Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Larissa, 26, pitää listaa seksikumppaneistaan: ”Haluan muistaa jokaisen, jonka kanssa olen ollut”

Vierailija
08.03.2019 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006028706.html

Lue lisää: Larissa, 26, tietää, milloin seksisuhde kaverin kanssa voi toimia: ”Ollaan makoiltu seksin jälkeen sängyssä ja selattu Tinderiä”

Olen sanaton... Taidan olla liian vanha tähän nykymaailmaan. Jossa aivoja ei enää tarvitse käyttää.

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkö on älykkyyden, henkisyyden ja romanttisuuden huippu vuonna 2019? Onko menty takapakkia kivikauteen? Pelottavaa. Todella pelottavaa.

Luulen, että kivikaudellakin oli fiksumpia ihmisiä.

Vierailija
42/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tänne tullut näin perjantai-iltana joku katkerien miesten tulva, vai miksi naisen seksuaalisuuten suhtaudutaan noin negatiivisesti ja rajoittavasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 27v ja ollut 6 miehen kans. Muistan jokaisen.

Vierailija
44/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä enää enempää. Lasi melkein läikkyy jo.

Vierailija
45/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tänne tullut näin perjantai-iltana joku katkerien miesten tulva, vai miksi naisen seksuaalisuuten suhtaudutaan noin negatiivisesti ja rajoittavasti?

Ei suhtauduta naisen seksuaalisuuteen mitenkään rajoittavasti. Kyse on siitä miten ottaa toisen huomioon. Ei ole mitään tunneälyä saati empatiakykyä jos panon jälkeen selaa tinderiä. Ihan samaa sosiaalista vammaisuutta on työpaikoilla käytös, jossa igoorataan toinen eikä tervehditä.

Normaalilta ihmiseltä vaaditaan normaalia käytöstapaa, jossa otetaan huomioon toisten tunteet.

Tinder näyttää tekevän ihmisistä tunteettomia autistisia säälittävyyksiä. En ikinä palkkaisi firmaani selllaista henkilöä. Tunnevammaisella ihmisellä ei tee mitään.

Vierailija
46/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Negatiivisesti ja rajoittavasti? Ja naistenko tulisi saada määritellä mitä miehen tulee haluta?

Vierailija
47/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 25v, mutta saldoni on 0.

Siitäkään huolimatta en tuomitse Larissaa tai muita kaltaisiaan – kunhan pelin säännöt ovat selvät kaikille osapuolille.

Vierailija
48/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis lista panoista jollain virtuaali listalla pilvipalveluissa? Onko nykyajan ihminen muistisairas jo noin nuorena? Vai muuten vain sairas?

no taitaa tällä Larissa Parissalla olla yli 3 numeroinen luku noissa kumppaneissa jo nyt...

Eikä tuossa ole mitään väärää. Jokainen saa nauttia seksistä juuri niin paljon ja niin monen kanssa kuin vain itse haluaa, eikä sinulla ole mitään oikeutta sen arvostelemiseen.

Vierailija
49/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suhtauduta naisen seksuaalisuuteen mitenkään rajoittavasti. Kyse on siitä miten ottaa toisen huomioon. Ei ole mitään tunneälyä saati empatiakykyä jos panon jälkeen selaa tinderiä. Ihan samaa sosiaalista vammaisuutta on työpaikoilla käytös, jossa igoorataan toinen eikä tervehditä.

Normaalilta ihmiseltä vaaditaan normaalia käytöstapaa, jossa otetaan huomioon toisten tunteet.

Tinder näyttää tekevän ihmisistä tunteettomia autistisia säälittävyyksiä. En ikinä palkkaisi firmaani selllaista henkilöä. Tunnevammaisella ihmisellä ei tee mitään.

Mmm kyllä tuon ''naisen'' toiminnassa on paljon muutakin vikaa sori vaan.

Vierailija
50/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Negatiivisesti ja rajoittavasti? Ja naistenko tulisi saada määritellä mitä miehen tulee haluta?

Mitä lapselliseksi tai takapakin ottamiseksi ja pelottavaksi haukkuminen on? Miehet saavat haluta, mutta eivät saa arvostella tai häpäistä muiden haluja.

Vierailija
51/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta toisen elämänvalintoihin (silloin, kun ne eivät koske itseä millään tavalla) pitäisi suhtautua lähinnä olankohautuksella ja "ei kuulu minulle".

Haluta saa mitä tahansa, mutta muiden elämää ei tule pyrkiä rajoittamaan omien mieltymysten mukaan. Ei edes sheimaamalla.

Vierailija
52/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän et ole mikään määrittelemään sitä, että minkälainen käytös on normaalia tai tunnevammaista. Taidat olla itse tunnevammainen, jos et pysty ymmärtämään muiden ihmisten käytöstä millään tasolla, vaan alat leimaamaan ja haukkumaan. Taidat ottaa vain seksin liian vakavasti.

Vierailija
53/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa vastenmielinen sössöttäjä kun katsoin jonkun videopätkän hänestä. ilmeisesti puhevika

Vierailija
54/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä lapselliseksi tai takapakin ottamiseksi ja pelottavaksi haukkuminen on? Miehet saavat haluta, mutta eivät saa arvostella tai häpäistä muiden haluja.

Oman viestisi voisi joku tulkita arvosteluna ("suhtaudutaan noin negatiivisesti ja rajoittavasti") ja häpäisynä ("katkerien miesten tulva")...

Vierailija
55/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman viestisi voisi joku tulkita arvosteluna ("suhtaudutaan noin negatiivisesti ja rajoittavasti") ja häpäisynä ("katkerien miesten tulva")...

Siinähän tulkitset. Epäsuvaitsevaisuutta ei pidä suvaita.

Vierailija
56/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole some-ihminen...

Olethan sinä nytkin somessa aktiivisena

Tämä on smegmainen likaviemäri.

Vierailija
57/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta toisen elämänvalintoihin (silloin, kun ne eivät koske itseä millään tavalla) pitäisi suhtautua lähinnä olankohautuksella ja "ei kuulu minulle".

Haluta saa mitä tahansa, mutta muiden elämää ei tule pyrkiä rajoittamaan omien mieltymysten mukaan. Ei edes sheimaamalla.

Kuka tässä on kenenkään elämää rajoittanut. On ilmaistu oma näkemys toisen toimintaan ja se siinä. Kuka tässä on yrittänyt rajoittaa toimintaa? Ihmiset saavat toki tehdä omia valintojaan, mutta niistä tulisi myös ottaa vastuu ihan samaan tapaan kuin tässä muita olemaan rajoittamatta omien mieltymysten mukaan...

Vierailija
58/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole some-ihminen...

Olethan sinä nytkin somessa aktiivisena

Tämä on smegmainen likaviemäri.

Ja silti olet täällä.

Niin kuin me kaikki.

Vierailija
59/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän tulkitset. Epäsuvaitsevaisuutta ei pidä suvaita.

Oma kommenttisi on yhtä lailla epäsuvaitsevainen.

Vierailija
60/87 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tässä on kenenkään elämää rajoittanut. On ilmaistu oma näkemys toisen toimintaan ja se siinä. Kuka tässä on yrittänyt rajoittaa toimintaa? Ihmiset saavat toki tehdä omia valintojaan, mutta niistä tulisi myös ottaa vastuu ihan samaan tapaan kuin tässä muita olemaan rajoittamatta omien mieltymysten mukaan...

Mistä on käynyt ilmi, ettei esim. tämä Larissa ole ottanut teoistaan vastuuta? 🤔