Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen siviilipalvekuksen suorittanut mies. Mitä mieltä olette?

Vierailija
07.03.2019 |

Tulkaa vaan sanomaarn ihan ruiosaan SUORAAN! ettäpitääkö mun kadota tästä maasta. mietin että olistko pitänyt mennä armeijaan. Joka tapauksessa, nyt se on myöhäistä.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen tyttöystävä olet?

Vierailija
2/58 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko menee soijaa päivässä?

Mitä runokirjaa olet lukenut viimeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan positiivinen mielikuva. Ketään ei pidä pakottaa sotimaan. Taatusti löytyy niitä, jotka vapaaehtoisesti haluavat puolustaa maata asein. Armeijassa on paljon muutakin hommaa.

Kumpa maailmassa ei sotia olisi ollenkaan. Ei ketään ole tarkoitettu sotimaan. 

Vierailija
4/58 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä pitäisi olla mielipide? Haluaisin vain kysyä miten puolustaisit kumppaniasi, jos joku kävisi häneen käsiksi?

Vierailija
5/58 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös sinä jo sieltä Brysselin hillotolpalta käsin natsisakkiasi johda?

Vierailija
6/58 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tästä pitäisi olla mielipide? Haluaisin vain kysyä miten puolustaisit kumppaniasi, jos joku kävisi häneen käsiksi?

Voi herranjestas. Kuka nyt ensinnäkään käy kenenkään kumppaniin käsiksi, paitsi oma juopposakki? Tuo on täysin teoreettinen tilanne, jota persupalleroiset pyörittelevät kipeässä päässään. Eihän teillä ensinnäkään ole kumppaneja ja toisekseen teidän puolustautumiskeinonne on laskea sonnat housuun.

Vierailija
7/58 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies?

Vierailija
8/58 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentti Hilkuri??

Vierailija
9/58 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Ki

Vierailija
10/58 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan positiivista että olet sentään suorittanut jonkun palveluksen kunnialla loppuun. Et ole ainakaan jättänyt kesken tai lorviskellut tai ollut niin vaivainen ettetkö olisi saanut palvelusta loppuun. Hatunnosto.

Vierailija
11/58 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse armeijan käyneenä voin sanoa että et ole jäänyt mistään paitsi. Olen jälkikäteen miettinyt että jos nyt pitäisi suorittaa armeija niin varmaankin lähtisin sivariin. Yrittäisin miettiä mitä haluaisin ihan oikeasti tehdä ja hyötyä siitä mahdollisimman paljon, tiedä vaikka työpaikankin olisi sen jälkeen saanut. Oikeasti fiksut/rohkeat ihmiset valitsevat sivarin. On aivan älytöntä resurssien tuhlausta pitää yllä jotain armeijaa, ketä vastaan me taistelemme? itseämme loppujen lopuksi... Toivottavasti maailma on tulevaisuudessa paikka missä ei ole  armeijoita. miettikää esim. aseellinen konflikti? mitä/ketä se hyödyttää. Se synnyttää vain vihaa, monenlaista. Me emme ole vielä sivistyneitä.

Vierailija
12/58 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi herranjestas. Kuka nyt ensinnäkään käy kenenkään kumppaniin käsiksi, paitsi oma juopposakki? Tuo on täysin teoreettinen tilanne, jota persupalleroiset pyörittelevät kipeässä päässään. Eihän teillä ensinnäkään ole kumppaneja ja toisekseen teidän puolustautumiskeinonne on laskea sonnat housuun.

Naisia ahdistellaan paljon. Minun sivarin käynyt poikaystäväni lähti pakoon, kun alkoholisti tuli taputtelemaan minua. Jälkikäteen hän halusi purkaa minulle ahdistustaan tilanteesta. Sen jälkeen en ole enää sivareiden kanssa seurustellut. Miten sinä tuossa tilanteessa toimisit?

Vierailija
13/58 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli täysin asiallinen teoreettinen kysymys, mihin voi reagoida muutenkin kuin kiimaantumalla someraivoon.

Vierailija
14/58 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eihän tässä lähiaikoinakaan tapahtunut haagassa mitään, eikä se liittynyt kulttuuriin, uskontoon tai mihinkään mitenkään. Ainoat housuun sontijat joita minä tiedän olivat teitä viher vass ari puni kki toimittajia bussissa.

Vierailija
15/58 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuipa sopivasti. Aamulla juuri työpaikan kahvipöydässä naureskeltiin aiheelle. Harva pitää arvossa sitä, että mies ei puolesta vuodesta selviä, josta iso osa ajasta ollaan vielä lomilla

Vierailija
16/58 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin työnantajana näkisin että eipä sinua ainakaan kertausharjoituksiin käsketä. Siitä plussaa.

Jos olet muuten ihan reipas tyyppi niin ei ongelmaa. Erityisesti jos kävit sivarin vakaumuksen takia, etkä vain siksi että et viitsinyt uhrata hiussuortuviasi isänmaan alttarille, ei huvittanut, olisi haitannut lupaavaa narkkarin uraa jne.

Vierailija
17/58 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama.

Vierailija
18/58 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peace_Love kirjoitti:

Mulla on ihan positiivinen mielikuva. Ketään ei pidä pakottaa sotimaan. Taatusti löytyy niitä, jotka vapaaehtoisesti haluavat puolustaa maata asein. Armeijassa on paljon muutakin hommaa.

Kumpa maailmassa ei sotia olisi ollenkaan. Ei ketään ole tarkoitettu sotimaan. 

Armeijan käyminen = pakotetaan sotimaan :D 

Vierailija
19/58 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin työnantajana näkisin että eipä sinua ainakaan kertausharjoituksiin käsketä. Siitä plussaa.

Jos olet muuten ihan reipas tyyppi niin ei ongelmaa. Erityisesti jos kävit sivarin vakaumuksen takia, etkä vain siksi että et viitsinyt uhrata hiussuortuviasi isänmaan alttarille, ei huvittanut, olisi haitannut lupaavaa narkkarin uraa jne.

Sinä olet paitsi kivan, ennen kaikkea -järkevän- oloinen työnantajana. Mutta suurin osa ajattelee silti tunteella. Miten pystyn itseni esittelemään niin, ettei vastapuoli pidä ihan nössönä? Valtaosa suomalaisista on vanhanaikaisia. Ei minulla sitä mitään vastaan m,uuten ole, mutta minäkin haluan josksus työllistyä. Olen jopa miettinyt että olisi pitänyt mennäarmeijaan. Myöhäistä sen miettiminen nyt on.

Vierailija
20/58 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätä maata enää kukaan puolusta. EU siitä pitää huolen ja nössöt poliitikot eivät uskalla mitään.