Musta puuttuu se jokin
Oon tässä miettinyt. Koska oon 35 vuotias nainen, enkä ole koskaan seurustellut, musta täytyy vaan kertakaikkiaan puuttua se jokin kauneus ja viehättävyys mitä muissa naisissa on. Ja koska miehet ei koskaan ole osoittaneet kiinnostusta tai halunneet tutustua, tökkii heitä jokin mun ulkonäössä.
Koska en halua jäädä loppuelämäksi yksin, oon aatellut nyt lähtee korjauttamaan kaikkea tässä mun ulkonäössä.
Hampaiden oikomisesta oon kuullut, että onnistuu jollain huomaamattomilla kalvoilla. Samalla saisi vinon leuan suorempaan, kun hampaat asettuisi paremmin symmetrisesti paikoilleen. Sitten mutkalla olevan koukkunenän suoristus olisi myös edessä. Se varmaan häiritsee tosi paljon miehiä. Lisäksi aattelin ottaa pistoshoitoja poskiin (poskipäiden korotus) ja pistoshoitoja alaluomiin poistamaan tummia silmänalusia. Ja valkaista hampaat ja lopettaa kahvin juomisen.
Onko sulla kokemusta näistä? Mistä oot saanut onnistuneita toimenpiteitä?
Kommentit (33)
Rakastan itseäni ihan samalla tavalla kuin muutkin. Siitä tämä ei ole kiinni. Ja maailmassa on paljon ihmisiä jotka ei pidä itsessään piirteistä esim. ylipainostaan, mutta silti he seurustelevat.
Selitys on kasvoissa. Jos kasvot on viehättävät, ihminen löytää kumppanin piti itsestään tai ei.
En näe tässä kyllä muuta vaihtoehtoa kuin itseni tappamisen. Ei elämässä ole mitään järkeä ilman toivoa ja ilma rakkautta. Toivoa mulla ei enää ole ja rakkautta ei koskaan ole ollut eikä koskaan tule kohdalleni.
Jostain Sveitsistä saisi varmasti sen eutanasian. Se ehkä on tässä se toivoni.
Kukaan ei jää yksin jos on viehättävä. Mä olen ulkonäöltäni niin viallinen kasa oksennusta ettei henki kulje.
Ap, lopeta ruikuttaminen! Sinun ongelmasi ei ole naama, vaan äärinegatiivinen asenne.
Tämä on fakta, turha väittää vastaan.
Vierailija kirjoitti:
En näe tässä kyllä muuta vaihtoehtoa kuin itseni tappamisen. Ei elämässä ole mitään järkeä ilman toivoa ja ilma rakkautta. Toivoa mulla ei enää ole ja rakkautta ei koskaan ole ollut eikä koskaan tule kohdalleni.
Jostain Sveitsistä saisi varmasti sen eutanasian. Se ehkä on tässä se toivoni.
Kukaan ei jää yksin jos on viehättävä. Mä olen ulkonäöltäni niin viallinen kasa oksennusta ettei henki kulje.
Joo siis eihän tossa mitään ihmisten vieroksumaa itsensä halveksuntaa ole havaittavissa
Vierailija kirjoitti:
Väliaikatietoja. Edelleen sinkku.
Muut löytää Tinderistä kivoja miehiä joiden kanssa synkkaa ja alkavat seurustella.
Itselläni 122 osumaa Tinderissä puolen vuoden ajalta, itse aloitettuja keskusteluita lukuisia. Ne tyssäävät aina.
Muutamat miehet ovat aloittaneet keskustelun, mutta nekin loppuvat.
Olenkin kuullut sanottavan, että jos mies ei tee keskustelun aloitusta Tinderissä, ei hän ole kiinnostunut.
Mulla on siis melkein 122 machia miesten kanssa, joita ei kiinnosta.
En usko enää löytäväni rakkautta ja kumppania. Muilla pariutumine tapahtuu niin helposti ja itse en tosiaan tähän ikään mennessä ole seurustellut.
Mulla on paljon ystäviä ja kavereita ja kuulen usein olevani iloinen, energinen, mukava.... ja silti olen yksin.
Syyn sinkkuuteeni täytyy olla ulkonäössäni ja erityisesti kasvoissa, koska ne merkkaa miehile eniten.
Kertokaa kuka plastiikkakirurgi voisi olla sellainen, jolta löytyisi osaamista kasvojen kokonaisvaltaiseen korjaamiseen.
En ole rakastettava tämännäköisenä.
Epäilen melko vahvasti, että esim. alat tylyttämään tai läksyttämään miehiä lyhyen keskustelun jälkeen. Vaihtoehtoisesti et vastaa mitään viesteihin ja miehet tajuavat vihjeen.
Jollain tavalla hyökkäät miehiä kohtaan ja saat heidät perääntymään, tiedostit sen tai et...
-m35
Minusta ap:lla saattaa olla jonkinlainen dysforia. Tuollainen ei ole normaalia.
Ap, tilaapa aika lääkäriin.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Dysmorfinen_ruumiinkuvan_häiriö
Vierailija kirjoitti:
Ap mulla oli ihan sama, mutta olen tosi kaunis. Ongelma taisi olla siinä, että olin äärettömän ujo, enkä osannut flirttailla yhtään. Olin myös ujouden takia kömpelö juttelussa miesten kanssa. 34 v pakottauduin opettelemaan katsomaan miehiä silmiin ja flirttailemaan. Pakottauduin myös tekemään aloitteita. Käytännössä heti sen seurauksena tapasin mieheni.
Voi jessus :D Millainen ihminen puhuu noin omahyväisesti.
Tä tylytysteoria oli mielenkiintoinen...
Ei ole harmi kyse siitäkään.
Jotenkin jännä, että teidän ihmisten jotka tähän vastailee, on niin vaikea uskoa ja ymmärtää, että se mitä koen on totta.
Eilenkin ehdotin yhdelle miehelle lyhyen jutustelun jälkeen, että mentäisiin lahville tai kävelylle. Hän ei vastannut enää mitään. Eikä ole vastannut tänäänkään.
Tulkitsen, että hän ei ole tarpeeksi kiinnostunut, että jaksaisi lähteä treffeille juttelemaan/tutustumaan.
Miljoona kertaa käynyt samalla tavalla.
Harrastuksissa musta ei ole kukaan koskaan kiinnostunut eikä yökerhoissa.
Flirttailla en osaa.
Psykiatrin mukaan mulla on BDD, mutta se ei tässä paljon lohduta, koska todellisuus missä elän on se että en kelpaa tällaisena. En voi saada kumppania ulkonäköni vuoksi. Ja mitä oikeasti on elämä ilman rakkautta. Vankila, josta en vapaudu koskaan.
Epäilen melko vahvasti, että esim. alat tylyttämään tai läksyttämään miehiä lyhyen keskustelun jälkeen. Vaihtoehtoisesti et vastaa mitään viesteihin ja miehet tajuavat vihjeen.
Jollain tavalla hyökkäät miehiä kohtaan ja saat heidät perääntymään, tiedostit sen tai et...
-m35[/quote]
Tä on mun viimeinen kesä. Syksyllä tapan itseni.
Yritän myydä torissa ja fb-kirppiksillä kaikki vaatteeni ja tavarani ennen sitä, niin ei jää mun asunto kellekään tyhjättäväksi. Ja laitan rahat talteen, että saavat hautaamiskulut katettua.
Mun tarina oli tällainen.
Täällä ruma hevosen näköinen nainen. Nuorena kun piti meikata, kihartaa tukkaa ja käyttää hyvännäköisiä vaatteita, nuo koristeet vain korosti rujouttani, näytin transulta.
Aloin pukeutua beigeen ja harmaaseen, en meikkaa ja tämä luonnollisuus on minun juttuni.
Niin arvaapa mitä, olenkin helposti lähestyttävä ja nyt vanhemmiten on alkanut käymään flaksi, koska ei ole enää tarvetta miellyttää ketään.
Eli kyse on sataprosenttisesti itseluottamuksesta ja epätäydellisyyden sietämisestä.
Miksi et mene terapiaan, ap? Jos tiedät että sinulla on bdd, tiedät myös että se kannattaa hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et mene terapiaan, ap? Jos tiedät että sinulla on bdd, tiedät myös että se kannattaa hoitaa.
Koska kävin jo monta vuotta terapiassa. Kasvoni eivät muuttuneet viehättäviksi terapian myötä (nenä ei muuttunut normaaliksi ja siroksi, silmät eivät siirtyneet tarpeeksi etäälle toisistaan, hanhenleuka ei kadonnut yms.), enkä voi edelleenkään seurustella ulkonäköni vuoksi.
Psykiatrien on pakko arpoa diagnoosilistasta potilaille joku diagnoosi. Listassa ei tällä hetkellä ole diagnoosia "rumat epäsymmetriset kasvot", joten listasta valitaan sen tilalle BDD.
Mulle on elämäni aikana sanottu mun kasvoista kaikenlaista, esim. että olen muuten hyvä, mutta kasvot voisi vaihtaa, kasvot on niin epäsymmetriset ettei niitä leikkauksillakaan saa kuntoon, näytän kasvoista erilaiselta miltä muut naiset, mun silmät on liian lähellä toisiaan, mun nenä on kuulemma iso arjalaisnenä. Nuo olo kavereilta vuosien varrella kuultuja juttuja.
Treffailin erästä miestä pari vuotta sitten. Kun hän lopetti treffailun ja juteltiin syistä, hän sanoi että hänen ei tee mieli halata mua koska en ole kasvoista tarpeeksi nätti.
Joskus 5 vuotta sitten eräs toinen mies sanoi, ettei ole kiinnostunut musta, koska olen kasvoista 6.
Taitaa enempikin luotaantyöntävä asia olla sulla tuo itsesi halveksunta. Itsevarmuus kun olisi se vetävä piirre ihmisessä. Mutta ei siinä mitään, jos on kertakaikkiaan mahdotonta oppia pitämään itsestään ja ulkonäöstään, niin sitten pitääkin tehdä jotain asialle pelkän onnettoman märehtimisen sijaan, vaikken kirurgeja osaakkaan suositella, mut googlellahan niitä löytyy.