Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu, että melkein kaikilla on nykyään ripsi- ja hiustenpidennykset

Vierailija
18.03.2013 |

Ok, mulla työkavereina mua nuorempia 20-25v. Liian pitkät ripset on mielestäni kamalat, eikä ne pidennyksetkään mitään kauniita ole. Joillakin kivat, jos on tyylikkäät ja hyvin laitettu. Mitä mieltä olette? Ilmeisesti nuoret miehet tykkää tällaisista naisista, joissa mikään ei oo aitoa..

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mulle ..oon ite 42 ja yhdellä mun (samanikäisellä) kamulla on sekä ripsen- että hiuksen pidennykset. Ei näytä kivalta, mutta tämä täti ei ehkä näyttäis kivalta ilman niitäkään  : ). Se on hänen tyylinsä. Ainakin neljällä kamulla on rakennekynnet. Ne voisin ottaa itekin jos mulla olis kauniimmat kädet... 

Vierailija
2/38 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, että onko hiukset tummanruskeat, kainaloihin asti pitkät vai tummanruskeat, kainaloihin asti ja päänahan rajassa on sinetit tai teipit tms.? Jos lopputulos pidennyksillä on luonnollinen niin minusta ainakin on ok? Kaikilla hiukset eivät kasva 20cm vuodessa, ja kaikkien hiusten maksimipituus ei ole peppuun asti. Monilla suomalaisilla on myös hento hius. Itselläni maksimipituus on hieman yli olkapään, ja uskokaa olen kasvattanut niitä vuosien varrella leikkaamalla säännöllisesti kuivat, kokeillut mömmöjä, joilla hiusten tulisi kasvaa ja vahvistua, ja kokeillut olla leikkaamatta ollenkaan. Pituus ei siitä ole pidentynyt. Mulla on aina ollut haaveena saada pitkät hiukset, ja kun se on mahdollista, niin tietenkin tartun mahdollisuuteen! Ne ovat työläät, tyyriit ja ärsyttävät siinä mielessä, että tietää, että niitä on pakko aina hoitaa ja nostaa, sillä ne eivät ole omaa tukkaa. Mutta. Silti ne ovat kaiken tuon arvoiset. Minulle ainakin.

Kuinka moni teistä naisista käyttää ripsaria? Aika moni varmaan, veikkaisin. Itselläni ei ole ripsenpidennyksiä, mutta olen kyllä kokeillut. Jos pidennykset pitää maltillisina, niin sehän vaan helpottaa päivittäisiä rutiineja, kun on aina "ripsarit silmissä"! Ylipitkät ripset on sitten eri juttu. Mutta myös ripsissä pätee tuo sama kuin hiuksissakin; ihmisiä on erilaisia, ei kaikilla ole välttämättä tummat ripset, tai pitkät, eikä kaikista saa ripsarilla sellaisia. Tälloin on täysin ymmärrettävää, että haluaa ehostaa silmiään ripsenpidennyksillä. 

Ps. Toiset syö viikottain ravintoloissa, käy leffassa, ajaa autolla tai käy vaikka oopperassa. Toiset käyttävät rahansa eri tavoin. Ei ihmisten rahankäyttöön ole tarvetta puuttua, jokaisella on jotain epäkohtia päivittäisessä elämässään, we just gotta live with it.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 14:43"]

Ohuetkin hiukset saa laitettua kauniisti

[/quote]

Saa toki, jos on paljon ohuita hiuksia, muttei siinä vaiheessa jos niitä on vähän. Ja jos niitä on vähän, niin kampaajat eivät edes suostu laittamaanlisäkkeitä. Kokemusta on.

Vierailija
4/38 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 17:13"]

Liian pitkät ripset ovat nolot. Pahinta on kun niiden omistajat eivät tajua niiden olevan ei hyvännäköiset. Irtoripset ok, jos luonnolliset. 

[/quote]

No mutta entä jos on täysin luonnostaan tummat pitkät ripset, aika rumaa sanoa noin ja kateelliselta kuulostaa

Vierailija
5/38 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Liian pitkät ripset ovat nolot. Pahinta on kun niiden omistajat eivät tajua niiden olevan ei hyvännäköiset. Irtoripset ok, jos luonnolliset. "

Eli sinun mielestäsi kaikkien, joilla on myös luonnostaan pitkät ripset niin tulisi repiä/leikata kaikki ripset pois ollakseen mahdollisimman "luonnollinen" ja "aito". Ilkeää! jos ajattelet noin, niin toivottavasti ajelet myös oman pääsi kaljuksi ettet vaan hiuksilla "koreile".

Vierailija
6/38 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin arvostaa luonnollista kauneutta vasta 25-vuotiaana, eli oon sitä mieltä että antaa teinien kokeilla (ja mokailla) kunhan ymmärtävät luopua niistä aikuisuuden kynnyksellä. Mieheni ja hänen kavereidensa mielestä kaikki "härpäkkeet" on lähinnä noloja.

Vierailija
7/38 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan hassu keskustelu. Mullakin on omasta takaa tosi pitkät ripset ja hiukset myös. Mun ripsien kanssa on se ongelma, että alaripsetkin on tietenkin pitkät enkä voi niitä oikein värjätä, kun näyttäisin tosi kummalliselta. Joskus laitan ihan vain tyveen väriä, mutta kummalliselta näyttää sekin. Mitäs siihen sanotte, ripsipidennysten vastustajat?

Vierailija
8/38 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän niillä, joilla on huonot hiukset/ripset. En muuten. Koskakohan tulee häpykarvapidennyksiä?

Vierailija
9/38 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 04:44"]

Tosiaan hassu keskustelu. Mullakin on omasta takaa tosi pitkät ripset ja hiukset myös. Mun ripsien kanssa on se ongelma, että alaripsetkin on tietenkin pitkät enkä voi niitä oikein värjätä, kun näyttäisin tosi kummalliselta. Joskus laitan ihan vain tyveen väriä, mutta kummalliselta näyttää sekin. Mitäs siihen sanotte, ripsipidennysten vastustajat?

[/quote]

Tyhmäkö olet? Kyse on feikeistä pidennyksistä eikä sinun luonnollisesti pitkistä ripsistäsi tai hiuksistasi.

Vierailija
10/38 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne _on_ nätit! :) Ei tietenkään kaikkien silmissä.

Vierailija
11/38 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli rakennekynnet :) raskauteen ja kotiäitiyteen ne ei mun mielestä sopineet, joten luovuin niistä. Varmaan joskus vielä otan sellaiset kun palaan töihin, sillä asiakkaat katsovat usein käsiäni niin tykkään kun ne on kunnossa :)

Vierailija
12/38 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän luonnollisen näköisiä tekoripsiä, sillä tynkäripsistäni ei saa ripsarilla hyvännäköisiä. Hiuslisäkkeitä taas käytän siksi, että raskaus ja imetys pilasi omat hiukset, mutta ne ovat täsmälleen samanväriset ja samanmittaiset kuin mitä omat hiuksenikin.

Vierailija
13/38 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisen näköiset ripset, no eihän niitä tietenkään erota tekoripsiksi. Tässä varmaankin puhutaan niistä kahden sentin räpsyistä, joita naiset ja tytöt tykkäävät laitattaa itselleen. Ne näyttävät out of place muualla kuin yökerhossa.

Itse en tarvitse tekoripsiä, mulla on pitkät ripset ja en haikaile megaräpsyjen perään.

Vierailija
14/38 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole onneksi tarvetta liimata niitä hämähäkin jalkoja omien räpsyjen juureen. Kynnetkin kasvaa paremmin kuin aiemmin.

Vierailija
15/38 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne onkin ne ylipitkät, jotka näyttää hassuilta kassatytöllä arkipäivänä.

Vierailija
16/38 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en tunne ainuttakaan jolla tuollaiset olisi, joten ei niitä kaikilla ole. Nähnyt näitä kyllä olen. Esim.kaupan kassana työskentelevällä naisella.

Vierailija
17/38 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei tykkää niistä mistään, siis kynsistä ja hiustenpidennyksistä, olen kokeillut niitä. Mää luulen että suurimmalle osalle miehiä on ihan sama onko vai ei.

Vierailija
18/38 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 39v ja vain kahdella tuntemallani on yleensäkään ollut ripsipidennykset, kummallakaan ei enää. Hiusten pidennyksiä ei ole kellään. Geeli- tms.kynsiä sentään on ollut usealla.

Vierailija
19/38 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut samanaikaisesti sekä ripsenpidennykset, hiusjatkeet että rakennekynnet. Kynsistä tosin luovuin, koska raskausaikana omat kynnet kasvavat muutenkin pitkiksi ja niitä saa koko ajan viilata lyhyemmiksi.

Vierailija
20/38 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni lisäkkeet ovat noloja. Ohuetkin hiukset saa laitettua kauniisti, ripsivärillä tai värjäyksellä saa ripset paremman näköiseksi ja ns. noita-akan kynnet ovat useimmilla tympeitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme