Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miksi sinulla meni luottotiedot?

Vierailija
06.03.2013 |

?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tunnen sen, mä tunnen sen!!!

Vierailija
22/24 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tainnu ainakin jonnekin sinne päin. Etsin täällä ihmisiä nyt ihan Norjasta ja haisee jo ihan Breivikille ja sehän ampui sossuja poliisiasussa. Carl Haglundista tullee sit varmaan uusi Suomen suurruhtinaskunnan mikälie. Jee! Vår horkarl till kung! Kyllä se Carl Haglund varmaan täyttää ihan Suomen kokoisen pläntin helposti ihan omilla jälkeläisillään. Eks oo vielä nuori mies. Googlettakaas toi Vår horkarl till kung. Mä luulen, että Ruotsin kunkku on ihan itse laittanut ton lantin pyörimään valtakunnassaa, mutta tänne ei kruunut ole eksyneet ainakaan vielä. Sopisihan se, että meillä olisi oma Carl täällä ja Ruotsilla oma siellä. Oliskos muita karleja=miehiä tarjolla kuninkaan pestiin? Mä olen jo ehdottanut Christer Pettersonia, koska mä alan epäileen, että sekin liittyy noihin sammuneisiin suomalaisiin "kartanosukuihin". Hänen nimensähän on Carl Gustav Christer Pettersson ja jos jotain tiedätte tästä maasta niin on täällä yksi jolla on kolme haaraa. Serkkuja sitten näistä kolmesta haarasta on Carl, Gustav ja Christer... ja kas, kas... googlettakaas Agathon, niin saatte runoilijan kreikasta jostain 400 luvulta B.C. Jos joku tietää kuka sit on Agathon Meurman muu kuin Christian Meurman, niin heko, heko... katsokaas löytyykö sieltä sukukirjasta ehkä jostain joku sukuun tullut Pettersson... ohittakaa Wahlroos, never heard! Onks Christer Pettersonilla sit jotain jälkeläisiä missään? Voisko siis olla jotain suomalaista "kartanosukua"... jos olisi niin panisin porukat syytteeseen Palmemurhaajan kohdalla jostain perättömästä ilmiannosta kun hänestä on tehty oman luokkansa jäsenen murhaaja. Olishan siinä motiivia murhata tommonen kartanosossu ja siis oman luokkansa petturi... mutta ehkäpä taustalla on sittenkin jotain muuta... ei tässä enää jaksa kirjoittaa... Kuka laittais muksulleen samat nimet kun oikealla ja samanikäisellä kunkulla? No ei ainakaan ne, joilla on jotain kunkkua vastaan jos eivät sitten jo kehdosta suunnittele omasta muksustaan jotain kunkun varjoa, mutta sinne alamaailmaan...  Kait olette kuulleet, että Palmella olisi pisara juutalaisverta? Jostain syystä juutalainenkaan EI VOI OLLA SOSSU, mutta en oikein tiedä, että mikä juttu. Dominique Straus-Khanilla vähän sama tausta kuin Palmella eli pitäiskö paikkansa, että sen lisäksi että on sossu olisi myös vähän juutalainen ja mahdollisesti vielä kreivi... no tommoinen ei sit jonkun mielestä käy ja hyökätään kimppuun, niiin kun olisi sitten joku seksuaalirikollinen. Tää ei ole ihan niin yksinkertainen juttu, että sitä voisi tässä nyt tuulettaa... Mutta se, että Ruotsin kuninkaankin kimppuun on yritetty hyökätä on ihan tätä samaa. Mutta Ruotsin Carl kestää! Ne on tosi hyvä ne kunkun mafiakontaktit! Kyllä ylämaailman ja alamaailman täytyy toisensa kohdata myös päivänvalossa. Ruotsin kunkun ympärillä taitaa ihan "vilistä" noita mafiakontakteja niin paljon, että se ei tämmöisestä verkostosta ole ikinä edes unelmoinut. Mutta on se aika kumma, että jos ei näe kunkkua kotipihalla niin ei näe myöskään Inkoossa. Pikkuiset Mörrit ne piilossa pysyy kirkkaalla päivänvalolla... Hei, hei, pikkuinen Mörri menee nyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/24 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eks Kekellä ole joku serkku johon jotain tommoisia nimiä vois sopia? Kait nyt kaikki jonkun Keken tietää nimiä tarkemmin mainitsematta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän