Mitä teet just nyt näin perjantai-iltapäivänä?
Kommentit (42)
Makoilen sängyssä ja syön suklaata. Otan kohta pienet päivätorkut, kun yöunet olivat huonot
Etätöissä. Todellisuudessa surffaan netissä ja siivoilen kotona.
Söin makoisan pastan ja salaatin stadissa Ital
Ossa.
Perjantai on meillä aina siivouspäivä. Istahdin hetkeksi koneelle nauttimaan päiväkahvini ja lueskelin samalla hallituksen kaatumisesta. Kun saan kupposeni juotua, menen jatkamaan siivousta. Illalla paistetaan pitsaa ja saunotaan, näin meillä menee joka perjantai.
Makaan sohvalla, roikun netissä. Lipitän punaviiniä. Koulupäivä loppui jo aikaisin tänään, 12.30. Aion kyllä vielä nousta tästä ja laittaa pyykit koneeseen ja autan miestä pizzan teossa, jos on avuntarve.
No jos ei sitä lasketa, että olen av:lla ja juon kahvia, niin olen hoitanut viherkasveja ja imuroinut. Ajattelin seuraavaksi tyhjätä tiskarin ja pyyhkiä pöydät.
Laitan ruokaa jo etukäteen, kun huomenna tulee lapseni ja lapsenlapseni yökylään. Viimeksi ollaan nähty viime vuonna. Olen niin onnellinen jo tänään.
Tulin tunti sitten kotiin ja alkoi talviloma ja miehellä alkoi jo eilen. Oli siivonnu koko asunnon lattiasta kattoon. Puhtaat lakanat, pyykit oli pesty ja viikattu kaappiin ja oli ruoka tehty valmiiksi. Ei vois paremmin loma alkaa eikä tarvi miettiä siivoamista vkloppuna, koska olis melko varmasti huomenna mopannu jne. Nyt ei tarvi, kun makoilla ja katella hbo ja netflix.
Juon vasta aamuteetä ja sekin meni jo kylmäksi. Tekisi mieleni lämmittää jääkaapista pari pizzasiivua, kun vatsassa kurnii, mutten jaksa. Hetken vielä luen täällä NIIN mielenkiintoisia juttuja ja sitten suihkuun. Siitä se päivä sitten lähtee käyntiin...Ja alkaa ihana viikonloppu.
Töissä (siis ihan toimistolla, en etänä). Vielä pari tuntia ja sitten kampaajan kautta kotiin ja miesystävän kanssa tapaksia, kynttilänvaloa, viiniä, kutemista ja seksiä (kuten joka vkl:n alku, miinus tietty kampaaja) <3
Vierailija kirjoitti:
Makaan sohvalla, roikun netissä. Lipitän punaviiniä. Koulupäivä loppui jo aikaisin tänään, 12.30. Aion kyllä vielä nousta tästä ja laittaa pyykit koneeseen ja autan miestä pizzan teossa, jos on avuntarve.
Ketä miestä?
Nyt kun sain netissä surffailut surffailtua alan kattoo netflixiä. Sitä koko ilta kunnes menen nukkumaan varmaan siinä 22 maissa.
Siivosin, kävin kaupassa ja tein pitsaa. Äsken tulin suihkusta ja nyt odotan, että kahvi valmistuu.
Juon päiväkahvia tässä palstaillessa.
Makaan sohvalla peiton alla ja Teen Mom ohjelma pyörii taustalla.Tässähän tämä on koko päivä mennytkin ja menee loppupäiväkin.
Vierailija kirjoitti:
Itken 😥
Tsemppiä sinne, toivottavasti olo helpottaa♥️
Vierailija kirjoitti:
Makaan sohvalla peiton alla ja Teen Mom ohjelma pyörii taustalla.Tässähän tämä on koko päivä mennytkin ja menee loppupäiväkin.
Jäi se oleellinen asia mainitsematta, että olen kipeänä.
No mitäs luulet? :D