Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni on valmistumassa yliopistosta, ei ole seurustellut yhdenkään pojan kanssa opintojen aikana

Vierailija
12.03.2019 |

Minua vähän huolestuttaa. Hän on vielä valmistumassa naisvaltaiselle alalle(kirjastonhoitaja). Hän on aina ollut sellainen introvertti lukutoukka, nätti ja urheilullinen kylläkin,mutta ajattelin että yliopistossa viimein avautuisi ja tapaisi jonkun kivan pojan. Painostin häntä asiasta että piilotteleeko hän suhteitaan minulta ja hän suutuspäissään lopulta myönsi että ei ole ollut ketään poikia. Olen jotenkin hirveän surullinen. :(

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla lepakko

Vierailija
62/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti miehesi tietää villeistä opiskelijapäivistä.. karmaisevaa ajatella jos omasta kiltistä ja siveästä vaimosta paljastuisi jotain tuollaista jälkikäteen!

Mieskin on ollut joskus nuori, niinkuin kaikki muutkin. Mitä erikoista tuossa nyt oli?

T. Eri

Avain joka avaa jokaisen lukon on mestari-avain.

Lukko jonka saa auki millä tahansa avaimella on huono lukko.

M27

Kai tajuat että avaimilla ja lukoilla ei ole mitään tekemistä naisten ja miesten kanssa? Ei nainen ole mikään lukon kautta aukeava rasia/talo/tms, eikä mies ole avain (jolla saattaa olla tai saattaa olla olematta lisäksi jonkinlainen avaimenperä). Tuo on yksinkertaisesti huono vertauskuva.

Voisinhan minäkin alkaa runoilla jotain mahtavasta ykkösluokan mestaristunnelista, jonka laatu on niin verraton, että siitä voi mennä jalkaisin, pyörällä, junalla, autolla, kärryillä, lentokoneella jne ja kuinka joku yksittäinen kulkija tai menopeli onkaan pieni ja vähäpätöinen mahtavan tunnelin rinnalla. Mutta mitä pointtia siinä olisi? Me puhumme täällä ihmisistä, naisista ja miehistä. Jos ei keksi mitään muuta sanottavaa kuin väsyneitä ja toimimattomia vertauskuvia, lienee parempi olla hiljaa ja yrittää nöyrästi oppia jotain viisaampien sanoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tosi ahdistava ja loukkaava aloitus. Anna tyttäresi mennä omia teitään. Kyllä se miehen löytää aikanaan jos haluaa. Veikkaan, että viihtyy paremmin yksin.

Vierailija
64/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa provolta, mutta oma äitini luuli samoin ja tietenkin alentuvasti surkutteli asiaa ympäri kyliä. Oikeasti en vain  kertonut hänelle enää henkilökohtaisista asioistani jatkuvasta painostuksesta huolimatta, koska olin oppinut, ettei häneen voi luottaa. Naapuruston kyylä ja juoruakka, joka lisäksi käyttäytyy juhlissa törkeästi ja selittelee kaiken sitten "pienellä hiprakalla".

Vierailija
65/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi moni olettaa, että tytär edes kertoisi seurustelu-/deittailukuvioistaan äidilleen? Ainakaan heti

Vierailija
66/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kirjastonhoitaja" :-DDD

Vierailija
67/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivon, että omat lapset löytäisivät elämänkumppanin eli tavallaan ymmärrän aloittajaa.

Vierailija
68/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotku osaa tasapainoilla yhtäaikaa koulun, työn ja vapaa-ajan kanssa ja pitää suhteita yllä, jotkut eivät tähän taivu.

Miksi painostat tytärtäsi?

Vierailija
69/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbo.

Vierailija
70/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit vihjaista kuin ohimennen että saa meille tuoda käymään pojan tai vaikka tytönkin:) Tyttäresi häkeltyy jos on hetero mutta varmasti arvostaisi sitä että hyväksyisit hänet vaikka olisikin lesbo.

Vierailija
71/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykypäivänä enää monikaan löydä kumppania. Itse olen 22 ja pisin suhde ollut kuukauden. En vaan pidä miehistä. Tällä hetkellä en edes halua ketään. Säälin monia naisia kun on se pakko seurusteluun. Yhden kaverin poikaystävä jopa raiskaa ja kaveri on silti suhteessa.

Vierailija
72/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.hs.fi/elama/art-2000006031739.html

Nuoret miehet eivät sitoudu, kun tinderöitynyt seurustelu­kulttuuri tarjoaa aina uuden vaihto­ehdon

Vierailija
73/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti miehesi tietää villeistä opiskelijapäivistä.. karmaisevaa ajatella jos omasta kiltistä ja siveästä vaimosta paljastuisi jotain tuollaista jälkikäteen!

Mieskin on ollut joskus nuori, niinkuin kaikki muutkin. Mitä erikoista tuossa nyt oli?

T. Eri

M27

Kai tajuat että avaimilla ja lukoilla ei ole mitään tekemistä naisten ja miesten kanssa? Ei nainen ole mikään lukon kautta aukeava rasia/talo/tms, eikä mies ole avain (jolla saattaa olla tai saattaa olla olematta lisäksi jonkinlainen avaimenperä). Tuo on yksinkertaisesti huono vertauskuva.

Voisinhan minäkin alkaa runoilla jotain mahtavasta ykkösluokan mestaristunnelista, jonka laatu on niin verraton, että siitä voi mennä jalkaisin, pyörällä, junalla, autolla, kärryillä, lentokoneella jne ja kuinka joku yksittäinen kulkija tai menopeli onkaan pieni ja vähäpätöinen mahtavan tunnelin rinnalla. Mutta mitä pointtia siinä olisi? Me puhumme täällä ihmisistä, naisista ja miehistä. Jos ei keksi mitään muuta sanottavaa kuin väsyneitä ja toimimattomia vertauskuvia, lienee parempi olla hiljaa ja yrittää nöyrästi oppia jotain viisaampien sanoista.

lor tto on aina lor tto. Ihan sama miten sen vääntelisi ja keksisi hienoja sanoja.

Vierailija
74/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No linua ei ainakaan haittaisi yhtään. Minun lapseni ei seurustele ennen kun täyttää 25 ja muuttaa kotoa pois.

Vierailija
75/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näitä nykypäivän nuoria miehiä katsoo, ei ole ihmekään, etteivät opiskelevat, fiksut tytöt halua niiden kanssa seurustella.

Vika voi ihan oikeasti olla muussakin kuin sinun jälkeläisessäsi. Ehkä hän on perinyt älynsä isältään eikä ole kuin sinä?

Vierailija
76/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit vihjaista kuin ohimennen että saa meille tuoda käymään pojan tai vaikka tytönkin:) Tyttäresi häkeltyy jos on hetero mutta varmasti arvostaisi sitä että hyväksyisit hänet vaikka olisikin lesbo.

Entäs jos on muunsukupuolinen?

Vierailija
77/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi voi. Kuule ei kaikki n*ssi menemään opiskeluja. Minä olin neitsyt 29v asti ja nyt äiti, 34v, yliopisto tuli nakutettua läpi, vakaa työ ja parisuhdetta takana se yli viis vuotta ymsyms. Oravanpyörässä pyörimistä tämä - mikä kiire tähänki olis.

Että kyllä sitä ehtii ihan hyvin vähän vanhemmallakin iällä aloittaa.

Toiset nakuttavat tinderin läpi.

Vierailija
78/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva oikeasti tajuaa, miten vaikea opiskeluilta on enää löytää aikaa tavata kunnolla kavereita tai perustaa parisuhde, etenkään jos molemmat on opiskelijoita. Kelan tuet on vedetty niin tiukalle, että jos ei käy töissä, pitää opiskella tahdilla. Jos haluaa opiskella tahdilla ja vielä menestyä, vaatii se työtä.

Sitten ollaan tilanteessa, että ehditään bileisiin x. Kuitenkin kun pitäisi alkaa tavata tyypin kanssa uudelleen myös viikolla ollaan keskusteluissa:

- 1. Mulle sopii huomenna.

- 2. Mulla on iso tentti tulossa. Mites pe.

- 1. Mulla on esseen deadline silloin. Mites vkl. - 2. Ai hitsi sillon mun pitää valmistautua x,y ja z. Tai oon töissä.

Jnejnejnejne.

Yritä siinä sitten

Vierailija
79/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä parisuhteella edes tekee? Mitenhän se meni, noin puolet ihmisistä pettää? Siinä sitten "elämänkumppania" ja "rakkautta" löytämään. Yksin on hauskaa.

Tytön oma asia mitä tekee, jos edes tekee.

Vierailija
80/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Eri

M27

Tiedoksesi, että master key on suomeksi yleisavain, ei ”mestari-avain”.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan