Tuntuu, että melkein kaikilla on nykyään ripsi- ja hiustenpidennykset
Ok, mulla työkavereina mua nuorempia 20-25v. Liian pitkät ripset on mielestäni kamalat, eikä ne pidennyksetkään mitään kauniita ole. Joillakin kivat, jos on tyylikkäät ja hyvin laitettu. Mitä mieltä olette? Ilmeisesti nuoret miehet tykkää tällaisista naisista, joissa mikään ei oo aitoa..
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 14:43"]
Mielestäni lisäkkeet ovat noloja. Ohuetkin hiukset saa laitettua kauniisti, ripsivärillä tai värjäyksellä saa ripset paremman näköiseksi ja ns. noita-akan kynnet ovat useimmilla tympeitä.
[/quote]
Niin, minustakin ne on jotenkin noloja. Ja moni laittaa niihin satoja euroja! Onhan se tietenkin hyvä bisnes, jos ajatellaan vaikka ripsipidennyksiä. Käyt huoltamassa 2 vkon , just työkaveri selitti että menee 60e (!) per kerta...huh huh.
ap
käy huoltamassa 2 viikon välein siis.
No sehän on tyhmää, jos laittaa ripsiin satoja euroja kuussa! Mulla menee 35 € kuukaudessa ripsihuoltoon.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 14:59"]No sehän on tyhmää, jos laittaa ripsiin satoja euroja kuussa! Mulla menee 35 € kuukaudessa ripsihuoltoon.[/quote]
Niin no, lähinnä tarkoitin ylipäätään. En pelkkiä ripsipidennyksiä tarkoittanut. En tajua miksi sellaisetkin ottaa, joilla on omat kauniit ripset. Sen vielä jotenkin ymmärtää, jos on tosi lyhyet ripset. ap
Minusta ripset ovat ihan hienot ja tyylikkään myös vanhemmilla rouvilla. Itse olen nuori mutta silti minulla ei ole mitään koska hippi-ideologia. Silti en katsi mieroon jos muilla naisilla on lisäkkeitä. Itse asiassa yleensä ne ovat niitä 30-40 -vuotiaita jotka osaavat laittautua tyylikkäästi ilman övereitä.
Oon 35 v ja mun ripset ovat luonnostaan 12 milliä pitkät ja tuuheat (tekoripsien pituus on just tuo 11-15 milliä). Usein luullaan tekoripsiksi, varsinkin
kun laitan nestemäisen eyelinerin ja ripsaria. Ja mulla on aidot pitkät hiuksetkin, ei tosi mitkään tosi paksut.
Ehkä mäkin kuulun sakkiin, että joku luulee, että tolla on ärsyttävät tekoripset, vaikka oikeasti ei ole....eli ap:lle, ehkä niillä joillain onkin aidot omat ripset??
Mä en ole edes kaupungilla huomannut kenelläkään moisia, tekokynsiä näkyy joskus, ja varmaan jollain on hiustenpidennyksiäkin, en ole vaan huomannut (monella kyllä olisi aiheellista hommata) Tyttäreni on 18v, enkä ole hänen kavereillaan nähnyt vielä mitään tekojuttuja, omalla tyttärelläkin on paksut pitkät hiukset, eli ei tule varmaankaan karvaa lisää ottamaan kalliilla hinnalla. Kynsiään koristelee kyllä itse, ei ole koskaan puhunut että ottaisi tekokynnet, itselläni oli nuorempana hetken, mutta ne oli rasittavat pidemmän päälle joten luovuin.
Minulla on ripsienpidennykset. Niissä ei ole mitään timantteja tai muutakaan ylimääräistä höyhentä tai väriä, ne ovat siis ihan vain mustat, eivätkä kovin pitkät. Ne helpottavat minun arkeani, kun jo heti herätessään näyttää freesiltä :) Omat ripseni ovat kyllä pitkät, mutta ne ovat melko ohuet ja aivan vaaleat, joten ne ovat hyvin huomaamattomat. Näytän omasta mielestäni hyvältä näillä pidennyksillä.
Mielestäni nämä ripsienpidennykset, hiustenpidennykset tai rakennekynnet ovat aikalailla sama asia kuin silmämeikin käyttäminen, hiusten värjääminen tai kynsien lakkaaminen. Eikös nämä kaikki ole "epäaitoja" asioita joilla pyritään näyttämään kauniilta? :) On tosi hienoa, kun jotkut naiset tuntevat olevansa kauniita ilman mitään meikkiä tai muutakaan, mutta ei siitä kenenkään pitäisi mieltään pahoittaa, jos toiset tykkäävät hieman ehostautua.
Olen markkinointitöissä ja asun Helsingissä, ainakin tällä alalla ja sijainnilla kaikenkarvaiset lisäkkeet ovat tosi yleisiä. Ei tosin nyt sentään "kaikilla" ole, mutta tosi monella on jotain irtohiusta tai rakennekynttä tai räpsyttimiä.
Minusta ne tekoripset näyttävät ihan kivalta (kunhan siis pysyy jollain lailla aisoissa eikä niissä ole mitään glitteriä tms.), mutta itse en millään jaksaisi/ehtisi sitä jatkuvaa huoltamista. Enkä pidä kyllä myöskään hintansa arvoisina. Ja mulla on vielä tosi lyhyet ripset luonnostaan. Irtotukkaa en tarvitse kun hiuksia on omastakin takaa paljon, rakennekynsiä en edes huolisi.
Minä olen nähnyt niitä lähinnä kaupan kassoilla. Kassalla voi tietysti olla töissä vaikka kosmetologiopiskelijoita; se selittäisi timanttiripset.
Itse olen 29-v., eikä minulla ole ikinä ollut mitään pidennyksiä tai tuuhennuksia. Hiuksia en edes värjää, koska pidän luonnollisesta tyylistä. Mieluummin koreilen siisteillä vaatteilla kuin kotkan kynsillä.
Mistä erotatte kenellä on oikeat ripset, kenellä tekoripset? Laitetaanko niitä tekoripsiä alaripsiin? Erotatteko oikeat pitkät räpsyttimet omaavan naisen juuri niistä alaripsistä, kun yleensä ne alaripsetkin tuppaa olee huikaisevan pitkät pitkäripsisillä ylipäänsä, kuten mulla :)
Itse ainakin epäilen tekoripsiä, jos alaripset ovat lyhyet tyngät.
Moni tykkää isoista ripsistä, itsekin olen niitä kokeillut. Tyhmää ja junttimaista haukkua tyyliä, josta ette itse vain saty tykkäämään. Taidatte olla KATEELLISIA, niille "vanhoille rumille ämmille", joilla on ilmeisesti ainakin talous kunnossa kun pystyvät itseensä satsaamaan.
Raha saa kateelliseksi.
Liian pitkät ripset ovat nolot. Pahinta on kun niiden omistajat eivät tajua niiden olevan ei hyvännäköiset. Irtoripset ok, jos luonnolliset.
Alepatyyliä. Ja peruskoulussa kasi-ysin erkkatytöillä yleiset. Hohhoijaa. Halvan näköistä lähinnä.
Ihme juttu että usea leimaa tekoripset ja -hiukset feikeiksi mutta tekokynnet on kuitenkin ihan jees :D
Aloitukseen sen verran kommenttia, että meillä miehillä ei ole paljon sanavaltaa siinä mitä naiset tekevät itselleen. Eiköhän naiset lähinnä itseään varten ja oman kauneuskäsityksensä mukaisesti näitäkin pidennyksiä laita.
tervetuloa hoitoalalle. Juuri kellään ei ole hiuspidennyksiä tai rakennekynsiä. Rispsienpidennyksiä on joillain. Oikeasti huvittaa varsinkin ne jo 50+ päivänsä nähneet jotka on ottaneet mielettömät ripset ja oikein timangeilla. ;) Ihan kuin ne kaunistaisi sitä muutenkin jo ryppyistä naamaa. Oikeasti nuo sopii musta vain nuorille.