Mitä teet just nyt näin perjantai-iltapäivänä?
Kommentit (42)
Kitutunti töissä, osa maanantainkin hommia jo pohjustettu. Puoli viideltä ulos ja viideksi saunaan. Tuumin josko lähtisi huomenna oikein rimpsalle!
Vahdin miehen veljen lapsia ja ne ei puhu suomea tai ei ainakaan suostu sitä puhumaan ja kuuntelemaan ni koitan tässä google kääntäjän kanssa niitä käskyttää mutta ne vaan taitaa pitää mua ihan pilkkanaan. Oispa kuoharii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itken 😥
Tsemppiä sinne, toivottavasti olo helpottaa♥️
Kiitos 😍. Minun sydän särjettiin tänään niin ei varmaan heti helpota.
Makaan sohvalla flunssan kourissa ja juon viiniä.
Vapaapäivä, siivosin kuten aina perjantaina ja nyt odotan kun lapsi lähtee isälle niin sen jälkeen vedän kännit.
Olen tutkinut kaappeja ja koitan laittaa kasaan niitä vatteita ja laukkuja, joita en edes muista omistaneeni. Pyyhin samalla pölyjä ja järjestelen kaikenlaisia tavarakasoja. On hyvä tehdä näitä, kohta kevätaurinko paljastaa armotta talven pölyt. Sitten menen miehen viereen yläkerran makkariin. Samalla tässä mesetän päivän juttuja kavereitteni kanssa.
Töissä vielä tunti. Sitten suoraan kotiin ja koiran kanssa ulos.
Katselen käsi housuissa ladyboyden pippeleitä ja pyllynreikiä.
MIES
Pienet päikkärit ja sitten alkuillasta kauppaan ja postista haen paketin :)
Vierailija kirjoitti:
Söin äsken kauraleipää kera salaatin, juuston ja kurkun sekä omenamehua kyytipojaksi. Seuraavaksi loikoilen ja katson varmasti jotain Netflixistä. Ulkona on harmahtava sää, ei tee mieli mennä ulos. Saatan myös lukea kirjaa, joka on kesken. Kirjan nimi on "yksi meistä".
Söin just loput siskonmakkarasopasta, kauraleipää kyytityttönä.
Kaverin piti tulla illalla, arvasin etukäteen, että peruu, ja niin teki. Arvelen että menee baariin jonkun kanssa.
Jännä että olen oikein tyytyväinen että perui ja silti tympii. 🙄 Olisin tehnyt syötävät (piirakkaa, salaattia ja Pastel de nata leivoksia) kyytitytöksi kahvit ja viiniä. Nyt jätän ne ja käyn ulkona, kun alkoi taivas selkeneen.
Pyykkään ja siivoan. Sitten kuntoilen ja syön ja loppuilta menee tv:n ääressä. Yksinäistä on.
Kotisivuja aloittavalle yritykselleni. Ei pitäisi välillä vilkuilla tänne mutta tuli ajatusjumi.
Olen perjantaisin aivan poikki. Olen herännyt ennen kuutta, kun mies lähti töihin. Sitten koirien kanssa tunnin lenkki, ruuan valmistus ja kodin imurointi. Mies soittaa päivällä mitä ruuaksi viikonloppuna , mies käy kaupassa ja lähetän sille kauppalistan tekstarilla. Samalla teen iltapalaksi kana pizzaa. Avasin äsken viinipullon ja luen vielä me naiset ja vien koirat lenkille. Olen unten mailla klo 21.00.
Jumitan. Juuri söin pastaa(jäi nälkä...). Vähän kahvia ja sitten tekemään viikkosiivous. Paljon olisi vielä tälle illalle kivaa perus hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen perjantaisin aivan poikki. Olen herännyt ennen kuutta, kun mies lähti töihin. Sitten koirien kanssa tunnin lenkki, ruuan valmistus ja kodin imurointi. Mies soittaa päivällä mitä ruuaksi viikonloppuna , mies käy kaupassa ja lähetän sille kauppalistan tekstarilla. Samalla teen iltapalaksi kana pizzaa. Avasin äsken viinipullon ja luen vielä me naiset ja vien koirat lenkille. Olen unten mailla klo 21.00.
Mistä sä niin poikki olet? Anteeksi että kysyn, mutta siis mä herään joka päivä ma-pe 05.30, lenkitän koiran n. 45 minuuttia ja menen 8,5 tunniksi töihin. Sänkyyn 21.30, puoli tuntia äänikirjaa ja nukkumaan klo 22.
Ja silti tänään tulee mun viikonloppumiesystävä, rillutellaan varmaan puolilleöin ainakin.
Lopetin vartti sitten etätyöpäivän. Mies soitti autosta että on matkalla kotiin, juteltiin mitä syödään illalla. Laitoin saunan päälle ja skumpan jääkkäriin ja odottelen miestä kotiin kauppakassien kanssa. Odotellessa istun läppärillä ja selailen sivuja, myös aaveetä.
Söin juuri mieheni tekemää, ihanaa kasvissossekeittoa ja nyt jumitan netflixin ja vauvapalstan kanssa.
Söin äsken kauraleipää kera salaatin, juuston ja kurkun sekä omenamehua kyytipojaksi. Seuraavaksi loikoilen ja katson varmasti jotain Netflixistä. Ulkona on harmahtava sää, ei tee mieli mennä ulos. Saatan myös lukea kirjaa, joka on kesken. Kirjan nimi on "yksi meistä".