Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppinen äiti, ilkeisitkö mennä heavymetalbändin keikalle? ov

Vierailija
17.05.2013 |

Musiikkimakuni on ihan toista miltä näytän. Minulla ehkä olisi mahdollisuus mennä kuuntelemaan maailman parasta bändiä, mutta tekisin todennäköisesti sillä itsestäni pellen niin  tuttavapiirini kuin kanssayleisönkin mielestä..Uskaltaisitko sinä minuna? Noloa vai ei?

t. neljän ala-ikäisen 40v äiti

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn useinkin. 41v. Ei siellä porukasta erotu mitenkään, ellet mene jakkupuku päällä.

Vierailija
2/41 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin, menisin. Ei siellä ovella seulota ulkonäön perusteella ketään pois. :)

Vierailija
4/41 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Tuska-festareilla viime vuonna, kun sain festarilipun 50-vuotislahjaksi. Koko päivä siellä meni tosi mukavasti.

Varsinaiseen kysymykseen: kyllä

Vierailija
5/41 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan on epämukavaa, jos tuolla asenteella olet jo nyt. Ei kai aikuinen enää mieti mitä muut ajattelee, etenkään mistään livekonserttiin menosta.

Vierailija
6/41 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, mukaan vaan. :)

Vierailija
7/41 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollutkin. Enkä ollut ainoa. Ei siellä juuri mua nuorempia näkynyt ;).

Vierailija
8/41 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakos udella mikä bändi on kyseessä?

Vierailija
9/41 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotakin bändiä on kuunnellut nuoresta asti, niin voi olla melkein varma, että kuulijakunta on pääosin samaa ikäpolvea. Huoli pois ja menoksi. Ja kyllä heavy-keikoilla näkee nykyään "vanhioja" faneja puku päällä tai jakkupuvussa. Pääasia, että musa kiinnostaa.

Vierailija
10/41 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Asenteessa tosin ei muuta kuin hiottavaa vähän tässä..itsevarmuudessa lähteä. Siellä nauttisin, mutta tämä perinteinen "mitämuutmustaajattelee"- mentaliteetti kyllä istuu kai aika syvässä..=)

Kyllä lähden ja nautin täysillä. Ei ne minua tunne tai tiedä..=)

t. ap

Vierailija
11/41 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mä oon 45 eikä oo ikinä ees käynyt mielessä ettenkö vois ikäni puolesta mennä, hassu ajatuskin :)

Vierailija
12/41 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nuoruuteni bändi, vaan itseasiassa tyttäreni kuunteli ja minä ihastuin ja jäin koukkuun ikiajoiksi...

Avenged sevenfold.

-ap

Vierailija
13/41 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 22:07"]

Ja kyllä heavy-keikoilla näkee nykyään "vanhioja" faneja puku päällä tai jakkupuvussa. 

[/quote]

Näkyy juu, mutta kyllä ne erottuu :)

Ap kai halusi sulautua massaan.

Vierailija
14/41 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys todellisuuteen sieltä nyt. Neli- tai viisikymppinen heviä kuunteleva ei ole mikään erikoisuus, vaikka moni kuvittelee olevansa. Minä olen jakkupukutäti ja kuuntelen heviä yhtenä lajina monista ja voisin mennä keikalle, kuten moni muukin menee. Luulenkin, joktkut itseään harvinaisena keski-ikäisenä hevidiggarna pitävät  saattaisivat jopa pettyä huomatessaan, että keikalla onin tosi paljon ikätovereita ja jopa kuusikymppisiä. Mulle tulee nyt heti miettimättä mieleen viisi kaveria, jotka tykkäävät hevistä. Itse en ihan raskaimmasta välitä, vaan Deep Purple-Rainbow-Dio-Metallica linjalla mennään, muutaman mainitakseni. moni hevibändi on perustettu 60-70-luvulla, joten ei se enää mitään nuorisomusaa ole. 

Vierailija
15/41 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 22:15"]

Herätys todellisuuteen sieltä nyt. Neli- tai viisikymppinen heviä kuunteleva ei ole mikään erikoisuus, vaikka moni kuvittelee olevansa. Minä olen jakkupukutäti ja kuuntelen heviä yhtenä lajina monista ja voisin mennä keikalle, kuten moni muukin menee. Luulenkin, joktkut itseään harvinaisena keski-ikäisenä hevidiggarna pitävät  saattaisivat jopa pettyä huomatessaan, että keikalla onin tosi paljon ikätovereita ja jopa kuusikymppisiä. Mulle tulee nyt heti miettimättä mieleen viisi kaveria, jotka tykkäävät hevistä. Itse en ihan raskaimmasta välitä, vaan Deep Purple-Rainbow-Dio-Metallica linjalla mennään, muutaman mainitakseni. moni hevibändi on perustettu 60-70-luvulla, joten ei se enää mitään nuorisomusaa ole. 

[/quote]

Unohtui mainita, että täytän pian 50. 

Vierailija
16/41 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 52 ja menen kesällä suureen heavymetal konserttiin (RUSH), olen alkuperäistä heavymeta sukupolvea, vaikka kyllä 8 vuotta vanhemmatkin ovat, esim LED ZEPPELIN teki hyvää heavymetallia jo 1968

Vierailija
17/41 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Toki. Mua ei edelleenkään häiritse eikä mietitytä mitä muut musta ajattelee. Käyn keikoilla ja Tavastialla ihan jatkuvasti, kun siellä on mieluisia esiintyjiä. Ja mulla on kans jo ikää...

Vierailija
18/41 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että olet nelikymppinen. Nelikymppiset tekee mitä tahtoo, ei ne ujostele.

Vierailija
19/41 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herraisä! Tietysti voit mennä! 

Minä käyn kuuntelemassa ja katselemassa kaikkea mistä tykkään, Neljänsuorasta Kotiteollisuuteen ja Apulantaan ja hiphoppiin..

Vierailija
20/41 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herraisä! Tietysti voit mennä! 

Minä käyn kuuntelemassa ja katselemassa kaikkea mistä tykkään, Neljänsuorasta Kotiteollisuuteen ja Apulantaan ja hiphoppiin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi