Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auton jäähdytysnesteen pakkaskestävyys oli vain -15/-25 uskaltaako lähteä reissuun?

Vierailija
23.06.2026 |

Mies sanoo että ihan hyvin uskaltaa, mutta minusta tuo kannattaisi laittaa kuntoon ennen reissua, mitä mieltä te olette jotka autoista jotain tietää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin olet menossa? Etelänavalle?

Vierailija
2/4 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulua pohjoisemmaksi en uskaltaisi näillä keleillä mennä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin jotain euroopan lämpötilakarttaa, jossa oli muiden maiden hellelukemien keskellä jossain serbiassa -58 astetta. Eli kunhan et sinne mene niin eiköhän tuolla pärjää. 

Vierailija
4/4 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto saattaa ruveta keittämään lämpimällä kelillä jos pakkaskestävyys on heikko, ehdottomasti kannattaa laittaa tuo asia kuntoon ennen matkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan