Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko outo (uusperheasiaa)

Vierailija
06.03.2013 |

Olenko minä outo, jos en pidä siitä, että miehen kohta 6-vuotias tyttö (etälapsi, joka toinen vklp) nukkuu meidän kanssa samassa sängyssä alasti?

Onko minulla oikeutta vaatia tilanteeseen muutosta?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 10:56"]

""Tietenkin se on kärjistettyä verrata Eerikan tapaukseen. Perusasenne kuitenkin molemmilla äitipuolilla sama, vaikka ap ei varmaan yhtä pitkälle menekään."

Ja sinä taidat olla tässä se, jonka ajatusmaailma on käsittämätön.

Taidan olla. Monelle muullekin kaltaisellesi on käsittämätöntä, että joku suhtautuu lapsiin rakkaudella ja kunnioituksella."

Ja monet muut pystyvät pitämään perheensä koossa, lapset ja heidän vanhempansa asuvat yhdessä ja kaikilla on turvallinen olla ja lapset saavat tiettyjä rajoja rakkaudesta. Ei ole tainnut onnistua sinulta, anteeksi vain, mutta haiskahdat yh:lta... :)

[/quote]

Olen ensimmäisessä ja viimeisessä avioliitossani. Saman miehen kanssa yli 20 vuotta. Se mikä nenässäsi "haisee" ei siis ole minä vaan oma tuoksusi ylähuulestasi?

Oletko yhtä pätevä muissakin arvioinneissa kuin tuossa haisussa ja tämän ketjun aiheessa? Kaikki käsityksesi menevät metsään?

Vierailija
62/68 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kivalta eikä "oikealta".Ensinnäkin liian kapea sänky. Alasti, miksi?

Vertailun vuoksi: meillä (oma) 1,5-vuotias nukkuu omassa sängyssään, joka on kiinni parisängyssä. Ollaan vierekkäin mutta erikseen ja hyvin nukutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eerika-vertaus on kyllä ihan älytön. On ihan eri asia kiduttaa ja rääkätä lasta ja pahoinpidellä kuoliaaksi kuin vaatia lapselle yöpuku yöksi tai toivoa enemmän tilaa sänkyyn yöksi.

Ap:lle sanoisin: keskustele nukkumisesta lapsen isän ja äidin kanssa, vaadi ainakin pikkuhousuja jalkaan kaikille tai miettikää, saisitteko ostettua leveämmän sängyn (esim normaalin 160 cm:n parisängyn tai ekstraleveän, 180-200 cm:n perhesängyn. Sivuvaunu olisi varmasti myös hyvä ratkaisu.

Itse en pystyisi nukkumaan ap:n olosuhteissa jo pelkän ahtauden takia. Meillä 2-v oma poika nukkuu miehen ja minun välissä tai minun vieressä yöpuku päällä. Tilaa on 160 cm.

Vierailija
64/68 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan OK, jos tämä järjestely sopii kaikille osapuolille. Mutta jos yksikin kokee olonsa epämukavaksi, niin tietenkin asiaan on tehtävä muutos! Luulisi miehesikin sen ymmärtävän. 

Vierailija
65/68 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin tavallista, että 6v nukkuu alasti vanhempien kanssa.

Vierailija
66/68 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 20:56"]

[/quote]

On. Sairasta sen sijaan on ajatus että noin pienen pitäisi nukkua vaatteisiin piilotettuna yksin. Se kertoo paljon läheistensä peloista - sisimmältään pedoja ja lasta kunnioittamattomia.

Vierailija
67/68 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 20:56"]

[/quote]

On. Sairasta sen sijaan on ajatus että noin pienen pitäisi nukkua vaatteisiin piilotettuna yksin. Se kertoo paljon läheistensä peloista - sisimmältään pedoja ja lasta kunnioittamattomia.

Vierailija
68/68 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se myös selvää, että ap, joka ei ole tottunut nukkumaan niin, että iso (tai pienikään lapsi) nukkuu samassa sängyssä, saattaa olla kykenemätön niin nukkumaan - siis meinaan ettei saa nukutuksi kunnolla. Mun mielestä ap:llä on oikeus määritellä miten hän nukkuu omassa kodissaan.