Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittääkö 5v lapselle 2 viikkoa kesälomaa?

Vierailija
27.03.2013 |

Yrittäjinä emme pysty enempää lomaa tarjoamaan, eikä ole varaa palkata työntekijää.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää, kun on pakko riittää. Ei tuon ikäinen yksinkään voi lomailla, tai missään leirillä vielä. Minullakaan ei tule olemaan lomaa ensi kesänä, kun ei ehdi kertyä lomapäiviä (olen vielä kotona) joten 2v ja 4v ovat koko kesän päiväkodissa, paitsi yhden viikon, johon sain pomolta luvan olla palkattomalla. Parempi sekin kuin ei mitään.

Vierailija
22/23 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi parka.. pitihän se firma siihen parhaimpaan lapsuuteen perustaa.

Kyllä osoittelen sormella ja tuomitsen: huonot vanhemmat.

Kyllä vanhempani ovat yrittäjiä, katkera olen vieläkin lapsuus meni siinä firman sivussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää todellakin. Ja hienoa että olette perustaneet yrityksen, Suomi ja kotiäidit tarvitsevat kaikki työpaikat mitä tänne pystytään luomaan. Niin ja olen itsekin yrittäjäperheestä ja sen verran viisas etten koe tarvetta olla vanhemmilleni katkera siitä että he halusivat tarjota minulle parhaan mahdollisen elämän. Nyt meillä on talousasiat hyvässä kunnossa ja isä varhaiseläkkeellä yrityksestä ja ehditään viettämään paljon aikaa yhdessä. Enkä koe että olisin lapsuudessani jäänyt jostakin paitsi, mutta voihan sitä kaikesta mikä elämässä on mennyt huonosti muita kuin itseään vaikka itsessä se vika yleensä on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän