Voiko kukaan nuori nainen OIKEASTI kiinnostua vanhemmasta miehestä?
Kommentit (48)
Voi oikeasti. Syy tuntematon. Olettaen, että oikeasti kiinnostunut sulkee pois vaurauden ja statuksen.
Joillain vain synkkaa ikäerosta huolimatta romanttisesti, mutta erittäin harvinaista se yleisessä mittakaavassa on.
Onpa mustavalkoinen maailmankuva monella vastaajalla. Ajatellaan, että "koska minä en voi niin kukaan ei voi" ja suljetaan pois se mahdollisuus että muut ihmiset ajattelevat eri tavalla.
Itselleni iällä ei ole niin väliä. Jos mietin omaa ihastushistoriaani, niin sieltä löytyy niin vanhempia, nuorempia kuin samanikäisiäkin miehiä. Tällä hetkellä olen ihastunut mieheen, joka on aika tarkalleen 20 vuotta itseäni vanhempi. Ikäerosta huolimatta meillä on samankaltaiset elämäntilanteet, yllättävän monia yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja kemiat jotenkin vain kohtaavat – näin olemme molemmat todenneet. Ja onhan mies hyvin komea, sekin vaikuttaa asiaan. Varakas hän ei ole, ja minulla itselläni on kaikki mitä tarvitsen enkä kaipaa elämälleni rahoittajaa.
Tiivistettynä voisin siis sanoa että toki on mahdollista, että nuori nainen kokee aivan aitoja ihastumisen ja ehkä rakastumisenkin tunteita vanhempaan mieheen. Joillekin suuri ikäero on ongelma, toisille ei.
Vierailija kirjoitti:
Vanhalla on veltto ja haisee vanhalle äijälle. Jopa ihohuokosista se eltaantunut haju puskee läpi vaikka kuinka pesisisi ja käyttäisi hajusteita.
Ootko montaakin haistellu tai maistellu?
Ikäerohullu ei pääse tästä asiasta vieläkään yli.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin nuori, en todellakaan ollut kiinnostunut vanhemmista miehistä. Ikäero sai olla enintään 5 vuotta. Säälitti vain vanhemmat ukot, jotka kuolasivat meidän nuorten perään. Nyt vanhmemmalla iällä ikäerolla ei ole niin suurta merkitystä. Edelleen hieman ihmetyttää, mitä yhteistä voi olla teinillä ja keski-ikäisellä.
Tätä minäkin ihmettelen.
27
Olen 25 ja mieheni on 36. Tullaan hyvin toimeen ja meillä on todella paljon yhteisiä mielenkiinnonkohteita.
Koen oman ikäiset miehet "lapsellisiksi", joten isompi ikäero sopii paremmin minulle.
Vierailija kirjoitti:
VierailijaVierailija kirjoitti:
Mitä vanhempi pukki, sitä kovempi sarvi.
Paitsi että erektio alkaa pehmenemään siinä 30 jälkeen.
Onneksi vain niissä tapauksissa, missä muijakin on jo yli 30v. Miehen heppi on taas kuin uusi, kun vaihtaa nuorempaan.
En ole koskaan viehtynyt itseni ikäisistä miehistä. Vanhemmissa miehissä on tiettyä tasaisuutta ja turvallisuudentunnetta jota elämääni kaipaan. Pidän siitä kun mies on jo valmis paketti, eli rakentanut jo terveen itsetunnon, oppinut kotitöiden salat ja hionut ihmissuhdetaitojaan.