Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni on valmistumassa yliopistosta, ei ole seurustellut yhdenkään pojan kanssa opintojen aikana

Vierailija
12.03.2019 |

Minua vähän huolestuttaa. Hän on vielä valmistumassa naisvaltaiselle alalle(kirjastonhoitaja). Hän on aina ollut sellainen introvertti lukutoukka, nätti ja urheilullinen kylläkin,mutta ajattelin että yliopistossa viimein avautuisi ja tapaisi jonkun kivan pojan. Painostin häntä asiasta että piilotteleeko hän suhteitaan minulta ja hän suutuspäissään lopulta myönsi että ei ole ollut ketään poikia. Olen jotenkin hirveän surullinen. :(

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä monesti naiset löytävät jonkun mukavan ja fkksun kumppanin nimenomaan korkeakoulussa..

Se fiksu ja mukava kumppani voi olla myös ammattikoulun käynyt työmies. Toiset haluaa työelämään kiinni nopeasti ja tekemään mieluista hommaa jo 19-vuotiaana. Fiksu ja sivistynyt voi siltikin olla, vaikkei olisi insinööri.

Vierailija
22/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin on komea, lähes parimetrinen, huumorintajuinen ja kunnollinen dippainssipoika. Hän on sanonut suoraan, että lapsenlapsia on turha odotella, eikä hän aio hankkia minulle edes miniää. Minkäs sille voi, jokainen elää kuten haluaa. Olisin toivonut lapselleni yhtä suurta onnea rakkaudessa, kuin itselläni on ollut hänen isänsä kanssa, mutta minun on täytynyt sopeutua siihen, että lapsellani on erilaiset haaveet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellänikin on komea, lähes parimetrinen, huumorintajuinen ja kunnollinen dippainssipoika. Hän on sanonut suoraan, että lapsenlapsia on turha odotella, eikä hän aio hankkia minulle edes miniää. Minkäs sille voi, jokainen elää kuten haluaa. Olisin toivonut lapselleni yhtä suurta onnea rakkaudessa, kuin itselläni on ollut hänen isänsä kanssa, mutta minun on täytynyt sopeutua siihen, että lapsellani on erilaiset haaveet.

Siinä on melalla kokoa!

Vierailija
24/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sinun asiasi mitenkään. 

Itse yliopistoaikoinani juoksin kaikissa mahdollisissa bileissä ja muissa hyppäjäisissä ja oli kyllä poikaystäviäkin ja vientiä olisi riittänyt, mutta ei sieltä sellaista löytynyt, josta olisi ollut elämänkumppaniksi. Mieheni tapasin aivan muualla paljon myöhemmin ja hän ei muuten ole "yliopiston käynyt" edes. Jos se nyt on jollekin jotenkin tärkeää.

Niin että lakkaa miettimästä typeriä.

Vierailija
25/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa seurustella, ja on kuvailemasi mukaan vielä kaunis ja urheilullinenkin, niin kyllä hän miehen löytää, kun haluaa. Ei ne miehet välttämättä sieltä yliopistolta mukaan tartu tai sieltä töistä. Miehiä voi tavata kaikkialla muuallakin... nykyisin voi ladata vaikka tinderinkin, kai siitä olet kuullut? Itse aloin kiinnostua seurustelusta ja miehistä vasta 23 vuoden iässä, ja ekan kerran aloin kunnolla seurustella 25 vuotiaana. Ihan normaali olen muuten kaikin puolin. Ei vain aiemmin kiinnostanut ja halusin keskittyä muihin asioihin. Kun sitten alkoi tuo asia kiinnostaa, niin panostin ja aloin aktiivisesti etsiä ja hakeutua tilanteisiin joissa voisin tavata potentiaalisen kumppanin. Löytyi sitten tinderistä ja ollaan nyt oltu yhdessä noin 3 v. Hyvin menee :) eli ÄLÄ painosta ja huohota tyttäresi niskaan. Jotkut ei vaan edes halua seurustella, eikä kyse ole siitä etteikö se olisi heidän kohdalla mahdollista tai ettei seurustelukumppania löytyisi, tai että pitäisi olla huolissaan. Nykyisin sinkkuna eläminen on ihan hauskaakin. On niin paljon muitakin asioita elämässä. 

Vierailija
26/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä oletetaankin että mies löytyy samasta opiskelupaikasta? Me asuttiin aivan eri paikkakunnilla mieheni kanssa, eikä tosiaankaan opiskeltu samassa koulussa, kun tavattiin. 🙈

Vierailija
27/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakaan en odota, että lapseni eläisivät elämänsä minun toiveideni mukaan. Älä odota sinäkään.

Vierailija
28/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sinun asiasi mitenkään. 

Itse yliopistoaikoinani juoksin kaikissa mahdollisissa bileissä ja muissa hyppäjäisissä ja oli kyllä poikaystäviäkin ja vientiä olisi riittänyt, mutta ei sieltä sellaista löytynyt, josta olisi ollut elämänkumppaniksi. Mieheni tapasin aivan muualla paljon myöhemmin ja hän ei muuten ole "yliopiston käynyt" edes. Jos se nyt on jollekin jotenkin tärkeää.

Niin että lakkaa miettimästä typeriä.

Toivottavasti miehesi tietää villeistä opiskelijapäivistä.. karmaisevaa ajatella jos omasta kiltistä ja siveästä vaimosta paljastuisi jotain tuollaista jälkikäteen!

Vierailija
29/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi. Kuule ei kaikki n*ssi menemään opiskeluja. Minä olin neitsyt 29v asti ja nyt äiti, 34v, yliopisto tuli nakutettua läpi, vakaa työ ja parisuhdetta takana se yli viis vuotta ymsyms. Oravanpyörässä pyörimistä tämä - mikä kiire tähänki olis.

Että kyllä sitä ehtii ihan hyvin vähän vanhemmallakin iällä aloittaa.

Vierailija
30/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti miehesi tietää villeistä opiskelijapäivistä.. karmaisevaa ajatella jos omasta kiltistä ja siveästä vaimosta paljastuisi jotain tuollaista jälkikäteen!

Mieskin on ollut joskus nuori, niinkuin kaikki muutkin. Mitä erikoista tuossa nyt oli?

T. Eri

Vierailija
31/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä luulet? Kertooko tyttö sulle kaiken? Itsekään en seurustellut yliopistoaikana. Seksiä kyllä oli lähes joka viikko, mutta ei sitä nyt minkään äidin kanssa puhuttu... Anna tytön olla.

Vierailija
32/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tytöllä olla lyhyitä suhteita, vaikkei seurustelusuhteita olekaan. Tai ei niitäkään, ja sekin on täysin ok. Liian paljon näkee yliopistossakin sellaisia ihmissuhteita missä ollaan toisen kanssa kevyin perustein ja vain siksi ettei osata olla yksin. Ainakin tyttösi osaa elää itsenäisesti, mikä ei ole ollenkaan huono juttu.

Vierailija
33/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat äidille, jolle en todellakaan kertoisi asioitani. Tunnut painostavan liikaa ja vain sinun unelmilla on väliä, etkä ajattele mitä tyttäresi haluaa.

Olisit iloinen siitä, että tyttärelle on alunperin auennut paikka yliopistosta ja halunnut keskittyä opiskeluun. Kyllä hän ehtii pariutua jonkun kanssa, eikä se välttämättä edes ole mies. Tai elämä voi olla sen verran epäreilu ettei biologisia lapsia syystä tai toisesta saada, vaikka hän miehen löytäisikin.

Vierailija
34/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieskin on ollut joskus nuori, niinkuin kaikki muutkin. Mitä erikoista tuossa nyt oli?

T. Eri

Avain joka avaa jokaisen lukon on mestari-avain.

Lukko jonka saa auki millä tahansa avaimella on huono lukko.

M27

Vierailija
35/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi, että ihmisiä voi löytää muualtakin kuin koulusta ja työpaikalta. Jos nyt työpaikalta jostain syystä sattuu kivan ihmisen löytämään, niin se voi yhtä lailla tapahtua sellaisesta firmassa missä on tasan yksi kiva mies, nainen mistä nyt tykkääkään tai voi olla löytymättä tuhannen joukosta.

Vierailija
36/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estynyt ja/tai aseksuaali. Ei lisättävää.

Vierailija
37/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät opi koskaan harrastamaan seksiä. Siihen pitäisi olla virallinen koulutus tai ainakin maksuton kurssi. Täyttysikö näin myös aktiivimallin kriteerit?

Vierailija
38/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät opi koskaan harrastamaan seksiä. Siihen pitäisi olla virallinen koulutus tai ainakin maksuton kurssi. Täyttysikö näin myös aktiivimallin kriteerit?

Aktiivimalli täyttyisi ja bonukset päälle. Opettajalle vaan tulis elarit maksettavaksi.

Vierailija
39/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on juurikin yhtä rasittava kuin ap. Oli yhtä piinaa omassa nuoruudessani. Jatkuvasti pauhasi, että pitäisi jo niitä poikakavereita tuoda näytille. Enhän mä kehdannut, kun äiti oli tuollainen päällekäyvä idari. Seurustelin kaikessa hiljaisuudessa.

Nykyään on suvun kanssa tapaamiset yhtä piinaa. Veljeni on äitimme jalanjäljissä ja ne nyt vastaavasti kiusaa meidän teinejä. Nuorempi on hiljainen ja vähän pelkää sosiaalisia tilanteita, hänelle varsinkin on kamalaa lähteä mummolassa käymään.. Vaikka on yritetty puhua, että annetaas lasten nyt olla rauhassa. Vaan ei.

Joten teinit ei ihan hirveesti enää hingu sukukyläilyihin. Sitten ihmettelevät porukalla, kun ei enää lapset käy. Viimeksi sitten kerroin, että kukaan ei halua tulla jatkuvasti nöyryytetyksi ja kiusatuksi porukalla. Se silmätikkuna oleminen on kammottavaa, etenkin näin herkissä asioissa. En tiedä tajusko siellä kukaan.

Vierailija
40/92 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärelläsi on ilmeisesti kaikki kunnossa ja sinä kaipaat elämääsi jotain tekemistä. Aloita joku uusi harrastus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän