasta kukaan saanut vielä ensihoitoon kutsuja?? Vai onko tämän alan kutsuja ylipäätään lähetetty vielä.
Sain myös kutsun Lahteen fysioterapeutiksi, pisteet 68.3.
Mä sain kutsun lappeenrantaan ensihoitoon!
Paljon sait pisteitä
Kutsu kilkahti sähköpostiin, Centria monimuoto sosionomi, pisteillä 59,2 (mullakin muutama väärään kohtaan menny vastaus, mutta onneksi riitti näinkin)
Onko kukaan saanut kutsua tamkin ensihoitoon? 😫
Yhtä tyhjän kanssa kun täällä huutelette että pääsitte sinne ja sinne pääsykokeisiin jos ette samalla niitä pisterajojanne kerro!
Kuumottaa kirjoitti:
Onko kukaan saanut kutsua tamkin ensihoitoon? 😫
Tänää tuli ainaki meikäläiselle👌🏻Sain about 75p. Mut ei viel kannata olla epätoivonen ku maanantaina tulee vissii viel osa kutsuista
vähän järkeä saa käyttää kirjoitti:
Yhtä tyhjän kanssa kun täällä huutelette että pääsitte sinne ja sinne pääsykokeisiin jos ette samalla niitä pisterajojanne kerro!
Meni vissii koe huonosti sul?🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Lappeenrannasta kukaan saanut vielä ensihoitoon kutsuja?? Vai onko tämän alan kutsuja ylipäätään lähetetty vielä.
Sain myös kutsun Lahteen fysioterapeutiksi, pisteet 68.3.
Mä sain kutsun lappeenrantaan ensihoitoon!
Paljon sait pisteitä
Sain 69,6 pistettä
Laurean pisteissä ei näy ollenkaan terkan (monimuoto) pistemääriä, kutsuja ei siis vissiin ole vielä tullut?