Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa roikkuvan sektiöröllykän piiloon?

Vierailija
05.04.2025 |

Jouduin sektioon ja siinä tekivät pienen hoitovirheen, ja nyt on kireän arven päällä roikkuva löysä ihoröllykkä (kuulemma hoitovirhe oli kuitenkin sellainen, että sitä ei korjata). Tuo röllö näkyy vaatteiden päälle. Neuvokaa miten saan sen piiloon? 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin saa röllykkää piiloon. Juhli röllykkää mutta samaan aikaan vaadi rahallisia korvauksia hoitovirheestä

Vierailija
2/13 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin saa röllykkää piiloon. Juhli röllykkää mutta samaan aikaan vaadi rahallisia korvauksia hoitovirheestä

En saa. Selvitin jo ja sanottiin, että virhe on sen verran pieni ettei siitä joudu vastuuseen eikä saa mitään korvauksia. On vain kosmeettinen haitta. Arpi sinänsä parantui hyvin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on. Olen oppinut käyttämään vain korkeavyötäröisiä housuja. Kyllä noita arpia korjataan jos itse maksaa. 

Vierailija
4/13 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa. Selvitin jo ja sanottiin, että virhe on sen verran pieni ettei siitä joudu vastuuseen eikä saa mitään korvauksia. On vain kosmeettinen haitta. Arpi sinänsä parantui hyvin. Ap

Okei harmi.

Ehkä opit pitämään sitä röllykkää vain osana itseäsi ja tuntemaan että se tekee sinusta ainutlaatuisen oman itsesi?

Vierailija
5/13 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös sektiosta aikaa jo 10 v. Röllykkä roikkuu arven päällä. Olen varma että jos tämä koskisi miehiä se korvattaisiin. Naiset maksaa kovan hinnan lasten saannista.

Vierailija
6/13 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Haava kiristää pahoin, väärin ommeltu kiinni, ei korjata julkisella. 

Vierailija
7/13 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei harmi.

Ehkä opit pitämään sitä röllykkää vain osana itseäsi ja tuntemaan että se tekee sinusta ainutlaatuisen oman itsesi?

Ehkä joo mutta en silti halua että se näkyy housujen läpi koko kansalle. Tai töissä asiakkaille jne. Ap

Vierailija
8/13 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiloon saat käyttämällä tukivyötä, esim. selkätukivyö joita saa halpakaupoistakin, tai leikkausten jälkeen käytettävä vatsan tukivyö, esim. NordiCare valmistaa. 

Vierailija
9/13 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä rahaa ja käy yksityisellä leikkaamassa.

Vierailija
10/13 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiristävää arpea (joka ei edes ole pelkkä esteettinen haitta) voidaan hoitaa esim. osteopaatin vastaanotolla tai LPG-hoidolla. 

Vierailija
11/13 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on tuo sama röllykkä ja tulen sen kanssa toimeen. Kun on vatsassa myös muita arpia niin siihen rumaan joukkoon mahtuu.

Mutta sain itse arpeen apua itse maksamaltani äitiysfyssarilta, joka myös laittoi siihen jotain teippejä, jotka auttoivat. Ja tämä tapahtui useampi vuosi sektion jälkeen. Ei kiristä.

Vierailija
12/13 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan osaa kuvitella minkälaisesta "röllykästä" on kyse, mutta tässä mielestäni hyvä video siitä, miten pömpöttävän vatsan saa piilotettua oikeanlaisilla vaatteilla. Voisiko näistä vinkeistä olla apua?

Vierailija
13/13 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirurgin veitsi on ainoa, joka auttaa. Kiristäviä arpia voidaan muotoilla uudellen jos ihotyyppi ei ole suurta arpikudosmassaa synnyttävä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi