Maajussille morsian 2019 -keskustelu
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussille-morsian-tulee-taas-tass…
Siinäpä maajussit! Onko tuttuja mukana?
Kommentit (2225)
Miten kenenkään opiskelupaikka vaikuttaa suhteen syntymiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elviira opiskelee Lapin yliopistossa ja asuu Rovaniemellä, joten epäilen lieneekö hän Artun lopullinen valinta..
Tais Arttu ottaa väärät hempukat Mynämäelle !
Inhottavaa, kun naisista puhutaan halventavasti. Nämäkin tytöt on ihan tavallisia nuoria naisia, eikä mitään "hempukoita". Milloinkahan päästään siihen pisteeseen, että naisellakin on ihmisarvo, eikä heitä tuosta vaan luokitella "hempukoiksi".
Laurin ehdokas Aino on aivan ihanan oloinen ihminen. Kaunis, persoonallinen, välittävä ja hauska. Ansaitsisi mielestäni paljon paremman miehen kuin niljakkaan Laurin! Ja en ymmärrä että miten ihmeessä jotain muuta voi häiritä se, että Aino haluaa laittaa tukkaansa ja meikata. Kaunis nainen meikillä ja ilman <3
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään pelkästään opiskelut, mutta jos maajussi hakee itselleen kumppania, joka olis valmis myös muuttamaan sinne tilalle ja toinen asuu ja opiskelee toiselle puolella Suomea.. toki on kuitenkin voinut valita Elviiran, en siitä tiedä.
En tajua mitä komeaa te näätte kaalipojassa 😂 ei kyllä yhtää oo hyvännäkönen. Siis ihan perus sälli mun mielestä. Huvitti ku joku sano että on keskiverto miestä paremman näkönen 😂 no joo tiiän että makuja on monia! En ota ees selvää mitä se puhuu ku sössöttää puhuessaan, menee hermot kuunnellessa sitä 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään pelkästään opiskelut, mutta jos maajussi hakee itselleen kumppania, joka olis valmis myös muuttamaan sinne tilalle ja toinen asuu ja opiskelee toiselle puolella Suomea.. toki on kuitenkin voinut valita Elviiran, en siitä tiedä.
Harva kuitenkaan muutaman viikon tuntemisen jälkeen pakkaa kimpsut ja kampsut mukaan ja muuttaa koko elämänsä toiselle puolelle maata. Opiskelut näin keskimäärin ei kuitenkaan kauaa kestä, kenties jopa viisainta siis hoitaa ne pois alta ja samalla jatkaa tutustumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva kuitenkaan muutaman viikon tuntemisen jälkeen pakkaa kimpsut ja kampsut mukaan ja muuttaa koko elämänsä toiselle puolelle maata. Opiskelut näin keskimäärin ei kuitenkaan kauaa kestä, kenties jopa viisainta siis hoitaa ne pois alta ja samalla jatkaa tutustumista.
Ihan totta puhut, mutta kun Arttu nimenomaa halusi että nainen on valmis sinne tilalle muuttamaan. Yliopisto-opinnot kestää kuitenkin useemman vuoden. :)
Onko sinulla siis tietoa missä vaiheessa hänen opiskelunsa on tällä hetkellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan totta puhut, mutta kun Arttu nimenomaa halusi että nainen on valmis sinne tilalle muuttamaan. Yliopisto-opinnot kestää kuitenkin useemman vuoden. :)
Tuskin sentään tarkoitti, että sinne pitäisi heti olla menossa? Eiköhän kaikilla ohjelman jusseilla ole sama ajatus. Morsiamen tulisi aikanaan muuttaa jussin luokse, koska kukapa heistä nyt rakasta sukutilaansa haluaisi hylätä.
Ellen sitten ole missannut sitä haastattelua, jossa Arttu kertoo haluavansa välitöntä yhteenmuuttoa. Kuulostaisi kyllä erikoiselta, mutta toimihan tuo toki Tuomon ja Marjonkin kanssa.
Joukosta oon alkanut myös pitämään, alkuun ajattelin hänen olevan liian äkkipikainen, suorasanainen. Tuli oikeastaan mieleen ala-asteen opettajani, jota kaikki pelkäsi jos sanoi väärin vastauksen.
Nyt Jouko on alkanut olemaan miellyttävä, lempeä. Huumorintajua on. Mun mielestä Jouko on ollut mielenkiintoisin pari kaikista, nuoret kun on vielä niin epävarmoja, ei tiedä mitä tahtoo eikä tietenkään ole vielä oikein elämänkokemusta. Nämä vanhemmat ihmiset tietävät jo elämältä ja ovat juuri sitä mitä ovat.
Merja on muuten törkeen kaunis ikäisekseen. Ei kyllä käy silti Joukolle, molemmat liian äkkipikaisia. Lotta kävisi parhaiten, sopivan itsenäinen ja rauhoittaa Joukoakin.
Vierailija kirjoitti:
Joukosta oon alkanut myös pitämään, alkuun ajattelin hänen olevan liian äkkipikainen, suorasanainen. Tuli oikeastaan mieleen ala-asteen opettajani, jota kaikki pelkäsi jos sanoi väärin vastauksen.
Nyt Jouko on alkanut olemaan miellyttävä, lempeä. Huumorintajua on. Mun mielestä Jouko on ollut mielenkiintoisin pari kaikista, nuoret kun on vielä niin epävarmoja, ei tiedä mitä tahtoo eikä tietenkään ole vielä oikein elämänkokemusta. Nämä vanhemmat ihmiset tietävät jo elämältä ja ovat juuri sitä mitä ovat.
Merja on muuten törkeen kaunis ikäisekseen. Ei kyllä käy silti Joukolle, molemmat liian äkkipikaisia. Lotta kävisi parhaiten, sopivan itsenäinen ja rauhoittaa Joukoakin.
"Alkuun ajattelin hänen olevan liian äkkipikainen"
"Merja ei käy Joukolle, molemmat liian äkkipikaisia"
🤔
Itse olen sitä mieltä, ettei kenenkään pidä jäädä sylkykupiksi. Siksi äkkinäiselle Joukolle sopii nopeasti reagoiva puoliso, joka torppaa toisen keulimiset alkuuc. Merjahan ei ole äkkipikainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Alkuun ajattelin hänen olevan liian äkkipikainen"
"Merja ei käy Joukolle, molemmat liian äkkipikaisia"
🤔Itse olen sitä mieltä, ettei kenenkään pidä jäädä sylkykupiksi. Siksi äkkinäiselle Joukolle sopii nopeasti reagoiva puoliso, joka torppaa toisen keulimiset alkuuc. Merjahan ei ole äkkipikainen.
Nojoo, syön sanani. Merja ei ole ehkä äkkipikainen, mutta kovin temperamenttinen on niinkuin Joukokin. Mun mielestä kaksi vahvaa luonnetta ei sovi yhteen. Itse ajattelen niin, että äkkipikaiselle ja temperamentiselle sopii sellainen, joka osaa katsoa vähän sormien läpi toisen touhuja, mutta kuitenkin lempeän itsevarmasti, ettei sylkykupiksikaan rupea.
en usko että arttu valitsee juliaa. julia perustanut tänä vuonna yrityksen tuskimpa lopettaa heti sitä ja muuttais artun luokse.
Vierailija kirjoitti:
Joukon treffit Arjan kanssa olivat todella miellyttävät. Kävely suolla ja tuo ruuan teko ja syöminen luonnon helmassa oli luonnollista. Kumpikin tuntui viihtyvän toistensa seurassa ja yhdessäolo oli vaivatonta ja lämpöä näkyi heidän välillään.
Ei voi olla. Täällä on enemmistö vakuutellut että Jouko on töykeä sovinisti joka orjapiiskaa naisia töihin maatilallaan, ei osaa laittaa ruokaa, hakee kotiorjaa itselleen, on juntti ja eikä pysty muuttumaan. Tähänkin kommenttiin tulee paljon alapeukkuja näiltä samoilta kaupunkilaistyttösiltä jotka ovat ennakkoluulojensa vankeja.
Veikkaan, että valinnat menevät seuraavanlaisesti:
Jouko ja Lotta
Juho ja Laura P
Arttu ja Elviira
Lauri ja Anu
Mun veikkaukset:
Juho ja Airi
Lauri ja Anu
Jouko ja Lotta
Arttu ja Sofi
Veikkaisin kuitenkin että olet ihan ok. Yleensä huonon itsetunnon omaavat ihmiset koittavat kehua netissä itseään kauniimmaksi kuin ovat. Alkoi vain naurattaan tuo kommenttisi. :) Jonkun mielestähän me kaikki ollaan nättejä tai komeita. Tuskin sinäkään oot sen kauniinpi kuin naapurin Anna tai Hesan Niina. Luulet vaan ;)
Millainen lajityyppi ihastuu Joukon kaltaiseen halki-poikki-pinoon-mieheen? Nuo hänen lähestymisensä naisiin tulee kuin luolamieheltä vailla tilannetajua, töksäyttelyt menee samaan piikkiin. En myöskään puhuisi suutelemisesta hänen kohdallaan, kuin pamauttaa suunsa suuta vasten. Kaikki hellyys loistaa poissaolollaan siitä miehestä.
Jouko taas loistaa. Nainen kainaloon vaikka väkisin! :)
Tais Arttu ottaa väärät hempukat Mynämäelle !