Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soteli 2019 kevät OFFICIAL

Vierailija
20.03.2019 |

Nyt se alkaa!

http://soteli.metropolia.fi/

Ennakkomateriaali on julkaistu.

Kommentit (4087)

Vierailija
2101/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 73. 5 ja kutsu tuli jamk fyssariks

Vierailija
2102/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittääköhän 25p todistusvalintaan Oamkis tai Jamkis?

No riippuu tietysti, mihin alalle oot hakenut. Mutta pääsääntöisesti ei kyllä riitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2103/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan ne JAMKin kutsut on kaikki lähteneet, eipä tainnut lykästää tänä vuonna :D

Vierailija
2104/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä pisterajoja amk:n sivuilta, oisko linkkiä?

Vierailija
2105/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokohan ne JAMKin kutsut on kaikki lähteneet, eipä tainnut lykästää tänä vuonna :D

Mille linjalle hait ja minkälaiset pisteet? Kun ei mullekaan oo kutsua tullut. Hain Jamkin monimuotolinjalle sairaanhoitajaksi. Pisteitä sain 54.3 ja eipähän niillä tosiaankaan kutsua taida tulla. Hyviä pisteitä on kyllä monet saaneet. Minä käytin täyden ajan esivalintakoetta tehdessäni, ja silti ei tuon paremmin mennyt :(

Vierailija
2106/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitra kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mille linjalle hait ja minkälaiset pisteet? Kun ei mullekaan oo kutsua tullut. Hain Jamkin monimuotolinjalle sairaanhoitajaksi. Pisteitä sain 54.3 ja eipähän niillä tosiaankaan kutsua taida tulla. Hyviä pisteitä on kyllä monet saaneet. Minä käytin täyden ajan esivalintakoetta tehdessäni, ja silti ei tuon paremmin mennyt :(

Toimintaterapian monimuotoon, pisteitä oli tasan 67. Todistusvalinnasta olisin saanut täydet pisteet, niin kyllä tuo hippasen harmittaa, jos ei esivalintaa läpäissyt :/

Vierailija
2107/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hain JAMK 1) tote moni 2) tote päivä 3) sossu moni 4) sossu päivä ja nyt tulleet kutsut toten ja sossun monimuotoihin. Luulen, että päivätoteutuksen kutsuja ei oo vielä laitettu matkaan? Pisteitä itselläni 73,2. 

Vierailija
2108/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku saanut kutsua huonomilla pisteillä?

Vierailija
2109/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä hain JAMK 1) tote moni 2) tote päivä 3) sossu moni 4) sossu päivä ja nyt tulleet kutsut toten ja sossun monimuotoihin. Luulen, että päivätoteutuksen kutsuja ei oo vielä laitettu matkaan? Pisteitä itselläni 73,2. 

Eiköhän ne päivätoteuksenkin kutsut ole jo lähteneet matkaan. Sinä vain olet saanut sen verran hyvät pisteet että riittävät ykkösvaihtoehtoihisi kun monimuoto ennen päivää ja tote ja sossu eri valintaryhmässä.

Vierailija
2110/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kyllä ennen puolta päivää kutsu jamkin toten päivätoteutukseen, pisteet 74,8, mutta eikös menny niin et jamkiin tulee kutsu ylemmän linjan toiveen mukaan, ja saman alan kokeessa tarvii käydä vaan toisessa. Eli miulla kun oli päivätoteutus 2 sijalla ja monimuoto tote 6:nnella, niin jos pisteet ei riitä päivätoteutukseen ja muistakin hauista tulee hylky, niin voin silti niillä pisteillä päästä vielä monimuotoon jossiivoamalla pisteet riittää.

Vierailija
2111/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku saanut mukamas JAMK:n monimuoto sh-linjalle valintakoekutsun vaikka pisteitä oli vain 50 ja jotain. Miks mulle ei ole tullut kutsua, vaikka pisteitä on 63???

Vierailija
2112/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on alimmat pisterajat?

Vierailija
2113/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli kyllä ennen puolta päivää kutsu jamkin toten päivätoteutukseen, pisteet 74,8, mutta eikös menny niin et jamkiin tulee kutsu ylemmän linjan toiveen mukaan, ja saman alan kokeessa tarvii käydä vaan toisessa. Eli miulla kun oli päivätoteutus 2 sijalla ja monimuoto tote 6:nnella, niin jos pisteet ei riitä päivätoteutukseen ja muistakin hauista tulee hylky, niin voin silti niillä pisteillä päästä vielä monimuotoon jossiivoamalla pisteet riittää.

Juuri näin se menee silloin kun valintayhteistyötä tehdään ja samassa ryhmässä ovat.

Vierailija
2114/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos oon hakenut Jamkin toteen, sosionomiksi ja kuntoutuksen ohjaajaksi (tässä järjestyksessä) ja saanut kahteen ekaan kutsun, onko mulla enää saumaa päästä kolmanteen vaihtoehtoon jos pisteet ei riitä ekaan? Sosionomi ja kuntoutuksen ohjaaja oli samassa ryhmässä.

Vierailija
2115/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääköhän 28 pistettä fysioterapiaan...

Vierailija
2116/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hähh kirjoitti:

Joku saanut mukamas JAMK:n monimuoto sh-linjalle valintakoekutsun vaikka pisteitä oli vain 50 ja jotain. Miks mulle ei ole tullut kutsua, vaikka pisteitä on 63???

Täällä muutama muukin kenelle kutsua ei ole kuulunut. Oliko ensimmäinen hakutoive, saitko muualta kutsua ja oletko tarkastanut roskapostikansion? Sitten täytyy vain odottaa, että pisterajat julkaistaan.

Vierailija
2117/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistusvalintaan siis

Vierailija
2118/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2119/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos oon hakenut Jamkin toteen, sosionomiksi ja kuntoutuksen ohjaajaksi (tässä järjestyksessä) ja saanut kahteen ekaan kutsun, onko mulla enää saumaa päästä kolmanteen vaihtoehtoon jos pisteet ei riitä ekaan? Sosionomi ja kuntoutuksen ohjaaja oli samassa ryhmässä.

Jos sosionomi pääsykokeen pisteet eivät riitä koulutukseen pääsemiseen, mutta riittävät kuntoutuksen ohjaajaksi niin kyllä sinulla on mahdollisuus päästä sinne opiskelemaan. Olettaen siis että et saanut opiskelupaikkaa totesta, joka sinulla ykkösenä.

Vierailija
2120/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ovat päivittäneet pisterajat sivuille Jamkissa: https://www.jamk.fi/fi/Koulutus/Hakeminen-JAMKiin/amk-tutkinnot/sosiaal…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän