Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisinko kuvan siitä millainen hiustyyli on sallittu nelikymppiselle naiselle?

Vierailija
07.03.2013 |

Lyhyt ei saa olla kun vanhentaa ja tuo rypyt esiin. Ja pitkä ei saa olla kun on kuitenkin ohut ja hapsottavat.

Saisiko nyt ihan kuvan kera esimerkin siitä millainen on av:n hyväksymä hiusmalli keski-ikäiselle suomalaisnaiselle?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista varmaan olekaan :)

Minusta sopiva hiustyyli määräytyy ennemmin esim. hiuslaadun ja oman yleisen tyylin kuin iän perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aja kalju ja osta peruukkeja. sitten voit aina valita sopivan kuontalon sen mukaan, minne olet menossa ja keitä tapaamassa. näin pystyt miellyttämään vaativampaakin av-mammaa. ( huom. vain laadukkaita ja kalliita peruukkeja ) 

Vierailija
4/27 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI LUOJA! Sun mielestä mitään muita hiusmalleja ei ole kuin lyhyt ja pitkä? Mitä siinä välillä sitten tapahtuu??

Vierailija
6/27 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika lailla tällainen mutta mustana. Ei ole kananperse mutta ei minusta mummokaan. http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=15582&month1=&pg=1&styl1=Monroe%20Hairdressing

Vierailija
7/27 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tää on tää käsitys että ainoat hiusmallit on lyhyt kananperse ja ohut pitkä hiirenhäntä? Keskipitkä/polkka on sellainen joka sopii melkein kaikille, kannattaisi sunkin varmaan joskus kokeilla...

Vierailija
8/27 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaksi värjääminen on toinen virhe mitä suomalaiset tekee... musta hius ei oikeasti sovi kyllä kellekkään muille paitsi niille joilla sellainen luonnostaan on.

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 21:51"]

Mulla on aika lailla tällainen mutta mustana. Ei ole kananperse mutta ei minusta mummokaan. http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=15582&month1=&pg=1&styl1=Monroe%20Hairdressing

[/quote]

Vierailija
9/27 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei mustaa. Eikä sellaista mitä pörrötetään. Eikä mitään liian epätasaisia leikkauksia, että roikkuu esim. sivuilla pidemmät lipareet ja takaa pörrötetään lyhyt hius pystyyn. Eivät sovi minkään ikäisille minkään värisinä. Luonnollisen väriset ja luonnollisen malliset, noin leukaan ulottuvat minimissään sopivat suurimmalle osalle kaikista parhaiten. Ja ovat myös helppohoitoisemmat kun ei tarvitse olla koko ajan värjäämässä ja leikkaamassa.

Vierailija
10/27 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan. Ihmisillä on luonnostaan tietyn väriset hiukset, ja ne omat aidot sopii aina parhaiten omaan pigmenttiin, silmiin ja kulmakarvoihin. Toki voi vähän sävyttää ja maustaa väreillä, mutta kovin kauas omasta sävystä ei kannata lähteä ellei halua näyttää halvalta ja/tai zombielta

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 21:56"]

Joo ei mustaa. Eikä sellaista mitä pörrötetään. Eikä mitään liian epätasaisia leikkauksia, että roikkuu esim. sivuilla pidemmät lipareet ja takaa pörrötetään lyhyt hius pystyyn. Eivät sovi minkään ikäisille minkään värisinä. Luonnollisen väriset ja luonnollisen malliset, noin leukaan ulottuvat minimissään sopivat suurimmalle osalle kaikista parhaiten. Ja ovat myös helppohoitoisemmat kun ei tarvitse olla koko ajan värjäämässä ja leikkaamassa.

[/quote]

Vierailija
11/27 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun on määritelty, millaiset hiukset saa olla. Nyt vain kaikki kloonikampaamoon samanlaistumaan, että loppuu tämä ällöttävä ulkonäön vaihtelu yksilöiden väliltä!

Vierailija
12/27 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 21:52"]

Mustaksi värjääminen on toinen virhe mitä suomalaiset tekee... musta hius ei oikeasti sovi kyllä kellekkään muille paitsi niille joilla sellainen luonnostaan on.

[/quote]

[/quote]

Mun tyylissäni musta tukka on ehdoton. Luonnonvärini on maantienharmaanruskea. Näytän todella surkealta hiirulaiselta siinä värissä, iho ja silmätkin näyttää jotenkin sameilta kun ei ole kontrasteja. Mutta musta tekee upean näköiseksi. Iho alkaa yhtäkkiä näyttää tasaisen posliininvaalealta, silmät kirkkaanvihreältä. Kun vielä laittaa kunnon dramaattisen meikin (ja laitan joka päivä) sekä tyyliin sopivat vaatteet niin toimii! Käytän paljon mustaa, punaista ja valkoista ja tulipunaista huulipunaa. Minua usein kehutaan tyylistäni ;-)

Vierailija
13/27 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 21:57"]

Komppaan. Ihmisillä on luonnostaan tietyn väriset hiukset, ja ne omat aidot sopii aina parhaiten omaan pigmenttiin, silmiin ja kulmakarvoihin. Toki voi vähän sävyttää ja maustaa väreillä, mutta kovin kauas omasta sävystä ei kannata lähteä ellei halua näyttää halvalta ja/tai zombielta

[/quote]

Jos ei ole valmis meikkaamaan, tosiaan ei kannata lähteä kovin kauas omasta väristä.  Mutta jos on valmis värjäämään kulmakarvoja ja silmäripsiä ja meikkaamaan päivittäin, saa kyllä lähes minkä tahansa värin sopimaan. Voi valita ihan mieltymystensä mukaan.

Vierailija
14/27 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, se varmaan riippuu siitä mitä meikillä haluaa tehdä. Toiset meikkaa korostaakseen parhaita puoliaan ja toiset meikkaa itsensä aivan eri näköiseksi.

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 22:01"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 21:57"]

[/quote]

Jos ei ole valmis meikkaamaan, tosiaan ei kannata lähteä kovin kauas omasta väristä.  Mutta jos on valmis värjäämään kulmakarvoja ja silmäripsiä ja meikkaamaan päivittäin, saa kyllä lähes minkä tahansa värin sopimaan. Voi valita ihan mieltymystensä mukaan.

[/quote]

Vierailija
15/27 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin muakin kehutaan tosi usein siitä, että olen niin aidosti nätti kun hiukset on oman väriset vain pienellä vivahteella silloin tällöin sitä maustan. :) Etenkin miehet on tykänneet kun aamulla vierestä herää samannäköinen nainen, eikä mene puolta tuntia aamulla vessassa laittautumiseen ennenkuin alkaa tunnistaa.

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 21:59"]

[/quote]

[/quote]

Mun tyylissäni musta tukka on ehdoton. Luonnonvärini on maantienharmaanruskea. Näytän todella surkealta hiirulaiselta siinä värissä, iho ja silmätkin näyttää jotenkin sameilta kun ei ole kontrasteja. Mutta musta tekee upean näköiseksi. Iho alkaa yhtäkkiä näyttää tasaisen posliininvaalealta, silmät kirkkaanvihreältä. Kun vielä laittaa kunnon dramaattisen meikin (ja laitan joka päivä) sekä tyyliin sopivat vaatteet niin toimii! Käytän paljon mustaa, punaista ja valkoista ja tulipunaista huulipunaa. Minua usein kehutaan tyylistäni ;-)

[/quote]

Vierailija
16/27 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei ny liity varsinaisesti aiheeseen eli hiuksiin, mutta haluan kysyä: miten ihmeessä jaksat joka päivä dramaattista meikkiä? Mitä teet silloin, kun on juhlat tai haluat muusta syystä panostaa enemmän? Eikö se ole kauhean tylsää näyttää aina samalta (siis meikatulta ja laitetulta). Musta on ainakin kivempi meikata arkena hillitymmin ja panostaa sitten kun siltä tuntuu. Huomaa eronkin ja silleen.

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 21:59"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
17/27 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 21:59"]Minua usein kehutaan tyylistäni ;-)

[/quote]

Minä en ymmärrä, miksi tämä on oleellista. 

Vierailija
18/27 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän tuli jo monta hyvää kuvaa. Vieläkö luulet että ainoat vaihdoehdot on pitkä ponihäntä ja lyhyt poikatukka?

Vierailija
19/27 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin juuri samaa...

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 22:14"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 21:59"]Minua usein kehutaan tyylistäni ;-)

[/quote]

Minä en ymmärrä, miksi tämä on oleellista. 

[/quote]

Vierailija
20/27 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on suunnilleen tällainen (linkki alla) ja ikää 42. Pukeudun useimmiten mustaan ja vartalonmyötäiseen, tänään esim. mustat tiukat farkut, musta villapaita ja mustat talvisaappaat melkein polveen asti. Hiukset on mulla vähän tummemmat, omanväriset. Tukka on sen verran paksu että sitä on pitänyt vähän ohennussaksilla rouhia, muuten olis pallokampaus. Ilmeisesti mulla on kamala ja huono kampaus sekä tyyli, olenhan jo arvokas keski-ikäinen ;) ai niin ja olen myös tatuoitu, eli ihan menetetty tapaus.

http://www.dhaircut.com/wp-content/uploads/2012/09/Michelle-Williams-Super-short-Pixie-Haircut.jpg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi