Mulla on niin paha olo, etten voi tavata lapsiani
Mitä tämän ajatteleminen nyt sitten hyödyttää? Kun keskityn tseeni ja omaan ongelmaani, enkä siihen, kuka on minulle pahan olon aiheuttanut? Näin minulle on palstalla neuvottu, että muihin keskittyminen ei auta mitään.
Kommentit (1132)
Ja onneksi sukuni naiset ovat ennemmin tienneet, mitä tehdään, kuin vapisseet jossain nurkassa hädissään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kirkastus kristus!!! Vieläkö te täällä jankkaatte tuon vam maisen mielenvikaisen ämm.män kanssa. Olette kaikki yhtä hulluja. Eikö teillä ole todellakaan muuta tekemistä?
Hankkikaa elämä ja ap tee palvelus ja ta..pa itsesi.
Voi kun tap paisikin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, sulla on kuninkaalliset juuret, miljoonaomaisuus ja paljon parempi elämä kuin meillä muilla. Niin mahtava elämä, että sä teet aloituksia pahoinvoinnistasi ja sitten länkytät jonninjoutavaa pashaa täällä palstalla 15 tuntia putkeen. 😂
Tietenkin naarmu kiiltävässä Mersussa tuntuu ja näyttää pahemmalta kuin naarmu ruostuneessa Ladassa. Näin se vain on.
ApEdelleen ap, kato ympärilles siellä asunnossas ja näet ketä kiinnostaa sun rahat ja mielipiteet.
Miksi tarttis kiinnostaa? Ei täällä ole mitään esiteltävää juuri nyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ta.pa itsesi🙏
Tämä
Ihailen sellaisia urheita, voimakkaita toki herkkyytensä säilyttneitä naisia, mitä HIENOA on hätääntyneessä naisessa? Ei mitään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ta.pa itsesi🙏
Entä jos en?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tai joku voi auttaa siinä
Vastustan eutanasiaa.
Ap
Ette te kauhean urheilta vaikuttaneetkaan.
Ap
Onhan tässä joku outo viehätys, nähdä miten persoonallisuushäiriöinen ajattelee. En ole ikinä oikeassa elämässä tavannut näin sekaisin olevaa ihmistä. 😨
Ehkä siksi ei tulla toimeen?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onhan tässä joku outo viehätys, nähdä miten persoonallisuushäiriöinen ajattelee. En ole ikinä oikeassa elämässä tavannut näin sekaisin olevaa ihmistä. 😨
Päätä nyt jo, ajatteleeko sinusta tässä persoonallisuushäiriöinen, vai olenko vain sekaisin. Koska ei kai sinua kiinnosta vain sekaisin olevan ajatuksia kuunnella?
Ap
Ehkä ketju on täynnä nynnyjä, hätääntyviä äitejä/naisia, joille urhea asioita päin meneminen on punainen vaate?
Ap
Vaikka en kovin urhea ole 😢 SiinäKIN on kehityttävää.
Ap
Ja oon kyllä hätääntynyt, mutta se on minusta inhottavaa! Haluan oppia siitäkin pois, siis kehittyä siinä, etten hätääntyisi, kuin ihme idi.ootti, vaan osaisin toimia AINA. Se on tavoite.
Ap
Edelleen ap, kato ympärilles siellä asunnossas ja näet ketä kiinnostaa sun rahat ja mielipiteet.