Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa kokemuksia Tangle Teezer ihmeharjasta?

Vierailija
06.03.2013 |

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä tuote tarvi mitään mainonta,niinkuin näet! Riittää, että ihmiset kehuu toisille! Säälittävää edes väittää niin!

Vierailija
2/74 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko siis tienaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy kokemus Tangleteaserista http://whiteandfresh.casablogit.fi/lue/2011/08/tangle-teezer

Vierailija
4/74 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä te kaikki yleensäkään käytätte harjaa? Kampa menee helpommin hiuksista läpi eikä hiukset katkeile ja jää kampaan niin kuin harjaan.

Vierailija
5/74 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/74 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuin harjoista ja kammoista kymmenen vuotta sitten ja aloin selvittää hiukseni käsin. Tätä lukiessa tuli mieleen että mullakin oli joskus takkuja hiuksissa. Ei ole ollut vuosiin. Vain nutturaa tehdessä käytän kampaa tai harjaa. Ja takut on historiaa, olin jo unohtanut että sellaisia on olemassa.

Vierailija
7/74 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huipputuote, mutta vaan ylihinnoteltu. Ostin Glitteristä vastaavan puolet halvemmalla, ja siinä on kahva joten tykkään siitä jopa enemmän kuin alkuperäisestä, jonka myös omistan. takut selviää oikeasti paljon nopeammin ja hellävaraisemmin kuin normiharjalla.

Vierailija
8/74 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 21:29"]Tänään saapui omani. 6 vanhaa hiusharjaa lähti roskikseen. Paras tuote, mitä olen koskaan käyttänyt . Luulin jo oikeasti etten saa ikinä näitä niskatakkuja auki. Yleensä suihkun jäljeen yritän selvittää hiuksia yksitellen, siihen menee ikuisuus , koska harjat repee niitä takkuja hiusten kanssa. Hiukset kiiltä, ei yhtäkään uutta takkua ilmestynyt, päänahka sai hyvän hieronnan, tuntuu, et olisin käynyt jossain päähironnassa, verenkierto vahvistui, tykkään! Ostan nyt jouluksi sukulaisille lahjaksi, mainio tuote

[/quote]

Joo mulla sama juttu, niskassa ollut iso takku joka ei millään lähde pois ja muutenkin "saanut" riuhtoa takkuja oikein urakalla. Kunnes toissapv ostin laivalta uuden harjan, vaikka hinta olikin hunajainen. Hintansa väärti tämä tangle teezer on!

Vierailija
9/74 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärellä hennot, luonnonkiharat hiukset ja yhtä paljon sattuu tuolla setviminen kuin muillakin. :(

Vierailija
10/74 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkaversio ei ole tarpeeksi "riittoisa" omiin paksuihin ja pitkiin hiuksiini. 

Vierailija
11/74 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 08:41"]

Matkaversio ei ole tarpeeksi "riittoisa" omiin paksuihin ja pitkiin hiuksiini. 

[/quote]

Tämä oli siis vastaus kysymykseen matka ja perusversion eroista kun joku kysyi. Itse käytän perusversiota enkä käytä enää muita.

Terv. 9 cm paksut 90 cm pitkät värjätyt hiukset

Vierailija
12/74 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintansa arvoinen! Selvittää tämän luonnonkiharan pehkon hellästi ja nopeasti :)

Vierailija
13/74 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni pitkälle kiharalle peikkotukalle ihan huippu! Takut selviää satuttamatta.

Vierailija
14/74 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin hevostarvikeliikkeestä pussin, jossa oli kolme kirkkaanväristä muoviharjaa. Makso jotain kympin luokkaa. Nyt voin harjata omat paksut hiukset ja koirani turkin ihan ilman tankle tiitseriä. Pidin itse pinkin, koiralle annoin neonvihreän ja mies saa tyytyä huomiovärioranssiin. Siis hevosta meillä ei ole, eikä varmaankaan tulekaan. Ei uppoo päänahkaan, mut selvittää hiukset ihan hyvin.

Vierailija
15/74 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt n. Viikon käyttänyt ja lopetan heti. Ei sovi minun kiharoille hiuksille. Katkoo hiuksia ja teki tosi huonokuntoset hiukset nopeasti. Harmittaa. Viikko sit kävin parturissa josta tämän ostin ja nyt jo hiukset niin pilalla että uusintakierrokselle joudun..

Vierailija
16/74 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hennot hiukset ja tuo ihmeharja katkoo. Ei sovi mulle siis.

Vierailija
17/74 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli joskus monisivuinen ketju aiheesta. Kokeile etsiä Googlella. Avainsanaksi voi laittaa vaikka takkuharjapervo ;)

Vierailija
18/74 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä peli.

Tekee hiuksiin kiiltoa ja vähentää sähköisyyttä. Kaikkia takkuja ei selvitä, joutuu vetämään useampaan kertaan. Matkoilla ja laukussa mukana kätevä. Hiukset on mulla lapoihin asti.

Vierailija
19/74 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kummoinen. Itse avaan takut kyllä ihan tavallisella harjalla. Myöskään tyttäreni ei tykkää tuosta harjasta.

Vierailija
20/74 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niin ihmeellinen kuin oletin hehkutuksen perusteella. Kova muovikapula. Ainakin meidän herkkänahkainen takkutukkatyttö sanoo, että raapii päätä. Hiuksia ei kyllä ehkä lähde ihan niin paljon kuin normiharjalla, mutta takkujen aukominen on ehkä jopa vaikeampaa. Luin jostain, että olisikin tarkoitettu etupäässä märkien hiuksien selvittämiseen, ja parhaiten siinä toimiikin, ei kuivan aamutakkutukan harjaamisessa.