Mihin aikaan heräät huomenna?
Mitä teet heräämisen jälkeen? Mihin menet päivän aikana?
Kommentit (18)
Herään puoli kuusi aamulla. Sitten menen paskalle. Sitten pakkaan laukkuun eväät ja madot ja lähden meren rannalle siikaa onkimaan.
Herään 7 aikaan. Keitän kahvit, laitan koiranruoat, keittelen muksulle puuroa. Ulos aamupäivän aikana, lounaaksi takaiskn. Lounaan jälkeen on päivän paras hetk: päiunet! Nukun yleensä muksun kanssa tovin ja sitten luen hänen loppu uniensa ajan kirjaa. Heräämisen jälkeen keitän iltapäiväkahvit ja huomenna ollaan menossa sen jälkeen ystävän tykö kylään.
Perus viikonloppu siis. Elämä on ihanaa <3
Herään sitten kun herään ja juon kahvit heti kun herään. Ja sitten kun oon juonut kahvit ja ihan kunnolla herään käyn suihkussa, puen päälleni ja lähen kylille kulijaileen.
Nukun niin pitkään kun vaan suinkin saan nukuttua. Mies lukee pääsykokeisiin, joten sitä parempi mitä kauemmin olen "hiljaa" 😄 Todennäköisesti herään 10-11 aikaan. Muuten ole päivää vielä suunnitellut.
Herään joka aamu 7-8 aikaan. Huomenna ei ole mitään suunnitelmia.
Herään aamukahdeksalta darrassa, selvittelen päätä keskipäivään ja käyn jossain syömässä. Tällainen ennustus huomiselle.
Seiskan aikaan viimeistään, koira on sitä mieltä, että on aamu ja aika herätä. Ei kummempia suunnitelmia huomiselle.
Herään niin myöhään kuin mahdollista. Sitten jossain kohtaa kauppareissu.
Varmaan joskus iltapäivällä
T. Vapaaherra
Toivottavasti saisin nukuttua pitkään mutta herään varmaan taas liian aikaisin.
Heräsin puoli 10, join kahvin voileivän kera ja katsoin huomenta Suomi ohjelmaa tv.
Joskus klo 14-17. Nukkumaan meen yövuoron jälkeen about klo 9. Kattelen telsua ja sit syön tukevasti. Päälle tunnin päikkärit ja toiseen yövuoon. Sitten ois 6vp.
Kuuden aikaan herään ja vien koiran lenkille. Sitten töihin.
Herään huomenna varmaan joskus klo 16-17.00. En mene huomenna minnekään. Olen kotona.
Herään klo 7. Heräämisen jälkeen aamupala ja -toimet. Päivä kuluu urheilukisoissa toimitsijana.