Raju käänne - Saara Aallosta oudon artikkelin Forbesiin kirjoittanut sai kenkää
Kommentit (2395)
Kaisa Mäkäräinen on täydellinen nainen.
Kuka muu muka kirjoitti:
Vieläkö Mari vastailee itselleen täällä?
Näyttää vastailevan.
Saara tekee Mari marisee kirjoitti:
Aikooko Iltalehti pysyä jatkossakin negatiivisena ja katkerana lehtenä, jonka toimittajissa on lapsen uhmaiän tasolle jääneitä kiukuttelijoita?
Hiljaisuus on myöntymisen merkki.
Saara-fani on seonnut lopullisesti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut luistelukisaa mutta tänään saa olla. En ole pitänyt siitä itsekkyydestä ja suomalaisten mollaamisesta, mutta yrittänyt ymmärtää. Nyt riitti.
En ole seurannut, mutta miten hän on mollannut suomalaisia?
Ei mitenkään, mitä muutama itsesäälinen toimittaja otti itseensä, mikä on outoa, koska itse jakelevat tuomioita muista väitteillä, mitkä eivät perustu aikuisten oikeasti mihinkään.
On aika surullista, että pitää kiusata Saaraa ilman mitään syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut luistelukisaa mutta tänään saa olla. En ole pitänyt siitä itsekkyydestä ja suomalaisten mollaamisesta, mutta yrittänyt ymmärtää. Nyt riitti.
Ei mitenkään, mitä muutama itsesäälinen toimittaja otti itseensä, mikä on outoa, koska itse jakelevat tuomioita muista väitteillä, mitkä eivät perustu aikuisten oikeasti mihinkään.
Miten Saaraa on nyt kiusattu?
Vierailija kirjoitti:
Hah. Saara selitelkööt itselleen kuinka muka yksi ja sama kahjo vainoaa. Viikko sitten tein tänne kyselyn jossa vastausvaihtoehdot olivat: Onko Saara epärehellinen/median vääristelyn uhri. Viitisenkymmentä ehti tunnissa äänestää epärehellisyyttä, neljä-viisi toista vaihtoehtoa. Poistettiin.
Saara elää harhoissa.
👆
Minäkin tein kyselyn, jossa kysyttiin, oletko havainnut Saaran valehtelevan kuten jotkut sinnikkäästi väittävät. Kaikki ihmettelivät, että mitä se muka on valehdellut. ei kukaan ollut kuullut tai lukenut yhtään mitään tuollaista. Sekin sattui poistumaan mystisesti.
Mari elää harhoissa.
Saaraa valehtelijaksi syyttävä olikin itse valehtelija. Kyllä on katkera ihminen, joka tuollaista keksii.
Ajatella, että 6 vuotta jauhaa Saaran valehtelemisista ja haukkuu totuuden puhujia.
Vierailija kirjoitti:
Jaren Itseluottamus kirjoitti:
Raju käänne:
Mari poistaa viestejä Suomi24:ltä, kun argumetointi taidot ei riiä muuhun. Eikä ollut edes millään mittarilla hyökkääviä, mutta rautainen itseluottamukseni oli sitten varmaan liikaa.
Lue tekstisi läpi: argumentointitaidot + riitä.
Tekstisi perusteella rautainen itseluottamuksesi on tuulesta temmattu. Tai pään selvittäminen vaatii enemmän aikaa. Oletko etukäteen sorvannut monologejasi läpi yön?
Joko osaat tarkistaa uutisen paikkaansapitävyyden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa vaan sinä valepukki!
Saaran suomalaisuutta ei ole korostettu luistelukisassa oikeastaan millään tavalla. Saara itse ei ole puhunut Suomesta tai suomalaisista eikä tuotantokaan.
Ohjelmassa on ollut luistelijoita brittien lisäksi ainakin Australiasta, Kanadasta, Saksasta, Puolasta, Suomesta, Usasta. Ja täällä yksi se vaan jaksaa itkeä suomalaisten mollaamisesta.
En ole puhunut luistelukisasta sanallakaan, vaan Saara Aallon käytöksestä. Idolisi on valepukki.
Mitäpä jos lukisit oman tekstisi. Siinä on mainittu sekä luistelukisa että suomalaisten mollaaminen, tosin Saara Aaltoa ei ole nimetty erikseen tällä kertaa.
Idiootti.
En katso sitä koska siinä ja sen ulkopuolella ja siihen liittyen Saaran käytös ala-arvoista. Se puhuuko ohjelma Suomesta tai ei on täysin sivuseikka lihavan typerän idolisi käytöksen jälkeen.
Hänen suustaan ei tule ikinä mitään totta, kaunista tai ystävällistä.
Voi reppanaa sentään. Kenen suusta ei tulee ikinä mitään totta kaunista tai ystävällistä? Onko "lihava typerä idoli" kauniisti sanottu?
Iltapäivälehtien työntekijöiden suusta nuo tuntuvat olevan ihan vakiokamaa. Kuten myös tuntemattomien nettikirjoittajien uhkailu oikeustoimilla täysin perusteetta.
Kiusaaminen on väärin.
Tämäkin oli v*ttuilua, mutta tulikin vahingossa yläpeukkuja. Onhan se vaikeaa tunnistaa tietysti.
Aalto ja hänen faninsa ovat aivan hulluja :D Tämä ketju viimeistään osoittaa sen. Saaran floppiura on suunnaton komedian lähde.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Iltalehti nyt tärisee liitoksistaan näiden murskaavan loogisten todisteiden edessä. Hui, ihan tuore todistaja kömpinyt korpikuusen kannon alta.
Sarkasmiin turvautuvat voivat itse yleensä todella huonosti.
Otan osaa pahaan oloosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara-hullu on aika heikko esitys.
Mun kysymyksiin ei tule vastauksia ja jos tulee, ne on kysymyksiä. Ja tuollaisen ihmisen väitteisiin Saaran valehteluista pitäisi uskoa?
Mutta oli kiva taas jutella. Nyt mullakin on elämälläni tarkoitus: Auttaa Saara valehtelee-hullua ymmärtämään oma mielisairautensa.
Voi, sä jäät nyt varmaan yksin tarinoimaan tänne jatkossa. Kiva että löysit elämäntarkoituksen, mutta olet kaikessa väärässä etkä osaa vastata kenellekään mitään. Hölmön kuuluista yksinpuhelua!
Kiva, että välität minusta:)
Mutta tiedän, ettet pysty olemaan erossa minusta. Loukkauksesi ovat mitä suurimia rakkaudenosoituksia, mitä toinen voi toiselle antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Saaraa on nyt kiusattu?
Hmm. Me suomalaiset kamalat köyhät tuohivirsuihmiset kateuksissamme aiheutimme sen, ettei hän voittanut sitä z-factor-coverbiisikisaa. Ja nyt kamalan ilkeä suomalainen media pilasi luistelukisatkin ilmoittamalla, että jossain jutussa valehdeltiin.
Saara on kuin Kim Il-Sun. Molemmat ovat keksineet koko elämäntarinansa ja kärsivät äärimmäisestä megalomaniasta. Molemmilla on samanlainen ihranaamakin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokohan Saara on tehnyt kunnianloukkaussyytteen tätä palstahullua vastaan?
Voisi olla jännäkakka housussa hullulla, kun pitäisi todistaa aikuisten oikeasti nämä kuuluisat valheet.
Kunnianloukkaussyytteem voi nostaa vain syyttäjä.
Ja helppohan nuo valheet on todistaa.
Taas myönsit epäsuorasti olevasi vain säälittävä, katkera trolli.
Niin näyttää olevan. Samaa tyhjän länkytystä kuten Pudaksen julkiset itkemiset Saaraan liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla jännäkakka housussa hullulla, kun pitäisi todistaa aikuisten oikeasti nämä kuuluisat valheet.
Niin näyttää olevan. Samaa tyhjän länkytystä kuten Pudaksen julkiset itkemiset Saaraan liittyen.
Mitä Pudas on itkenyt Saarasta? Saarahan on itkenyt Pudaksesta :D Pudas on mun sankari, Aalto on typerä pissi :D
ohis
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Iltalehti nyt tärisee liitoksistaan näiden murskaavan loogisten todisteiden edessä. Hui, ihan tuore todistaja kömpinyt korpikuusen kannon alta.
Kylläpä Iltalehdessä on vihamielistä porukkaa. Taidanpa kertoa somessa, että siellä v*tuillaan lukijoille avoimesti. Kritiikinsietokyky on aika lapsenkengissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Pudas on itkenyt Saarasta? Saarahan on itkenyt Pudaksesta :D Pudas on mun sankari, Aalto on typerä pissi :D
ohis
Pissis, pissis, Aalto on pissisten pissis :D
Joku poisti mun hiivanparannusvinkkini Suomi24:llä. Pitäisikö ihmisten kärsiä hiivasta ilman toivoa parannuksesta?