Varma juhannuksen merkki kun naapurin parvekkeella soi heti aamusta täysillä pitkä kuuma kesä ja kärähtänyt grillimakkara haisee
Kommentit (14)
Hahaha, pystyn kuvittelemaan ton niin selkeästi mielessäni. Voi jeesus. :D
Aika harvalla on siinä tapauksessa juhannus. Itsellä ei ole noilla merkeillä ollut koskaan.
50v.
Olen asunut tässä kuusi vuotta ja joka juhannus sama juttu. Sama biisi nonstoppina ja makkarat käryää :D Jossain vaiheessa ottaa pyörän ja lähtee kylille. Muuten aika rauhallisesti elävä, perheetön ihminen niin suotakoon hänelle nyt tämä hupi ilman niuhottamista.
Ap
Anna ma arvaan:vuokratalo? Siellä on hipeää viettää juhannusta kun ne,joilla ei ole varaa lähteä festareille pitävät parvekefestarit. Onpa tullut nähtyä jopa nuotio pihanurmella mutta onneksi satoi joten ei syttynyt kunnolla.
Tuohan on juuri hyvä. Jos itse olisin perheetön, joisin viiniä tai konjakkia ja kuuntelisin valvomon kappaletta " mikä kesä,". Sitten jonnekin bilettämään.
Ai että tulikin kesäinen ja hyvä fiilis tuosta kuvauksesta. Juhlan tuntua ja taikaa!
Vierailija kirjoitti:
Ai että tulikin kesäinen ja hyvä fiilis tuosta kuvauksesta. Juhlan tuntua ja taikaa!
Köyhille, niin, köyhille max.!
Sinunlaisten p*skojenko kanssa tässä tosiaankin pitää maa jakaa? Missä on laadukkuus juhlinnassa, yläluokkaisuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhille, niin, köyhille max.!
Sinunlaisten p*skojenko kanssa tässä tosiaankin pitää maa jakaa? Missä on laadukkuus juhlinnassa, yläluokkaisuus?
Kielenkäyttösi onkin tosi yläluokkaista.
Juolahti mieleen, kun joskus murros/teini-ikäisenä kävelin meidän ohra-pellolla, hipelöin niitä ohran korsia/jyviä :)
Vtt vaan kuunnella porukoita,, sitä jonninjoutavaa lässytystä.
No, nyt olen samanlainen, lässyttäjä.....
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut tässä kuusi vuotta ja joka juhannus sama juttu. Sama biisi nonstoppina ja makkarat käryää :D Jossain vaiheessa ottaa pyörän ja lähtee kylille. Muuten aika rauhallisesti elävä, perheetön ihminen niin suotakoon hänelle nyt tämä hupi ilman niuhottamista.
Ap
No sinun niuhotuksesiko muka olisi jotenkin merkityksellistä? Varmaan vaan saisi niuhottaja turpaansa.
Varma juhannuksen merkki kun alempien sosiaaliluokkien parvekkeella soi heti aamusta täysillä pitkä kuuma kesä ja kärähtänyt grillimakkara lerpattaa surullisesti sepaluksesta ja esinahkatali haisee.
:(((