Miesten kärsimä huomiotyhjiö netissä
Nainen saa paljon eroottista huomiota ja hellyyttä vain olemalla nainen. Toki naisella on joitakin asioita mitä miehellä ei ole, mutta myös päinvastoin. Jos nainen menee chat-huoneeseen, on se juttukaverina olevalle miehelle heti virkistävä asia.
Molemmilla sukupuolilla on jonkinlainen huomion ja hyväksytyksi tulemisen sekä halutuksi tulemisen tarve. Ihmisen luontainen tila on syödä kaikki ruoka mikä eteen tulee ja rakastella niin paljon kuin mahdollista. Työelämä ja muut velvollisuudet ja pinnistely eivät ole millään tavalla luonnollisia asioita. Ihminen pyrkii luonnostaan helppoon elämään. Kotikoira nukkuu suuren osan ajasta, koska koira ajattelee että ei kannata kuluttaa kaloreita turhaan säntäilyyn.
Naisen elämä onkin johdonmukaista, koska nainen saa miehiltä mielikuvituksen rikastetta ja ihailua ihan vain löhöämällä. Naisten vartalon ympärille on myös rakennettu keinotekoisia myyttejä, jotka eivät perustu objektiiviseen reaalitodellisuuteen. On päätetty, että naisen vartalo on ihmeellisempi kuin miehen, että naisen ylävartalo on ihmeellisempi kuin miehen ja jopa vastenmieliset ruumiintoiminnot on kulttuurillisesti ulkoistettu miehille.
Heti kun nainen menee nettiin, nainen saa tuntea itsensä tärkeäksi; miehet tai pojat kyselevät tarkkaan kaikki asiat pikkuhousujen väristä kynsiväriin ja hiusten pituudesta häpykarvojen malliin ja herrasmiehet samalla kelaavat läpi myös lempivärit ja harrastukset. Oli vastaus mikä tahansa, miehen reaktio on melkein aina positiivinen. Mieheltä taas ei kysytä mitään, paitsi ehkä oikein hohtimilla repien. Mies on nopeampi, vahvempi, lihaksikkaampi, joistakin ruumiinosista notkeampi, suurempi, sitkeämpi, rohkeampi ja miehen lisääntymiselimistö on niin monimutkainen, etteivät tiedemiehet tunnu keksivän miesten ehkäisypilleriä vielä pitkään aikaan. Kaikki tämä on kuitenkin yhtä ulosteen kanssa tosimaailmassa.
Myös miehet kaipaavat huomiota, vaikkei se välttämättä realisoituisi lihallisessa elämässä. Jos mies on kaupan kassalla, koulussa, työmaalla tai muualla koko päivän ja häntä onnistaa, voi hän seuraavana iltana saada luvan kysyä noita asioita naiselta ilman että nainen suuttuu ja häviää, vaikka mies kirjoitti täydellisessä äidinkielellä ja hienotunteisesti. Objektin asemaan mies ei kuitenkaan pääse.
Kommentit (148)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 03:14"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 01:27"]
Toki pari naista on kertonut noita anekdoottejaan, mutta ne ovat merkityksettömiä ilman että tiedetään taustalla vaikuttavista voimista.
[/quote]
Taasko anekdootti naisten ajatuksista on merkityksetön jos se on naiselta, mutta faktaa kun se on miehen kirjoittama?
[/quote] Nuo naiset puhuivat omasta rakkaasta ja huomiosta jonka he ovat suoneet jollekkin tietylle miehelle. Miehellä ei ole mahdollisuutta istua sohvan ääreen ja laittaa viihdekonetta päälle ja nähdä miten tuntemattomat naiset ottavat heti myönteisen suhtautumisen häntä kohtaan, enemmistönä. Jokaisella koiralla on niin sanotusti päivänsä. Miehen elämä on vain yleensä sitä tavallista koiran elämää, ja naisilla enemmän niitä kissanpäiviä.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 01:32"]
Miesten pitäisi kollektiivisesti vaatia enemmän: nykytilanteessa he tyytyvät aivan liian vähään suhteessa siihen, miten paljon joutuvat tekemään töitä saadakseen ylipäänsä naisseuraa. Jos miehet yhteisellä päätöksellä esimerkiksi kieltäytyisivät kaikesta kanssakäynnistä BMI yli 25 naisten kanssa, johan alkaisi ajan kanssa naisten keskimääräinen painoindeksi laskea. Jo toteutunut esimerkki voisi olla pitkien hiusten suosiminen lähes yksimielisesti. Ja kas: suurimmalla osalla pariutumisikäisistä naisista on pitkät hiukset, koska miesten silmissä pitkähiuksinen nainen on lähes aina naisellisempi kuin siilitukkainen sisarensa.
Miehet! Vaatikaamme enemmän!
[/quote]
Niin. Sitähän minä olen aina sanonut, että kriteerit voi asettaa juuri niin korkealle kuin haluaa. Etkö muka ikinä ole tavannut miestä, jonka odotukset naisen suhteen ovat vähän - öh - epärealistiset verrattuna miehen omaan olemukseen? Nelikymppinen ylipainoinen peräkammarinpoika haaveilee missistä ja halveksuu tavallisen näköisiä naisia? Näitä nimittäin riittää.
Sinä voit siis omalta osaltasi noudattaa tuota painoindeksirajaa maailman loppuun asti ja olla tyytyväinen ettet mielistele tai anna ihaluasi pullukoille. Kuulostaa todella kornilta tuo "me miehet pannaan ihan minkä näköistä vaan ja se on teidän naisten syy"! Herranjumala, mikä estää teitä aloittamasta sitä nirsoilut JUURI NYT? Ihan niinkuin korkeasti koulutetut sinkkunaiset, he saavat odottaa sitä prinssiään mutta pienenä sivuvaikutuksena voi olla se ettei koskaan löydä ketään.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 10:05"]
Niin. Sitähän minä olen aina sanonut, että kriteerit voi asettaa juuri niin korkealle kuin haluaa. Etkö muka ikinä ole tavannut miestä, jonka odotukset naisen suhteen ovat vähän - öh - epärealistiset verrattuna miehen omaan olemukseen? Nelikymppinen ylipainoinen peräkammarinpoika haaveilee missistä ja halveksuu tavallisen näköisiä naisia? Näitä nimittäin riittää.
[/quote]
En tiedä, kenenä minua pidät. Mutta aivan varmasti on nelikymppisiä, ylipainoisia, hikisiä ja haisevia peräkämmarijannuja, jotka edelleen kuvittelevat voivansa saada sen ihanan parikymppisen missin. No hepä saavatkin sitten etsiä kauan, ja jäävät todennäköisesti siltikin ilman. Tosin... jos nämä hikiset äijät ovat erittäin menestyneitä ja varakkaita, muuttuu tilanne aivan toiseksi, kuten huomaamme Hugh Hefneristä ja Silvio Berlusconista.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 01:32"]
Mitä vähemmän miehellä on lähtöruudussaan naisten haluamia sosiaalisia taitoja, fyysistä olemusta, varallisuutta ja koulutusta eli "resursseja", sitä suuremman vaivan mies joutuu näkemään päästäkseen edes jossain määrin eteenpäin viehättävien naisten houkuttelemisessa. Ei siis ihme, että jotkut sitten keskittyvät suosiolla muihin asioihin ja elävät selibaatissa (tai käyvät maksullisella). Hyvä puoli on se, että vartalon pituutta ja peniksen kokoa lukuunottamatta miltei kaikki on saavutettavissa riittävällä vaivannäöllä.
Ja nyt av-mamma jo ajattelee "ei oo noin, ei oo ollenkaan noin: ei parisuhteen saaminen noin vaikeaa ole muuta kuin joillekin katserille laasaslaisille". Kyllä se ihan oikeasti on juuri niin vaikeaa, jos sattuu olemaan niin sanottu tavallinen mies. Jo pelkkä treffeille pääseminen vaatii järkyttävän suuren työmäärän. Kaikkein ikävintä tässä on se ettei mies voi koskaan sanoa näitä asioita naisille. Jos näin typerästi sattuu tekemään, joutuu välittömästi lokeroon "Epätoivoinen! Kierrä kaukaa!" Esimerkiksi nettideitille päässyt mies ei voi sanoa laittaneensa viestin 50 naiselle, ja istuvansa tämän naisen kanssa treffeillä siksi, että vain hän sattui vastaamaan. Toki kyse on siitäkin, ettei mies laita viestiä alunperinkään sellaiselle naiselle, jota ei haluaisi tavata.
Miesten pitäisi kollektiivisesti vaatia enemmän: nykytilanteessa he tyytyvät aivan liian vähään suhteessa siihen, miten paljon joutuvat tekemään töitä saadakseen ylipäänsä naisseuraa. Jos miehet yhteisellä päätöksellä esimerkiksi kieltäytyisivät kaikesta kanssakäynnistä BMI yli 25 naisten kanssa, johan alkaisi ajan kanssa naisten keskimääräinen painoindeksi laskea. Jo toteutunut esimerkki voisi olla pitkien hiusten suosiminen lähes yksimielisesti. Ja kas: suurimmalla osalla pariutumisikäisistä naisista on pitkät hiukset, koska miesten silmissä pitkähiuksinen nainen on lähes aina naisellisempi kuin siilitukkainen sisarensa.
Miehet! Vaatikaamme enemmän!
[/quote]
Niin, tässä on tosiaan mieletön ongelma. Mitä vähemmän viehättävältä mies vaikuttaa, sitä vaikeampi hänen on päästä edes treffeille viehättävien naisten kanssa. Kyynel. Ei ihme tosiaan että selibaatti ja maksulliset kutsuu.
Ratkaisu tosiaan voisi olla naisten kiusaaminen kollektiivisella selibaatilla, miehet vaan kävisi herrakerhoissaan ja myhäilisivät partaansa sikaria poltellen, kun kiimaiset naislaumat vauhkoisivat epätoivoisina kaduilla. Ja sen jälkeen - sadon korjuu. Kauniita ja ihania naisia kaikille miehille. Ei olisi vaikeaa, koska naiset on sellaisia. Heti kasvattamassa hiuksia ja poistamassa kylkiluita, kun miehen saaminen ei olekaan ihan varmaa.
Ainoa pieni kynnys tässä suunnitelmassa on miesten motivointi selibaattiin...
* * * * *
Nyt sitten joku sanoo, että :[ ei normaalimies pääse treffeille edes normiviehättävän naisen kanssa helposti :[. No ei niin, miksi, siksi kun on niin paljon niitä viehättäviä miehiä jotka ei välitä muista osattomammista miehistä pätkääkään. Ja aina kun yksi viehättävä mies poistuu näyttämöltä niin tilalle tulee tusina ulkomaan lemminkäisiä. Miehet on sellaisia, ne haluaisi mielellään naisia, paljon naisia, niin paljon kuin vain pystyvät suinkin haalimaan, eikä muille miehille yhtään jakaisi niitä. Ainakaan niitä parhaimpia eivät jaa. Huonompia ehkä, sitten jälkeen päin.
Joten siihen sitten viimeistään se suurempi vallankumous kosahtaa, ei tarvita kuin pari kestävää äijää hoitelemaan suuretkin akkalaumat kaduilta. Naisia kun ne miehen muut naiset ei niin hirveästi vaivaa, kunhan ainakin hetken aikaa nainen uskoo olevansa miehelle se paras. Naiset on sellaisia, kollegiaalisia. Mies on miehelle susi, nainen auliisti jakaa vähästäänkin. Kyynel taas vierähtää poskelle, liikutus- eikä ironiakyynel tällä kertaa.
* * * * *
Jotain pientä liikehdintää toki voi keskivertoaviomiesmateriaalimiehet saada aikaan, jos oppivat pitämään housunsa jalassa ja vaatimaan laatua. Jos pelaavat samaa peliä kuin naiset, ja saavat mollattua ne casanovat niin ettei kukaan kunniallinen nainen sortuisi heihin. Mutta sitähän tämä on ollut tähänkin asti, huopaa soutaa huopaa soutaa. Luultavasti kestäisi viikon, naiset kävisivät suihkussa ja vetäisivät jonkun shapeshifterin päälleen ja vähän puuteria naamaan, ja se menisi taas ihan täydestä miehille. Joo joo, BMI alle 25, joo joo. Tänään 21-vuotissynttärit kymmenettä kertaa, joo joo.
Ja yleensäkin, kyllä naiset on parempia siinä pelissä. Jakorasioiden leimaamisessa, ja onhan se prostituution vastustuskin aika korkealla tasolla nykyisin. Ja seksittä pärjäämisessäkin naiset on parempia. Naiset yleisessä ihmisrakkaudessaan saattavat vaikka ruveta nylkyttämään toisiaan, jos miehiä ei kiinnosta. Miesten ongelma on se että teini-iän jälkeen alkaa höyry nousta korvista, kun suuri osa naisista taas voisi olla saman ikäisinä neitsyitä ihan mukavasti vähän pidempäänkin. Ja jos alkaa liikaa kutitella, niin tosiaan aina voi järjestää vaikka pyjamabileet kaverien kanssa. Miehillä ehkä se kynnys helpottaa paineita ottamalla toisensa saunaillassa on vähän korkeampi, kokevat kai että jotain iäksi muuttuu jos p*rseneitsyys menee. Vaikka ei kerta homoa tee ja niin edelleen.
* * * * *
Miesten onni väsytystaistelussa olisi toki se naisten heikkous, että naisilla se biologinen kello alkaa tikittää ja sitä myöten rintamat vavista. Ikävä puoli miesten kannalta on sitten taas se miesten biologinen kello, jonka viisarit värisee kovempaa naisille joilla ei vielä biologinen kello kilkata täysillä. Jaa jaa, mutta sellasta se elämän kiertokulku on. Ympäri käydään, yhteen tullaan, summa summarum ja niin edelleen. Ehkä tällä kierrolla on joku evolutiivinen merkitys kuitenkin.
Jos ajatellaan että olisi vapaata seksiä kaikille, dialogi satunnaisen miehen ja satunnaisen naisen välillä voisi mennä näin:
- Hei, harrastettaisiinko seksiä?
- Joo toki, mun bussi tulee vasta kymmenen minsan päästä.
- Kiva, otin jo housut pois.
- Jee, mäkin otan... Mut oho, mikä toi on?
- Tää on tällanen penis, se muuttuu kovaksi kun mää alan harrastaa seksiä. Sitten mää työnnän sen aukkoihin.
- Kuulostaa näppärältä. Mulla on tällanen aukko joka menee mun sisäelimiin.
- Ai. Mää laittaisin nyt tän mun peniksen sun aukkoon.
- Okei, mäkin harrastan nyt sun kanssa seksiä ja pyllistän näin. Au au au.
- Mitä au au, etkö sää sanonut että sääkin rupeat nyt harrastamaan seksiä. Kun mää alan harrastaa seksiä niin mun penis menee kovaksi ja sitten sillä voi tökkiä näin.
- Joo sanoin. En mää tiedä mikä vika tässä mun aukossa on, mut ei se taida oikein tykätä koska tää välillä sattuu ja välillä ei oikein tunnu miltään.
- Niin. No, kiitti kuitenkin, mulle riitti tää, moikka!
Bussi saapuu, nainen nousee bussiin. Hetken päästä tulee vieruspenkille istuu toinen mies ja kysyy kohteliaasti:
- Päivää neiti, haluaisitko harrastaa vähän seksiä näin kauniin päivän kunniaksi?
- Emmää oikein, kiitti. Mä kokeilin äsken eikä se oikein ollut kivaa. Mä mieluummin lukisin nyt vaan työsähköposteja.
- Oletteko varma, minulla on oikein hyvä tällainen penis.
- Onhan se tosiaan hieno, mutta ei kiitos, en mä oikein välitä peniksistä.
Ja niin tämä nainen rupesi valkkaamaan. The End.
* * * * *
Niin ja vielä toinen tilanne, jos seksi otetaan kuvioista pois ja jätetään vapaa lisääntyminen:
- Hei, tehtäisiinkö vauva. Mulla on tällasia siemeniä melkeinpä loppumattomasti, ja niitä lentää mun pippelistä ympäriinsä näin, tsong. Ja hetken päästä taas muutama sata miljoonaa lisää, tsong. Voin tehdä vauvoja niin paljon kuin haluan, tsong!
- Joo mäkin aattelin että olis kiva tehdä vauva. Mulla olisi tällasia vähän isompia siemeniä. Niitä tulee yksi kerran kuukaudessa ja ne alkaa mennä vanhoiksi tai loppua tossa muutaman vuoden sisään.
- Ai, mä oon kuullu että mulla tulee näitä siemeniä vielä monta kymmentä vuotta!
- Vau, siistii. Mut hei, pannaas nää siemenet nyt yhteen.
- Olipa kivaa.
- Joo niin oli. Mitäs me nyt tehdään tälle vauvalle?
- Meidän pitäis varmaan laittaa se johonkin kasvamaan. Hei mut sullahan on toi kohtu, pannaan se sinne!
- Joo hyvä idea. Kauankohan sen pitää täällä olla?
- Mä luin että joku yhdeksän kuukautta.
- Ahaa, sittenkö se tulee pois ja muuttuu vauvaksi?
- Joo, tai ei. Se kasvaa siellä sun sisällä, syö sun ruoat ja litistää sisäelimet ja sitten sä synnytät sen sun jalkojen välistä kun se on jotain kolmikilonen. Ihan hyvin se menee, siellä on sellanen reikä mistä vauvat mahtuu ihan hyvin. Tai sit se leikataan sun mahan kautta pois.
- Oho, sepä erikoista. Mut nyt mulle tuli kyllä tosi huono olo.
- Joo se kuuluu asiaan, sitä kestää joku kaks tai kolme kuukautta. Mut kappas, musta tuntuu että niitä siemenia alkaa taas tulla multa. Saadaankos me sulle toinen vauva sinne samaan aikaan?
- Ei taideta saada, ei multa tule nyt enää niitä siemeniä pitkään aikaan.
- Jaa, no mä haluisin kuitenkin vielä vähän vauvoja kun niitä on niin helppo tehdä. Meen ettii jonkun toisen naisen ja painaa sit vähän duunia. Mul on ehkä ylennys ihan nurkan takana!
- Hei onneksi olkoon! Otatko sä tän vauvan sit ku se on tullut ulos?
- Eeen mä usko, kun sulla on noi tissit, niin sun pitäis sitä syöttää niillä kun ei se taida pärjätä muuten. Ja muutenkin, en mä oikeen oo hyvä lasten kanssa.
- Ahaa... No jos palataan asiaan sitten kun se vauva on vähän isompi.
- Joo tietty, mä soittelen, moido!
- Moi...
Ja sitten meni raskaus ja synnytys ja vauva-aika, eikä äiti enää ikinä tehnyt vauvoja kenen tahansa kanssa. The End.
* * * * *
T: n85
Vierailija kirjoitti:
"Miesten pitäisi kollektiivisesti vaatia enemmän: nykytilanteessa he tyytyvät aivan liian vähään suhteessa siihen, miten paljon joutuvat tekemään töitä saadakseen ylipäänsä naisseuraa. Jos miehet yhteisellä päätöksellä esimerkiksi kieltäytyisivät kaikesta kanssakäynnistä BMI yli 25 naisten kanssa, johan alkaisi ajan kanssa naisten keskimääräinen painoindeksi laskea. Jo toteutunut esimerkki voisi olla pitkien hiusten suosiminen lähes yksimielisesti. Ja kas: suurimmalla osalla pariutumisikäisistä naisista on pitkät hiukset, koska miesten silmissä pitkähiuksinen nainen on lähes aina naisellisempi kuin siilitukkainen sisarensa."
Ovela suunnitelma, ovela on. Kokeileppa. Sitähän vois vähän hioa vielä tuota suunnitelmaa. Jos kieltäytyisit vaikka kanssakäymisestä kaikkien muiden kuin miss Suomen kanssa, niin varmasti kohta miss Suomi tippuu syliin. Kyllä hyvää kannattaa odottaa.
Olen tämän kanssa ihan samaa mieltä.
Miesten epätoivoisuus ja tyytyminen on tuhonnut pariutumis/seksimarkkinat.
Nykypäivänä kuka tahansa 100kg nainen tai vanha nainen löytää aina itseään tasokkaampia miehiä koska miehet tyytyvät noihin naisiin.
Ylivoimaisesti suurin osa lihavista naisista etsii normaalipainoista miestä, koska miehet tyytyvät niihin.
Parikytvuotta sama rolli samoine juuttutuubeineen.
Se ihana objektin asema on syy siihen, miksi minä nykyisin esiinnyn netissä aina miehenä.