Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on niin paha olo, etten voi tavata lapsiani

Vierailija
09.03.2019 |

Mitä tämän ajatteleminen nyt sitten hyödyttää? Kun keskityn tseeni ja omaan ongelmaani, enkä siihen, kuka on minulle pahan olon aiheuttanut? Näin minulle on palstalla neuvottu, että muihin keskittyminen ei auta mitään.

Kommentit (1132)

Vierailija
1/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tähän, että minulla itselläni on niin paha olla, etten voi tavata lapsia, eskittyminen ei ainakaan auta yhtään mitään. Miten ja mitä se mukamas tässä auttaisi? Sehän on tavallaa status quo, umpikuja tai tyhjyys. Mitä sitten, että mulla on paha olla? Niin? Miten se ikinä muuttuu tai paranee, jos miettii, että onpa paha olla?

Ap

Vierailija
2/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tähdellisempää minusta on mettiä sitä, millä joku mieleni pilasi ja pahoitti. Siitä voisi ehkä edes jotenkin päästä eteenpäin. Ihan ihmisille terapioihinsakin vinkiksi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vai miten tästä oikein voisi päästä eteenpäin???

Ap

Vierailija
4/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku eilenkin Hyviä Neuvoja antanut varmasti tietää! Kakaisemaan nyt ulos neuvonsa vaan!

Ap

Vierailija
5/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sen että ymmärrät että et yksinkertaisesti voi syyttää loputtomasti muita ihmisiä sun omasta käytöksestäsi ja otat siitä itse vastuun eli ymmärrät tässäkin tilanteessa että on todella vain yksin sun vastuulla että et tapaa lapsiasi, ja ehkä tämä ymmärrys saa sut ottaa vastuun itsestäsi ja niistä lapsistasi.

Vierailija
6/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sen että ymmärrät että et yksinkertaisesti voi syyttää loputtomasti muita ihmisiä sun omasta käytöksestäsi ja otat siitä itse vastuun eli ymmärrät tässäkin tilanteessa että on todella vain yksin sun vastuulla että et tapaa lapsiasi, ja ehkä tämä ymmärrys saa sut ottaa vastuun itsestäsi ja niistä lapsistasi.

Ehkä tämä ymmärrys saa sinut? Oletko vähän tollo!? Tajusitko ollenkaan, mikä on SYYNÄ sille, etten tapaa lapsia? Se lukee ihan otsikossa, ei tartte edes ajatella vaikka aivot puuttuisivatkin. Katsopa sieltä pikku vinkki! Niin että miten niin muka mä en ole ottanut vastuuta lapsista? Mulla on paha olo.

Ap

Vierailija
7/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että tällaiset kaikenmaailman typerykset kehtaavatkin vastata näin tyhmiä. Eivät itse ymmärrä, että en voi tavata lapsia, kosoa mulla on paha olla, ja se lukee otsikossa, ja sitten älykääpiösti tulevat selittämään miten "ehkä tämä opettaa" siis mikä? Miten se vie pahan olon pois, ääli.ö, etten syytä siitä sen aiheuttajia?

Ap

Vierailija
8/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Eilen roikuit koko päivän palstalla ruikuttamassa ja haukkumassa kaikkia, jotka yrittivät neuvoa. Tänään siellä sitten oikein kerjätään neuvoja. Meinaatko taas täällä valittaa koko päivän, vaikka voisit tehdä jotain lastesi kanssa senkin ajan? Surkimus.

Vierailija
9/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se pahaa oloa poista, että ei syytä siitä sitä, joka sen aiheutti. Muutenhan kellään ei ois paha olla, kun tekis vain niin. Ilmainen vinkki terapioihin. Joka ei todellakaan toimi, miten joku ei tajua?

Ap

Vierailija
10/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha. Eilen roikuit koko päivän palstalla ruikuttamassa ja haukkumassa kaikkia, jotka yrittivät neuvoa. Tänään siellä sitten oikein kerjätään neuvoja. Meinaatko taas täällä valittaa koko päivän, vaikka voisit tehdä jotain lastesi kanssa senkin ajan? Surkimus.

En voi, tarvitsen omaa aikaa.

Ap

Vierailija
11/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No siivoaisit sen paskalääväsi edes. Mutta et kai sitäkään voi tehdä "kun mun äiti pakotti mut lapsena siivoamaan, yhyyyyy...". Sontakasa.

Vierailija
12/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No siivoaisit sen paskalääväsi edes. Mutta et kai sitäkään voi tehdä "kun mun äiti pakotti mut lapsena siivoamaan, yhyyyyy...". Sontakasa.

Täällä on nyt ihan siistiä. Siivosin viikko sitten.

Ap

Vierailija
13/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideana siinä, ettei mieti mikä sen pahan olon aiheutti on se, että voisi keskittyä siihen miten sen pahan olon saisi pienenemään ja lopulta ehkä katoamaan.

Siitä, että olet vuosia junnannut siinä mikä sen olon aiheutti ei ole ollut sinulle lainkaan apua.

Hienoa, että uskallat kuitenkin antaa tilaa jo ajatukselle siitä, että tilanne voisi muuttua.

Vierailija
14/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteeni on että olet narsisti ja umpihullu, kerjäät vain huomiota palstalaisilta vuodesta toiseen. Olet tyhmä, tollo, persereikä -kaikkea sitä mitä muita haukut.

Vierailija
15/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kattellu You tubesta minimalisti ja Hoarders -kanavia ja innostunut karsimaan tavaraa. Sitä onkin ollut aika paljon karsittavaksi, kun on aiemmistakin kodeista tullutta tavaraa. Jostain syystä olen nyt kykenevä luopumaan tavarasta ❤️ Sellaisistakin, joita aiemmin säilyttelin varmaan joittenkin muka tunnesyitten takia. Joten eteenpäin mennään 👍

Ap

Vierailija
16/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiasi suojellaan sinulta, tollo.

Vierailija
17/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ideana siinä, ettei mieti mikä sen pahan olon aiheutti on se, että voisi keskittyä siihen miten sen pahan olon saisi pienenemään ja lopulta ehkä katoamaan.

Siitä, että olet vuosia junnannut siinä mikä sen olon aiheutti ei ole ollut sinulle lainkaan apua.

Hienoa, että uskallat kuitenkin antaa tilaa jo ajatukselle siitä, että tilanne voisi muuttua.

No miten se sen hienommin näin katoaisi? Kun ei edes tiedä, mistä se johtuu? Tietää, kun alkaa ajatella, kuka miten loukkasi.

Ap

Vierailija
18/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsiasi suojellaan sinulta, tollo.

Kuka suojelee?

Ap

Vierailija
19/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitäaitsi en kysy neuvoja, vaan mielipiteitä. Jokaisella on omansa, sulla on lähinnä persereikiä mielipiteinäsi. Vain wt:t kysyy neuvoja, koska omat aivot puuttuvat. Muut kysyvät toisten mielipiteitä. Joita joko arvostavat, tai eivät. Mä en mitään neuvoja tartte koska olen sinua fiksumpi.

Ap

Mun mielipide on että olet maailman surkein äiti lapsillesi, narsistinen itseään täynnä oleva saastassa viihtyvä laiska hullu, joka kuvittelee olevansa parempi kuin muut. No, hullut ei yleensä tiedää olevansa hulluja.

Vierailija
20/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteeni on että olet narsisti ja umpihullu, kerjäät vain huomiota palstalaisilta vuodesta toiseen. Olet tyhmä, tollo, persereikä -kaikkea sitä mitä muita haukut.

Mielipiteesi kertoo enemmän sinusta kuin minusta, mutta kiitos kumminkin siitä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän