Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö kenelläkään muulla näin huonosti? :( "Virallisesti" mä

Vierailija
20.03.2013 |

teen kotona gradua, kun lapset on hoidossa ja mies töissä. Nyt mennyt jo kohta kaksi kuukautta niin etten ole saanut käytännössä mitään aikaiseksi, olen alkanut juomaan sidukoita aamupäivisin ja lojun vaan netissä.. Aamun kohokohta kun lapset on viety hoitoon ja korkkaan ekan. Sietokyky noussut aivan silmissä, silti en niin paljoa uskalla juoda kun haluaisin, jotta ulkopuoliset ei huomaa mitään ja oon ihan ok neljältä kun menen hakemaan lapset hoidosta ja mies tulee viideltä töistä. Mua pelottaa suunnattomasti mihin vielä joudun, ahdistaa tämä salailu mutten "voi" kellekään kertoakaan, pelkään seurauksia. Olen luvannut itselleni miljoona kertaa lopettaa, en vain tunnu tahdonvoimalla enää pystyvän.

 

Onko täällä kellään mitään kokemusta vastaavasta tai muuta neuvoa kuin mene AA:han (se ei ole mulle realistinen vaihtoehto) ?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt: unohdat sen gradun viikoksi ja unohdat myös ne siiderit!!! Se gradu ei ole mörkö, sä olet hyvä ja kelpaava ilman sitäkin, se on sitten lisä, "bonus", extra-suoritus, jos ja kun saat sen tehtyä. Nyt sä viikon pari et tee sitä  (tai ethän sä nytkään tee), mutta nyt annat itsellesi virallisesti luvan olla tekemättä. Seur. viikon tai pari sinä urheilet, nukut ja teet terveellisiä ruokia (joita syöt päivällä ja perheelle valmiiksi iltaa varten) ja urheilet ja nukut vähän lisää. Sitten kun tämä on tehty, aloitat gradun teon puhtaalta pöydältä ja lähdet kirjastoon tekemään sitä! Siellä sitten istut tekemässä ja käyt opiskelijakortilla syömässä lounasta ja puolen tunnin päiväkävelyllä joka päivä. Ja noin 4-5 tuntia käytät joka päivä lukemiseen/kirjoittamiseen tehokasta aikaa. 

Sinänsä ymmärrän, ettet halua ulkopuolisille kertoa täsät ongelmasta, mutta kyllä oman miehen pitäisi olla niin läheinen, että häneltä voisit saada tarvittavan tuen ja pakon muutokselle. 

Älä pilaa elämääsi!

Vierailija
22/22 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene toimistohotelliin, kahvilaan tai kirjastoon tekemään graduasi. Mene ulos sieltä kämpästä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi