Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Larissa, 26, pitää listaa seksikumppaneistaan: ”Haluan muistaa jokaisen, jonka kanssa olen ollut”

Vierailija
08.03.2019 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006028706.html

Lue lisää: Larissa, 26, tietää, milloin seksisuhde kaverin kanssa voi toimia: ”Ollaan makoiltu seksin jälkeen sängyssä ja selattu Tinderiä”

Olen sanaton... Taidan olla liian vanha tähän nykymaailmaan. Jossa aivoja ei enää tarvitse käyttää.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo tinderin selaaminen panokaverin kanssa kuumentaa niin paljon tunteita? Panokaverin kanssahan on sovittu että täytetään fyysisiä tarpeita ilman suhdetta, ei silloin tarvitse maata tuijottamassa silmiin ja lepertelemässä toiselle, vaan voi tehdä mitä haluaa.

Vierailija
22/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä mitään,jos haluaa koko elämänsä elää noin. Tai jos haluaa parisuhteessa olla avoimessa suhteessa joskus tulevaisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off topic, mutta ihana nimi.

Vierailija
24/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko nykynaiset aivan tyhmiä? Siltä vaikuttaa.

Tämän maan naiset on siinä jamassa, että niitä ei kannata enää puolustaa, auttaa tai olla edes tekemisissä.

Olet muuten vain häpeäksi itsellesi. Mulle naisia ei ole enää olemassa.

Vierailija
25/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkö on älykkyyden, henkisyyden ja romanttisuuden huippu vuonna 2019? Onko menty takapakkia kivikauteen? Pelottavaa. Todella pelottavaa.

En usko, että edes kivikaudella oli tällaista. Mies saattoi veistää kivikaudella puusta lahjan naiselle ja sitten ottaa hellästi kädestä kiinni ja viedä luolan perälle.

Joo kato kivikaudella ei ollu kameroita, niin silloin veisteltiin puusta peniksiä, jotka oli oman jäykistyneen elimen mittaisia ja näköisiä. Niiden perusteella nainen joko kelpuutti tai hylkäsi

Vierailija
26/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ihana nimi? Luulin tyyppiä mieheksi.

Vierailija
27/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuo tinderin selaaminen panokaverin kanssa kuumentaa niin paljon tunteita? Panokaverin kanssahan on sovittu että täytetään fyysisiä tarpeita ilman suhdetta, ei silloin tarvitse maata tuijottamassa silmiin ja lepertelemässä toiselle, vaan voi tehdä mitä haluaa.

Kaipa se vähän kylmältä vaikuttaa, ja seksin tarve ei koskaan ole puhtaasti fyysistä. Itselläkin on ollut eksän kanssa tavallaan toimiva seksisuhde, ja molemmat pystyivät emotionaalisesti suuntautumaan toisiin panosta huolimatta. Loppujen lopuksi ja jälkikäteen katsoen olisin varmaan nopeammin päässyt kuitenkin eteenpäin elämässä, jos olisin hakeutunut uusien seksikumppaneiden seuraan. Tuo oli vähän laiska ratkaisu. Mutta kullekin oma tapansa.

Vierailija
28/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän myös panopäiväkirjaa. Tällä hetkellä koossa 30 nimeä, noin 90 panokertaa.

Vierailija
29/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

I dont see you no more kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän maan naiset on siinä jamassa, että niitä ei kannata enää puolustaa, auttaa tai olla edes tekemisissä.

On sinulla raasulla äitissäsi sitten kestämistä. Tietääkö äitisi, että halveksit häntä?

Vierailija
30/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkö on älykkyyden, henkisyyden ja romanttisuuden huippu vuonna 2019? Onko menty takapakkia kivikauteen? Pelottavaa. Todella pelottavaa.

En usko, että edes kivikaudella oli tällaista. Mies saattoi veistää kivikaudella puusta lahjan naiselle ja sitten ottaa hellästi kädestä kiinni ja viedä luolan perälle.

Joo kato kivikaudella ei ollu kameroita, niin silloin veisteltiin puusta peniksiä, jotka oli oman jäykistyneen elimen mittaisia ja näköisiä. Niiden perusteella nainen joko kelpuutti tai hylkäsi

Eiköhän niillä ollut tärkeämpiäkin kriteereille, kuin peniksen koko.

Vierailija
31/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi saa kyytiä mieheltä ja on sitten muka lähekkäin siinä sängyllä jälkeenpäin ja alkaa heti selaamaan uusia panoja ja siinä se mies vieressä innokkaasti mukana sitä selaamista katselee vai?  Ehkä mä olen sitten liian vanha ymmärtämään tällaista nykyajan henkisyyttä.

Vierailija
32/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ihana nimi? Luulin tyyppiä mieheksi.

Larissa kuulostaa miellyttävältä mun korvaan, ei muuta. En osaa sanoa, voisiko se olla sekä miehen että naisen nimi, itse nimittäin näin kerran unta että siskolla oli Larissa-niminen uusi poikaystävä. Ehkä herättää vähän ristiriitaisia mielikuvia.

Vierailija
33/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko 26-vuotiaat oikeesti noin lapsellisia nykyään? Tämäkö on sitä vapaata kasvatusta?

Työpaikat menevät alle 30-vuotiaille eli nämä Larissat ovat työnantajien suosiossa.

Vierailija
34/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I dont see you no more kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sinulla raasulla äitissäsi sitten kestämistä. Tietääkö äitisi, että halveksit häntä?

Hän halveksi minua enemmän. Minä rakastin häntä aina.

Vierailija
35/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaapi olla, että ihan jo tuo pelkkä panokaveruus herättää närää. Wanhoina Hywinä Aicoina sitä pantiin aina uuden baarilöydön kanssa joka (toinen) viikonloppu, eikä kevytsitouduttu yhteen tuolla tavalla. Ainoa suhde on parisuhde! Kaveruuskin on kiellettyä, varsinkin seksillinen sellainen.

Vierailija
36/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi saa kyytiä mieheltä ja on sitten muka lähekkäin siinä sängyllä jälkeenpäin ja alkaa heti selaamaan uusia panoja ja siinä se mies vieressä innokkaasti mukana sitä selaamista katselee vai?  Ehkä mä olen sitten liian vanha ymmärtämään tällaista nykyajan henkisyyttä.

Mistä sait sen käsityksen, että mies vain katselee vierestä, eikä esim. selaa itsekin Tinderiä omalla luurillaan?

Eihän tuossa ole Mitään väärää, jos on yhdessä sovittu pelisäännöt, että (esim.) kerran viikkoon lätisytetään lihoja yhteen ja siihen se sitten jääkin.

Vierailija
37/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Larissa on yleinen nimi Venäjällä. Next!

Vierailija
38/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin selannut tinderiä pano kaverin kanssa, mutta sisimmässäni loukkaannuin. Nykyään en näe tyyppiä enää.

Vierailija
39/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sait sen käsityksen, että mies vain katselee vierestä, eikä esim. selaa itsekin Tinderiä omalla luurillaan?

Eihän tuossa ole Mitään väärää, jos on yhdessä sovittu pelisäännöt, että (esim.) kerran viikkoon lätisytetään lihoja yhteen ja siihen se sitten jääkin.

Ei siinä mitään väärää ole, mutta ällöltä tuntuu.

Vierailija
40/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole some-ihminen...

Olethan sinä nytkin somessa aktiivisena