Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2019 -keskustelu

Vierailija
07.03.2019 |

Kommentit (2225)

Vierailija
1861/2225 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elviira ei miellytä minun silmääni, mutta näyttää olevan Artun makuun. Kauneus on aina katsojan silmässä, siihen ei ole muilla nokan koputtamista.

Vierailija
1862/2225 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elviira ei miellytä minun silmääni, mutta näyttää olevan Artun makuun. Kauneus on aina katsojan silmässä, siihen ei ole muilla nokan koputtamista.

Nuo Ei ole missikisat !!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1863/2225 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä22033 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo taas arvata, mitenkä tämä menee. Miehet valitsevat ulkonäön perusteella. Uskon, että valinnat menevät näin:

Juho - Airi

Arttu - Elviira

Jouko - Lotta (nuorin)

Lauri - Aino

Paha vaan, että kun valitsee ulkokuoren perusteella, ainakaan Lauri ei pysty Ainoa pitämään. Aino vaikuttaa todella itsevarmalta ja tiedän syyn. Hän näkee, että Lauri on aivan lääpällään häneen, eikä Ainolla ole samoja tunteita. Aino tietää, ettei edes halua Laurin luo asumaan. Siksi Ainoa ei jännitä mikään ja hän voi olla miten vaan. Kun Lauri valitsee tyhmyyksissään Ainon (luullen, että kaikki hänen luonaan olevat naiset ovat häneen rakastuneita), kameroiden sammuttua Aino häippäsee ja Lauri jää yksin.

Juho ja Airi nyt on jo ihan tähtiin kirjoitettu <3 

Ensiviikon jakson perusteella nämä valintaveikkaukset heittivät häränpyllyä...

Joukohan lupasi Lotalle jo synttärimatkankin ostaa!

Vierailija
1864/2225 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lähestulkoon kateellinen Juholle, mistä tuollaisia reiluja, nättejä, aitoja ja mukavia vapaita naisia oikein löytyy? Ihan kuka tahansa noista on täysi helmi siihen nähden, mitä tosielämässä tulee vastaan... -Mies

Jos näin on, niin kannattaa kysyä miksi susta ei kiinnostu tuollaiset naiset. Ei ole kyse siitä, mistä niitä löytyy, vaan siitä, miksi tuollaiset naiset ei halua sun kanssa edes tutustua. 

Juho on toki möreä-ääninen ja pitkä komistus, joka elelee varakkaasti perheyhtiön nurkissa. Tänään naurattikin se jonkun naisen tokaisu että Juho on ihanan tavallinen! Miten vithun sekasin naiset oikein on :D ei kannata olla ihmeissään, jos tinderöidessä tulee vain pylly kipeäksi.

Pitkä? No enpä sanoisi keskimittaista miestä varsinaisesti pitkäksi. Juho on 178cm ja se on myös suomalaisten miesten keskipituus

No onhan se pitkä. Suurin osa ihmisistä on tuota lyhyempiä ja naiset melkein kaikki. 

Itse olen naisihminen ja pituutta 168cm. Eli Juho on minulle pitkä. Oma mies 169cn ja on ihmisen mittainen hänkin. Ei sitä tarvitse mikään hujoppi olla, pelkkä pitkäkin riittää ja Juhon voi laskea pitkäksi.

Suomalaiset on keskimäärin pitkiä ihmisiä ja suomalaisten miesten keskipituus ei tarkoita sitä, että olisi mitenkään lyhyt, jos sattuu olemaan keskipituinen, koska se keskipituus on aika iso suomalaisilla. 

Eli keskipituinen suomalainen mies on pitkä.

Pidätkö itseäsi pitkänä? Naisten keskipituus taitaa olla 164cm, mahdat sitten tuntea olosi hurjan pitkäksi.

Kyllä . Tunnen aina olevani päätä pitempi kuin muut.  Itse asiassa olenkin pitempi, kuin juuri kukaan tuttavani. Minä olen naiseksi pitkä.

Vierailija
1865/2225 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lähestulkoon kateellinen Juholle, mistä tuollaisia reiluja, nättejä, aitoja ja mukavia vapaita naisia oikein löytyy? Ihan kuka tahansa noista on täysi helmi siihen nähden, mitä tosielämässä tulee vastaan... -Mies

Jos näin on, niin kannattaa kysyä miksi susta ei kiinnostu tuollaiset naiset. Ei ole kyse siitä, mistä niitä löytyy, vaan siitä, miksi tuollaiset naiset ei halua sun kanssa edes tutustua. 

Juho on toki möreä-ääninen ja pitkä komistus, joka elelee varakkaasti perheyhtiön nurkissa. Tänään naurattikin se jonkun naisen tokaisu että Juho on ihanan tavallinen! Miten vithun sekasin naiset oikein on :D ei kannata olla ihmeissään, jos tinderöidessä tulee vain pylly kipeäksi.

Pitkä? No enpä sanoisi keskimittaista miestä varsinaisesti pitkäksi. Juho on 178cm ja se on myös suomalaisten miesten keskipituus

Ai, noh en ole seurannut ohjelmaa kuin sivusilmällä ja mielikuvaksi jäänyt että olisi pitkähkö. Mutta vetoavia nuo on nuo muutkin ominaisuudet ja omiin silmiin Juho on harvinaisen komea mies. Vähän semmoinen menneiden aikojen hollywoodkomistus tai tupakkimainosten mörisijä. Joten ei kannata ihmitellä, miksi tavismiehille ei kerry samanlaista liutaa kiinnostuneita neitokaisia.

Vierailija
1866/2225 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi sille mitään, mutta musta lauri on tosi epäilyttävä. Epäaito. En luottais.

En luota mäkään pätkääkään. Eikä tuolle sovi kukaan noista naisista. Aino liian nätti, tarvii paremman näköisen miehen. Anu tarvii luotettavamman. Se kolmas ei sovi sinne yhtään.

Joukosta oon alkanut tykkään! Katsotaan nyt kenestä hän pitää. Vaikka eiliset treffit Arjan kanssa olivat hyvät, niin en usko että Jouko pitää eniten hänestä. Ehkä hän valitsee Lotan? Mutta sitten Lotasta olen  epävarma, pitääkö hän todella Joukosta?

Arttu kyllä valitsee Elviiran... Selvästi paras kemia heidän välillään.

Juho... emme ole vielä nähneet treffejä tän kolmannen sporttitytön kaa... Hänestä on myös selvästi tykännyt. Mutta Airin kanssa kyllä sopii yhteen!

Jouko valitsee Lotan.

Millä perusteella? Iän vuoksiko?

Vai onko Lotta kaikkein eniten tapettia, eli Jouko saa vain uuden työntekijän ja sängynlämmittäjän?

Minusta Merja on kivoin persoonaltaan. Reipas ja topakka, jonka kanssa ei tule tylsää.

Ulkonäön ja luonteen puolesta he sopivat hyvin yhteen.

Arja on myötäilevä hissukka, joka on niin selvästi jo rakastunut Joukoon. Semmoinen harmiton otus parisuhteessa.

Lotasta en osaa sanoa vielä. Ilmeisesti vielä hissukampi hymyilijä kuin Arja. Varmaan hyvä emäntä tilalle. Mutta parisuhdedynamiikan puolesta käyttöesine, passiivnen vastaanottaja.

Kyllä naisessa(kin) pitää olla tiettyä sähäkkyyttä, kun toinen osapuoli on äkkiväärä.

Tämähän ei tarkoita, etteikö olisi mukava luonne.

Vierailija
1867/2225 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi sille mitään, mutta musta lauri on tosi epäilyttävä. Epäaito. En luottais.

En luota mäkään pätkääkään. Eikä tuolle sovi kukaan noista naisista. Aino liian nätti, tarvii paremman näköisen miehen. Anu tarvii luotettavamman. Se kolmas ei sovi sinne yhtään.

Joukosta oon alkanut tykkään! Katsotaan nyt kenestä hän pitää. Vaikka eiliset treffit Arjan kanssa olivat hyvät, niin en usko että Jouko pitää eniten hänestä. Ehkä hän valitsee Lotan? Mutta sitten Lotasta olen  epävarma, pitääkö hän todella Joukosta?

Juho... emme ole vielä nähneet treffejä tän kolmannen sporttitytön kaa... Hänestä on myös selvästi tykännyt. Mutta Airin kanssa kyllä sopii yhteen!

Jouko valitsee Lotan.

Vai onko Lotta kaikkein eniten tapettia, eli Jouko saa vain uuden työntekijän ja sängynlämmittäjän?

Minusta Merja on kivoin persoonaltaan. Reipas ja topakka, jonka kanssa ei tule tylsää.

Arja on myötäilevä hissukka, joka on niin selvästi jo rakastunut Joukoon. Semmoinen harmiton otus parisuhteessa.

Lotasta en osaa sanoa vielä. Ilmeisesti vielä hissukampi hymyilijä kuin Arja. Varmaan hyvä emäntä tilalle. Mutta parisuhdedynamiikan puolesta käyttöesine, passiivnen vastaanottaja.

Kyllä naisessa(kin) pitää olla tiettyä sähäkkyyttä, kun toinen osapuoli on äkkiväärä.

Lotta "kiroaa", jos Jouko ei valitse häntä.

Vierailija
1868/2225 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merja on tosi kivan oloinen nainen! Ja hyvännäköinenkin.

En tiedä miksi, mutta Aino on jotenkin ärsyttävä.

Airista pidän.

Airi on ilmetty Annemari Kiekara, o.s. Sandell! Ei ainakaan kaunistu vanhemmiten! Ei mitään saumaa Juhoon!

Joo Airi ei oo riittävän hyvännäköinen Juholle. Silmät liian lähellä toisiaan :(. Sori...

Eipä ole häävin näköinen Juho itsekään.

Ja mun mielestä Juho on tosi komea! Vähän liiiian rauhallinen kylläkin. 

Aino (Laurin ehdokas) on liian muovinen, ei sovi landelle.

Tykkääkö Lotta tosiaan Joukosta???

Vierailija
1869/2225 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä alussa sain sen vaikutelman, että Lotta melkein vierasti Joukoa. Mutta ehkä hän oli vain ujo kameroille... 

Vierailija
1870/2225 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa mun mies sanoi eilen ohjelmaa katseltaessa, että Juhossahan on melkein kaikki: ulkonäkö, miellyttävä persoona, hyvät puitteet = iso talo, yritys ja omaisuutta. Kaunis talo...

Vierailija
1871/2225 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan morsiamilla yhtään semmoista, vaikka alitajuntaista ajatusta, että 'haluan voittaa'? Eli tulla valituksi, vaikka ei itse loppujen lopuksi olekaan (enää) niin kiinnostunut k.o. jussista.

Kisahan tuo kumminkin on, ja ihminen ei yleensä halua hävitä, kun siihen lähtee mukaan.

Toisaalta voi ajatella, että olisi pelkästään helpottavaa jäädä varasijalle, jos itseä ei innosta tutustua enää pidempään.

Vierailija
1872/2225 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan morsiamilla yhtään semmoista, vaikka alitajuntaista ajatusta, että 'haluan voittaa'? Eli tulla valituksi, vaikka ei itse loppujen lopuksi olekaan (enää) niin kiinnostunut k.o. jussista.

Kisahan tuo kumminkin on, ja ihminen ei yleensä halua hävitä, kun siihen lähtee mukaan.

Toisaalta voi ajatella, että olisi pelkästään helpottavaa jäädä varasijalle, jos itseä ei innosta tutustua enää pidempään.

Mä olen ajatellut tätä samaa monesti... Kyllä uskon, että alitajunnassa voi olla pelkästään se, että jussista tulee kiinnostava koska siitä pitää kilpailla. Valitettavasti.

Vierailija
1873/2225 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se pitkä. Suurin osa ihmisistä on tuota lyhyempiä ja naiset melkein kaikki. 

Itse olen naisihminen ja pituutta 168cm. Eli Juho on minulle pitkä. Oma mies 169cn ja on ihmisen mittainen hänkin. Ei sitä tarvitse mikään hujoppi olla, pelkkä pitkäkin riittää ja Juhon voi laskea pitkäksi.

Suomalaiset on keskimäärin pitkiä ihmisiä ja suomalaisten miesten keskipituus ei tarkoita sitä, että olisi mitenkään lyhyt, jos sattuu olemaan keskipituinen, koska se keskipituus on aika iso suomalaisilla. 

Pidätkö itseäsi pitkänä? Naisten keskipituus taitaa olla 164cm, mahdat sitten tuntea olosi hurjan pitkäksi.

Kyllä . Tunnen aina olevani päätä pitempi kuin muut.  Itse asiassa olenkin pitempi, kuin juuri kukaan tuttavani. Minä olen naiseksi pitkä.

Onpa sulla sitten lyhyitä kavereita. Itse olen 170cm pituinen nainen enkä todellakaan tunne itseäni pitkäksi, eikä kukaan ole mua sellaiseksi koskaan edes sanonut. Itse asiassa suurin osa (naispuolisista) ystävistäni on minua pidempiä tai saman pituisia.

Vierailija
1874/2225 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ot:na tähän hyökkään..

Riippuu ihan mistä korkeudelta sitä maailmaa katsoo, mun mielestä hän on lyhyt.

T. Sinua 16cm pitempi nuori neitonen. Ja mun mies on minua sentin lyhyempi.

Olenkin tällainen honkkeli miksikä kaikki minua haukkuu, kyllä minä pituudestani voisin antaa osan pois jos vain se olisi mahdollista.

Vierailija
1875/2225 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jouko valitsee Lotan.

Merja haastaa hyvin suoraan, kaksi noin suorasukaista ei olisi hyvä mätsi. Lotta tuntuu osaavan käsitellä Joukoa, hänellä on omia mielipiteitä ja toiveita tulevaisuuden suhteen, mutta osaa niitä sopivasti tuoda esiin. Ja heillä selkeästi kemiaa keskenän, voi tulla pitkäaikainenkin pari noista.

Vierailija
1876/2225 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arttu ja Elviira on ihastuneita toisiinsa, jospa tulisi jotain heistä. Juhosta ei oikein ota selvää, onko liian pidättyväinen kyetäkseen kunnolla tutustumaan noihin naisiin? Ei ne treffit lapin Lauran kanssakaan tuntuneet lähtevän hirveästi lentoon - tai sitten tuo hämättiin kuvauksissa... Ja Lauri ei löydä emäntää itselleen, ennustan. 

Juho tykkää eniten tästä viimeisestä Laurasta.

Vierailija
1877/2225 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeastiko täällä pidetään Ainoa liian kauniina Laurille, tai ylipäänsä kauniina? Kun näin hänet kauden alussa, mietin mistä näitä (kuten joku kyllä sanoi) muovinaamoja löytyy? Miten pitää meikata ja mitä tehdä, että ihmisnaamasta saa noin epäluonnollisen, kalloletistä puhumattakaan. Okei, voi olla joku uusi muoti tai tyyli sekin. Sen sijaan hänen tapansa puhuttaa Lauria oli kyllä hyvä.

Mutta jos naama näyttää naamarilta.. Luonnollisena hän olisi kaunis. Miksi tuo meikki?

Samaa miettinyt. Miksi luonnonkaunis Elovena- neito pilaa ulkonäkönsä tuolla tavalla?

Vierailija
1878/2225 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juho on yksinkertaisesti tylsä, luultavasti siksi aiemmat jutut eivät ole kestäneet.

Vierailija
1879/2225 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa sulla sitten lyhyitä kavereita. Itse olen 170cm pituinen nainen enkä todellakaan tunne itseäni pitkäksi, eikä kukaan ole mua sellaiseksi koskaan edes sanonut. Itse asiassa suurin osa (naispuolisista) ystävistäni on minua pidempiä tai saman pituisia.

Minulle taas on aika useinkin sanottu, että oletpa sinä pitkä. Ja  päivitelty pituutta. Ihan kuin se olisi pahempikin vika :(

Olen siis se 168cm pitkä.

Vierailija
1880/2225 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miettii "naimanaamoja" niin mun silmään pareja olisi Lotta ja Jouko, Arttu ja Elviira, Juho ja Airi, Lauri ja Anu. Muutenkin nämä parit siis ovat veikkaukseni.

Aino muistuttaa hieman Mari Perankoskea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä