Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2019 -keskustelu

Vierailija
07.03.2019 |

Kommentit (2225)

Vierailija
1881/2225 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lähestulkoon kateellinen Juholle, mistä tuollaisia reiluja, nättejä, aitoja ja mukavia vapaita naisia oikein löytyy? Ihan kuka tahansa noista on täysi helmi siihen nähden, mitä tosielämässä tulee vastaan... -Mies

Jos näin on, niin kannattaa kysyä miksi susta ei kiinnostu tuollaiset naiset. Ei ole kyse siitä, mistä niitä löytyy, vaan siitä, miksi tuollaiset naiset ei halua sun kanssa edes tutustua. 

Ei tarvitse olla sinänsä mikään isompi vika, kun nykymaailmassa ulkonäkö on ihan olennainen kynnyskysymys. Juho on keskimääräistä komeampi mies, joten ei ihme, että vetää puoleensa keskimääräistä viehättävämpiä naisia.

Eihän nuo Juhon naiset ole edes hyvännäköisiä! Varmaan jos asuu jossain pikkukylällä jossa kaikki naiset on ylipainoisia, niin Juhon naiset näyttää jotenkin maagisen kauniilta. 

Voi luoja, mikä rimanalitus!  Vai pikkukylä missä kaikki naiset on ylipainoisia :D  Miten ylemmyydentuntoista  tekstiä. Kaikkea sitä saa lukea, kun vanhaksi elää. (Sain kyllä aamun naurut, kiitos siitä)

Tuskin niin pientä kylää löytyykään, missä kaikki naiset on ylipainoisia.

En ole tuo, joka asiasta kirjoitti, mutta kyllä se vaan on niin, että pikkukylillä on "helppo" olla normaalipainoisena ja siistinä hyvännäköinen, siellä on keskimääräistä enemmän persjalkaista hälläväliä-karjakkotyyppiä kuin kaupungeissa. Sori, mutta näin vaan on!

No niinpä. Tällä palstalla kauneusihanteet on kuin jostain rinnakkaistodellisuudesta. Joku Sara Sieppi haukutaan rumaksi ja tavalliset persjalkaiset pulliaiset on maailman kauneimpia. Vielä parempi jos on vähän ylipainoa. Mutta joo, kaikilla miehillä on tasoisensa naiset, ja oman tasoiseensa ihmiset ihastuu, mikä on hyvä juttu.

Vierailija
1882/2225 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa mun mies sanoi eilen ohjelmaa katseltaessa, että Juhossahan on melkein kaikki: ulkonäkö, miellyttävä persoona, hyvät puitteet = iso talo, yritys ja omaisuutta. Kaunis talo...

Ah Juho ois niin unelma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1883/2225 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merja on tosi kivan oloinen nainen! Ja hyvännäköinenkin.

En tiedä miksi, mutta Aino on jotenkin ärsyttävä.

Airista pidän.

Vähän samat tunnelmat. Minusta Aino ei ole luonnollinen. Kova meikki häiritsee. Anu on luonnollinen ja kaino.

Pliis! Voitteko mainita, KENEN jussin naisista milloinkin heidän nimillä puhutte. Ei noiden naisten nimiä moni ulkoa muista!

Vierailija
1884/2225 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lähestulkoon kateellinen Juholle, mistä tuollaisia reiluja, nättejä, aitoja ja mukavia vapaita naisia oikein löytyy? Ihan kuka tahansa noista on täysi helmi siihen nähden, mitä tosielämässä tulee vastaan... -Mies

Jos näin on, niin kannattaa kysyä miksi susta ei kiinnostu tuollaiset naiset. Ei ole kyse siitä, mistä niitä löytyy, vaan siitä, miksi tuollaiset naiset ei halua sun kanssa edes tutustua. 

Ei tarvitse olla sinänsä mikään isompi vika, kun nykymaailmassa ulkonäkö on ihan olennainen kynnyskysymys. Juho on keskimääräistä komeampi mies, joten ei ihme, että vetää puoleensa keskimääräistä viehättävämpiä naisia.

Eihän nuo Juhon naiset ole edes hyvännäköisiä! Varmaan jos asuu jossain pikkukylällä jossa kaikki naiset on ylipainoisia, niin Juhon naiset näyttää jotenkin maagisen kauniilta. 

Voi luoja, mikä rimanalitus!  Vai pikkukylä missä kaikki naiset on ylipainoisia :D  Miten ylemmyydentuntoista  tekstiä. Kaikkea sitä saa lukea, kun vanhaksi elää. (Sain kyllä aamun naurut, kiitos siitä)

Tuskin niin pientä kylää löytyykään, missä kaikki naiset on ylipainoisia.

Kyllä pikkukylissäkin on normaalipainoisia kauniita naisia, mutta eivät he ole vapaita sinkkuja. Vapaat naiset ovat kaupungeissa ja siellä heitä riittää. Osa vapaista ei halua koskaan sitoutuakaan, ainakaan kenenkään miehen kanssa?

Vierailija
1885/2225 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juho on toki möreä-ääninen ja pitkä komistus, joka elelee varakkaasti perheyhtiön nurkissa. Tänään naurattikin se jonkun naisen tokaisu että Juho on ihanan tavallinen! Miten vithun sekasin naiset oikein on :D ei kannata olla ihmeissään, jos tinderöidessä tulee vain pylly kipeäksi.

Pitkä? No enpä sanoisi keskimittaista miestä varsinaisesti pitkäksi. Juho on 178cm ja se on myös suomalaisten miesten keskipituus

No onhan se pitkä. Suurin osa ihmisistä on tuota lyhyempiä ja naiset melkein kaikki. 

Itse olen naisihminen ja pituutta 168cm. Eli Juho on minulle pitkä. Oma mies 169cn ja on ihmisen mittainen hänkin. Ei sitä tarvitse mikään hujoppi olla, pelkkä pitkäkin riittää ja Juhon voi laskea pitkäksi.

Suomalaiset on keskimäärin pitkiä ihmisiä ja suomalaisten miesten keskipituus ei tarkoita sitä, että olisi mitenkään lyhyt, jos sattuu olemaan keskipituinen, koska se keskipituus on aika iso suomalaisilla. 

Eli keskipituinen suomalainen mies on pitkä.

Pidätkö itseäsi pitkänä? Naisten keskipituus taitaa olla 164cm, mahdat sitten tuntea olosi hurjan pitkäksi.

Kyllä . Tunnen aina olevani päätä pitempi kuin muut.  Itse asiassa olenkin pitempi, kuin juuri kukaan tuttavani. Minä olen naiseksi pitkä.

Kehutko vain itseäsi täällä, missä kommentoidaan Maajussit ohjelmaa? Olet väärillä palstoilla!

Vierailija
1886/2225 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat parit olisivat:

Jouko ja Lotta, sopivan vaivattoman näköistä yhdessäoloa. Lotta itsenäinen vahva nainen, mutta ei yhtä haastava kuin Merja. Arja jäisi Joukon jalkoihin.

Juho ja Airi, vanhojen Suomi leffojen romantiikkaa heissä.

Arttu ja se kolmas vaaleaverikkö symppis treffikumppani, vaikka enemmän kemiaa onkin ekan kanssa. Elviira puolestaan ei jotenkin sovi Artulle.

Lauri ja se kolmas treffipari. Lauri ei valitse Ainoa kun tajuaa itsekin, että Aino on liian fiksu, kiva ja nätti hänelle. Siksi ei uskaltanut pussatakaan. Anu puolestaan vaan satuttaisi itseään lipevän naistenmiehen kanssa. Maalaisemäntä puolestaan pistäisi Laurin ruotuun.

Vierailija
1887/2225 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Airista pidän.

Airi on ilmetty Annemari Kiekara, o.s. Sandell! Ei ainakaan kaunistu vanhemmiten! Ei mitään saumaa Juhoon!

Joo Airi ei oo riittävän hyvännäköinen Juholle. Silmät liian lähellä toisiaan :(. Sori...

Eipä ole häävin näköinen Juho itsekään.

Olen samaa mieltä, Juho ei todellakaan ole komea ja hänellä on tosi ärsyttävä hidasteleva leveä puhetyyli. En jaksaisi sitä kauaa kuunnella.

Vierailija
1888/2225 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun Lauri vaikutti aluksi niin sympaattiselta. Nyt siitä onkin kuoriutunut tuollainen vähän limainen ja itsekeskeisen oloinen tyyppi.

Vierailija
1889/2225 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeastiko täällä pidetään Ainoa liian kauniina Laurille, tai ylipäänsä kauniina? Kun näin hänet kauden alussa, mietin mistä näitä (kuten joku kyllä sanoi) muovinaamoja löytyy? Miten pitää meikata ja mitä tehdä, että ihmisnaamasta saa noin epäluonnollisen, kalloletistä puhumattakaan. Okei, voi olla joku uusi muoti tai tyyli sekin. Sen sijaan hänen tapansa puhuttaa Lauria oli kyllä hyvä.

Mutta jos naama näyttää naamarilta.. Luonnollisena hän olisi kaunis. Miksi tuo meikki?

Samaa miettinyt. Miksi luonnonkaunis Elovena- neito pilaa ulkonäkönsä tuolla tavalla?

Omasta mielestäni Aino ei ollenkaan muovinen. Meikkiä toki enemmän kuin muilla ehdokkailla, mutta heillähän ei taida olla meikkiä ollenkaan (tai niin vähän, että vaikea edes huomata).

Aino on selvästi naisellisin näistä Laurin naisista, ja itse tykkään eniten. Mutta voi tosiaan olla, että namä kaksi muuta sopisivat paremmin Laurille. Sanna on kai eniten sellaista perinteistä maatalon emäntätyyppiä.

Vierailija
1890/2225 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juho on toki möreä-ääninen ja pitkä komistus, joka elelee varakkaasti perheyhtiön nurkissa. Tänään naurattikin se jonkun naisen tokaisu että Juho on ihanan tavallinen! Miten vithun sekasin naiset oikein on :D ei kannata olla ihmeissään, jos tinderöidessä tulee vain pylly kipeäksi.

Pitkä? No enpä sanoisi keskimittaista miestä varsinaisesti pitkäksi. Juho on 178cm ja se on myös suomalaisten miesten keskipituus

No onhan se pitkä. Suurin osa ihmisistä on tuota lyhyempiä ja naiset melkein kaikki. 

Itse olen naisihminen ja pituutta 168cm. Eli Juho on minulle pitkä. Oma mies 169cn ja on ihmisen mittainen hänkin. Ei sitä tarvitse mikään hujoppi olla, pelkkä pitkäkin riittää ja Juhon voi laskea pitkäksi.

Suomalaiset on keskimäärin pitkiä ihmisiä ja suomalaisten miesten keskipituus ei tarkoita sitä, että olisi mitenkään lyhyt, jos sattuu olemaan keskipituinen, koska se keskipituus on aika iso suomalaisilla. 

Eli keskipituinen suomalainen mies on pitkä.

Pidätkö itseäsi pitkänä? Naisten keskipituus taitaa olla 164cm, mahdat sitten tuntea olosi hurjan pitkäksi.

Kyllä . Tunnen aina olevani päätä pitempi kuin muut.  Itse asiassa olenkin pitempi, kuin juuri kukaan tuttavani. Minä olen naiseksi pitkä.

Minä olen 170 cm, ja kaikki muut suomalaiset naiset tuntuvat olevan pitempiä, varsinkin nuoriso. Eli en tunne itseäni mitenkään pitkäksi.

Vierailija
1891/2225 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Airista pidän.

Airi on ilmetty Annemari Kiekara, o.s. Sandell! Ei ainakaan kaunistu vanhemmiten! Ei mitään saumaa Juhoon!

Joo Airi ei oo riittävän hyvännäköinen Juholle. Silmät liian lähellä toisiaan :(. Sori...

Eipä ole häävin näköinen Juho itsekään.

Olen samaa mieltä, Juho ei todellakaan ole komea ja hänellä on tosi ärsyttävä hidasteleva leveä puhetyyli. En jaksaisi sitä kauaa kuunnella.

En jaksaisi minäkään tuota puhetapaa, koettelisi hermoja. Mutta voihan se olla, että johtuu ainakin osittain siitä, että ollaan telkkarissa ja kohtaukset vähän tekemällä tehtyjä. Ehkä ei oikeassa elämässä ole ihan niin "paha".

Hyvännäköinen Juho kyllä on, ja muutenkin varmaan ihan mukava.

Vierailija
1892/2225 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juho valitsee Airin, aamupalalla ei saanu silmiä irti Autosta ja Laura ainakin huomasi sen

Vanhempaa Lauraa varmaan kismittää että Juho on kiinnostuneempi häntä itseään kuitenkin sen 12 vuotta nuoremmasta Airista. Jotenkin nimittäin tuntuu että tilalla asetelma on muutenkin Laurat ”liittoutuneet” keskenään ja tulee vähän sellainen fiilis että eivät puhu ihan normaalisti Airille. Eri tavalla puhuvat Airille mitä puhuvat esim keskenään.

Airi on kyllä todella mukavan oloinen! Sellainen oikea elovena-tyttö. Eikä hänestä uskoisi että on vasta 24, vaikuttaa hyvin kypsältä ja sopisi Juholle. ☺️

Vierailija
1893/2225 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeastiko täällä pidetään Ainoa liian kauniina Laurille, tai ylipäänsä kauniina? Kun näin hänet kauden alussa, mietin mistä näitä (kuten joku kyllä sanoi) muovinaamoja löytyy? Miten pitää meikata ja mitä tehdä, että ihmisnaamasta saa noin epäluonnollisen, kalloletistä puhumattakaan. Okei, voi olla joku uusi muoti tai tyyli sekin. Sen sijaan hänen tapansa puhuttaa Lauria oli kyllä hyvä.

Mutta jos naama näyttää naamarilta.. Luonnollisena hän olisi kaunis. Miksi tuo meikki?

Samaa miettinyt. Miksi luonnonkaunis Elovena- neito pilaa ulkonäkönsä tuolla tavalla?

Jaa, mun mielestä muiden ehostautuminen ei taas kuulu muille. Ja ihmiset jotka arvostelevat muiden ulkonäköä aiheuttavat puistatusta.

Vierailija
1894/2225 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhosta tulee eleistä, ilmeistä, puhetyylistä ja vähän kasvonpiirteistäkin mieleen Robert Pattinson.

Vierailija
1895/2225 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jouko otti hirvikoiristaan esimerkkiä kun pussaustestissään kielensä oli jo valmiiksi ulkona

Vierailija
1896/2225 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

airi on ihana kirjoitti:

jos jouko otti hirvikoiristaan esimerkkiä kun pussaustestissään kielensä oli jo valmiiksi ulkona

Voi kauheeta. :D

Vierailija
1897/2225 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta "kiroaa", jos Jouko ei valitse häntä.[/quote]

Harrastaako Lotta voodoota? Jännä miten päällepäin ei koskaan osaa sanoa mitään ihmisestä.

Onko varma tieto?

Vierailija
1898/2225 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri ei ainakaan ole enää kenenkään kanssa yhdessä kun oli seiskassa joku kuva missä suuteli tanssilattialla jotain naista ja se ei ollut kukaan ehdokkaista.

Artun viimeisellä treffikumppanilla on vähän rasittava kestohymy päällä kokoajan... noh, parempi tietysti sekin kuin kokoajan myrtsinä

Vierailija
1899/2225 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elviira opiskelee Lapin yliopistossa ja asuu Rovaniemellä, joten epäilen lieneekö hän Artun lopullinen valinta..

Vierailija
1900/2225 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näistä kaikkien morsiamista olisi tietoa, missä opiskelevat, työskentelevät ja asuvat. Voisiko joku antaa vaikka linkin, kiittäen.