Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin vuoropäiväpaaston

Vierailija
22.03.2013 |

Nyt on menossa kolmas syömättömyyspäivä, ihanaa huomenna saa taas syödä

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, jos joku lähtis vielä mukaan

Vierailija
2/89 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko sitä viikonlopun tutkailisi aihetta ja tekisi päätöksen sitten. Kiva, että joku nosti tämän:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kanssa mukana tyyliin 3krt/vk. Eka paastopäivä takana.Aamulla en syö yleensäkään mitään. Kolmelta söin normiruokaa (jauhelihakiusausta) ja kuuden maissa omenan.Korkeintaan 400 kaloria paastopäivinä. Aion tehdä tästä myös elämäntavan.

Vierailija
4/89 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia tuloksia ihmiset ovat tällä saaneet? Enempi vaikutusta yleiseen olotilaan vai vaikuttaako painoonkin huomattavasti?

Vierailija
5/89 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 22:04"]Mulla ois tarkoitus tehdä tästä elämäntapa, katsotaan nyt miltä tämä tuntuu pitemmän päälle.....Kirjoitatko mulle sähköpostiin, ois kivempi ja helpompi vaihtaa ajtuksia ja kokemuksia, tsempattais toisiamme...leenu61@gmail.com[/quote]

Otin s-postisi muistiini. Omani on: annapolka@luukku.com

Niin itse en siis vielä vuoropäiväpaastoa, mutta olen erittäin kiinnostunut asiasta, erityisesti sinun projektistasi. Toivottavasti et katso tällaista "tirkistelyä" pahalla? Voit aina ottaa yhteyttä minuun. Laitan sinulle s-postia jos huomaan tämän ketjun hiljenneen, vastailet jos vastailet. :-)

Itsellänikin on 20kg pudotettavaa ja vasta nyt pari viikkoa sitten on jokin roti löytynyt tähän touhuun sellaisella perinteisellä kalorimäärän rajoittamisella ja liikunnan lisäämisellä. Herkut ovat suurin kompastuskiveni. Tuon vuoropäiväpaaston aloittamista arastelen vielä vähän pelätessäni menettäväni sitten taas koko käden antaessani ruoalle pikkusormen sellaisen syöntipäivän yhteydessä.
2

Vierailija
6/89 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan tämän vaikuttaa painoonkin, mutta ainakin mun pointtini on terveys, saan monta monta vuotta lisää kun saan veriarvoni kuntoon.

Tänään on mun syömispäiväni, olo hyvä ja ainakin minulla maut tulleet esille ja yksinkertainenkin ruoka tyydyttää sen nälän tarpeen, ennen tuntui että tarvitsi aina herkkuja, nyt joku kurkkuruisleipäkin on herkkua.

leenu

Vierailija
7/89 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/89 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus joskus vuosituhannen paikkeilta:Ma,ke.pe aamukahvi maidolla, ei muuta ruokaaikaan lasi piimää johon pari lusikallista leseitä ja  sokeroimatonta puolukkahilloa .päivällä teetä  ,iltaruoka taas piimä lisukkeineen ja iltakahvi. Tällä pystyi Eikäpitämään pudonneen painon kurissa. Kyllästyin joskus perjantain syömättömyyteen ja se jäi.

Vierailija
9/89 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites sitten, jos sattuu vaikka menoja paastopäivälle? synttärit tai muu kahvittelu tai joku haluaa viedä syömään yms. onko kuinka tarkkaa?

Vierailija
10/89 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimmassa Annassa on juttu, jossa toimittaja kokeilee tämän tyyppistä dieettiä, josta joku mies on kirjoittanut kirjankin. Eli viikossa on 2 vapaavalintaista päivää, jolloin saa syödä max. 500 kcal. Muina päivinä syödään normaalisti. Ei ole pakko aloittaa aamulla, kunhan "paastopäivä" on 24 h pituinen. Toimittaja oli pudottanut 4 kg/4 vk ja netissä on paljon samantyyppisiä tuloksia ihmisillä.

Vierailija
11/89 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 21:12"]

Uusimmassa Annassa on juttu, jossa toimittaja kokeilee tämän tyyppistä dieettiä, josta joku mies on kirjoittanut kirjankin. Eli viikossa on 2 vapaavalintaista päivää, jolloin saa syödä max. 500 kcal. Muina päivinä syödään normaalisti. Ei ole pakko aloittaa aamulla, kunhan "paastopäivä" on 24 h pituinen. Toimittaja oli pudottanut 4 kg/4 vk ja netissä on paljon samantyyppisiä tuloksia ihmisillä.

[/quote]

Mitn toi 24h laskettan. Jos söin pe-iltana kymmenen aikaan 1000kcal, tänään kuudelta 500kcal ja seuraavan kerran huomenna illalla kymmenen aikaan. Onko minulla ollut silloin kaksi paastopäivää?

Vierailija
12/89 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääääh, menikö paastopäivä nyt pilalle?

Söin just 200g lohta, 1,5dl porkkanaraastetta, kiivin, 150g raejuustoa ja kolme desiä rasvatonta, makeutusaineella makeutettua jogurttia(40kcal/100g). Sitä ennen viimeksi söin eilen illalla, kaloreita silloin 1500.

Entä jos olen näill äeväillä huomisiltaan asti, juon vain mustaa kahvia ja light-colaa?

Vierailija
13/89 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin päätin ohjelman jälkeen aloittaa :) Tänään sunnuntaina toinen paastopäivä (tosin ensimmäinen oli keskiviikkona, eli aloitan kunnolla vasta nyt) ja ajattelin syödä purkin maitorahkaa aamupäivästä, ja leipä ja hedelmä iltapäivälle.

-Kissankello

Vierailija
14/89 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, tätä mä kaipasin! Pidäthän ketjun ylhäällä ja kerrot kuulumisistasi? :-) Oliko tarkoitus jatkaa pitkäänkin? Aihe on kiinnostanut itseäni siitä dokumentista asti. Ehkä vielä itsekin kokeilen jossakin vaiheessa.

Vierailija
15/89 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ois tarkoitus tehdä tästä elämäntapa, katsotaan nyt miltä tämä tuntuu pitemmän päälle.....Kirjoitatko mulle sähköpostiin, ois kivempi ja helpompi vaihtaa ajtuksia ja kokemuksia, tsempattais toisiamme...leenu61@gmail.com

Vierailija
16/89 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itetty kyll mä voin tähänkin kertoa kuulumisia....Tarkoitus olisi saada ainakin 30 kg pois, ei ole mikään pikkuhomma, mutt ei mull ole kiirettä....Tähän asti olen jaksanut hyvin syömättömyyspäivän, seuraavana päivänähän saa syödä :)

leenu

Vierailija
17/89 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on vuoropäiväpaasto? 

Vierailija
18/89 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vain joka toinen päivä, ja silloin ihan normisti, se kuulemma parantaa veren rasva-arvoja ja laihduttaa.

leenu

Vierailija
19/89 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kanssa olen kiinnostunut aloittamaan! Mietityttää vain se, että mitä sitten syödä paastopäivänä? Eli mitä olette paastopäivänä syöneet? Kun ohjelmassahan oli, että paastopäivänä pitäisi syödä n. 25% omasta kalorinkulutuksesta, jos ymmärsin oikein. Naisella siis n. 400-500 kaloria paastopäivänä, eli yksi normaali ateria, tai kaksi tosi niukkaa ateriaa.

Vierailija
20/89 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ole syönnyt paljon mitään, hiukan mehukeittoa ja kasviksia, yhden ruisleivän ilman mitään päällisiä.....Hyvin on mennyt :) Ja tuntuu että syömispäivinä ei edes jaksa syödä niin paljoa kuin ennen :)

leenu