Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tietää kulttuurieroista..jos eronnut kahden lapsen äiti

Vierailija
09.03.2013 |

alkaisi tapailla siis teoriassa mietitään islamin uskoista miestä,niin miten tämän suku ja kulttuuri suhtautuvat eronneeseen naiseen jolla on kaksi lasta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen seurannut läheltä naisen elämää joka oli naimisissa muslimi arabin kanssa. siihen orjuutukseen ei kannata lähteä ellei haaveile alistamisesta ja haveksunnasta. ne kiertää sut pikkusormen ympärille ja alistaa sut niin että et osaa edes kuvitella. olen keskustellut asiasta länsimaissa asuvien arabinaisten kanssa, he sanovat että älä koskaan mene naimisiin arabimiehen kanssa. sinä päivänä ihanuus muuttuu helvetiksi. VARO niitä, ne on niin ovelia, ne ovat liehittelyn mestareita, niille ei pärjää kukaan. ne on niin taitavia manipuloimaan ihmistä että turvallisinta on pysyä kaukana niistä. ne imee sut kun musta aukko.

Vierailija
2/6 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi kaveria jotka ovat menneet naimisiin muslimin kanssa erottuaan ensin suomalaisesta miehestä. Kummankin liitto kesti 1-2 vuotta, mutta en ole koskaan kysellyt miksi erosivat. Väkivaltaa kai oli ainakin.

Toisaalta tämä on pieni otos, voi olla että jollakin toisella on onnistunut oikein hyvinkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne yleensä halua käytettyä naista. tai kyllä se muutamaksi vuodeksi kelpaa jos mies tarvitsee paperit Eurooppaan. sitten saatuaan Suomen kansalaisuuden jättää naisen ja nai nuoren neitsyen arabiatytön.

Vierailija
4/6 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muslimikulttuuriin ei kuulu tasa-arvo, rehellisyys ja oikeudenmukaisuus, jos on tyytyväinen siinä roolissa mihin nainen laitetaan voi avioliitto olla pitkä.

siihen kulttuuriin kuuluu julmuus, viha ja väkivalta.

ja on kait itsestäänselvää että se kulttuuri on yhtä kun muslimimiesten kulttuuri.

Vierailija
5/6 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitin viestit 2 ja 5. mä pyydän että unohda ne jos vielä voit, olen nähnyt kauheuksia joista en voi täällä kirjoittaa.

Vierailija
6/6 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää niputtako kaikkia muslimeita samaan muottiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi