Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2019 -keskustelu

Vierailija
07.03.2019 |

Kommentit (2225)

Vierailija
501/2225 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää :) Vievätköhän loputkin kirjeet tulevan viikonlopun aikana vai jääkö läntisempi Suomi ensi viikkoon?

Vierailija
502/2225 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä: jos siis jollain tuurilla pääsisin Naantaliin, niin soittaako itse maajussi minulle valinnasta? Vai tuotantoyhtiö?

Tuotatoyhtiö

Tyhmää. Olisin halunnut jutella maajussin kanssa ennen. Olisi lievittänyt paniikkia, kun olisi toiselle voinut jo kertoa miten jännittää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/2225 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä: jos siis jollain tuurilla pääsisin Naantaliin, niin soittaako itse maajussi minulle valinnasta? Vai tuotantoyhtiö?

Tuotatoyhtiö

Tyhmää. Olisin halunnut jutella maajussin kanssa ennen. Olisi lievittänyt paniikkia, kun olisi toiselle voinut jo kertoa miten jännittää..

Vaikka päätös tulee tuontantoyhtiöltä jolle maajussi on valintansa kertonu niin eihän se soitteleminen oo kiellettyä ennenkään ollut

Vierailija
504/2225 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotatoyhtiö

Vaikka päätös tulee tuontantoyhtiöltä jolle maajussi on valintansa kertonu niin eihän se soitteleminen oo kiellettyä ennenkään ollut

Okei. Eiks viime vai toissa vuonna soittelu ollut vallan kielletty. Ajattelin ett nyt taas olisi niin.

Vierailija
505/2225 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotatoyhtiö

Okei. Eiks viime vai toissa vuonna soittelu ollut vallan kielletty. Ajattelin ett nyt taas olisi niin.

Niin mäkin ajattelisin et ei saa soittaa. Oliko niin että jonain vuonna joku maajussi oli ehtinyt tehdä valinnan jo ennen ohjelman varsinaisia kuvauksia?

Voisiko ajatella, että on reilua ja ohjelman kannalta järkevää että kaikilla morsianehdokkailla on ns. samat lähtökohdat kun tapaavat ja ovat maajussiin yhteydessä ensimmäistä kertaa vasta Naantalissa?

Vaikka toki maajussi saattaa jo etukäteen olla erityisen kiinnostunut nimenomaan yhdestä ehdokkaasta ja tehdä päätöksen jo ennen farmiviikkoa (niin kuin Tuomo ilmeisesti teki) mikä on tietty hieno asia kun rakkautta ohjelman kautta etsivät :)

Vierailija
506/2225 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Naantaliin on varmaksi menossa Lauri ja Juho. Ketkähän muut on? Täällä Artulle ja Joukolle kirjoittaneet kertoi tuotannon yhteydenotosta Naantaliin liittyen, eli olisiko siinä loput...

Vierailija
507/2225 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellekkään Antille kirjoittaneelle soitettu tuotantoyhtiöstä?

Vierailija
508/2225 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli Naantaliin on varmaksi menossa Lauri ja Juho. Ketkähän muut on? Täällä Artulle ja Joukolle kirjoittaneet kertoi tuotannon yhteydenotosta Naantaliin liittyen, eli olisiko siinä loput...

Mä kirjoitin Artulle ja en saanut yhteydenottoa tuotantoyhtiöstä, joten en usko että Arttu on yks valituista. Tosi outoa olis myöskään se, että tuotantoyhtiö päättäis olla viemättä just mun kirjettä Artulle .... en oikein usko että näin olis. Eihän ohjelmassa olis järkeä, jos tuotantoyhtiö veisi vain osan kirjeistä jusseille. Olisko sitten Lauri, Juho, Jouko / Antti ? Johanillakin taisi olla ihailijoita täällä ketjussa.

Vierailija
509/2225 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotatoyhtiö

Tais muuten ollakin viime vuonna kielletty tai ainaki Vappu sano Maunolle että sä et nyt näihin ota itse yhteyttä. Mutta aiempina vuosina joskus on kyllä saanu olla puhelin yhteydessä. Ja pystyvän sitä salaakin olla yhteydessä jos joku sieltä nousee ylitse muiden 🙈

Vierailija
510/2225 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellekkään Antille kirjoittaneelle soitettu tuotantoyhtiöstä?

Kirjoitin Antille mutta ei ole soitettu

Vierailija
511/2225 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä henk. koht. ärsyttää melko paljo se, että miks maajussien valintojen ja ensimmäisen kuvausjakson välillä on vaan about kaks viikkoo? Itellä on ainakin vaikeeta saada töistä vapaata lyhyellä varotusajalla ja ei sitä nyt varmuuden vuoksi siihen viitsi vapaata etukäteen pyytää... Saatikka kuinka vaikeeta on esimerkiksi yksinhuoltajilla saada lapsia äkkiä hoitoon?

Mutta ei mahda mitään, tuskin tästä edes ongelmaa koituu. Juholle on varmasti kirjoittanut monta muuta upeempaa naista kuin minä, joten hullua jos Naantaliin edes saisin kutsua.

Vierailija
512/2225 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä henk. koht. ärsyttää melko paljo se, että miks maajussien valintojen ja ensimmäisen kuvausjakson välillä on vaan about kaks viikkoo? Itellä on ainakin vaikeeta saada töistä vapaata lyhyellä varotusajalla ja ei sitä nyt varmuuden vuoksi siihen viitsi vapaata etukäteen pyytää... Saatikka kuinka vaikeeta on esimerkiksi yksinhuoltajilla saada lapsia äkkiä hoitoon?

Mutta ei mahda mitään, tuskin tästä edes ongelmaa koituu. Juholle on varmasti kirjoittanut monta muuta upeempaa naista kuin minä, joten hullua jos Naantaliin edes saisin kutsua.

Oon kyllä samaa mieltä ton ”lyhyen aikavälin” kanssa. Yritä sitten saada tyylin viikkoa ennen mahdollista Naantalia sopimaan vapaat työn puolesta. Mutta itellä kans aika pienet todennäköisyydet päästä jatkoon saatika että tietäis meneekö maajussille jatkoon.

Vierailija
513/2225 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite yh ja kyllä on hankalaa. Ja jos pitäisi salassa pitää minne menee.. 🤔🤔 En kyl keksi yhtään tekosyytä miksi tarvisin arkena lapsivapaata pari päivää.. Noh, sit jään pois, jos hoito ei onnistu. Tuskin kyl edes saan kutsua, mut ainahan voi haaveilla..

Vierailija
514/2225 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaiken lisäksi nuo Naantalin kuvaukset on nelipäiväset, joten ei oo edes mitkään parin päivän kuvaukset. Eikä tarvii olla edes yh tai lapsia että on vaikeeta lyhyellä varotusajalla saada tuo ajankohta sopimaan... 😬

Vierailija
515/2225 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kaiken lisäksi nuo Naantalin kuvaukset on nelipäiväset, joten ei oo edes mitkään parin päivän kuvaukset. Eikä tarvii olla edes yh tai lapsia että on vaikeeta lyhyellä varotusajalla saada tuo ajankohta sopimaan... 😬

Ottaakohan ne sit sinne varamorsianehdokkaita, jos kolme "parasta" ei pääse? Jos vaikka maajussille on kirjeen perusteella suosikki ja hän ei pääsisi Naantaliin? Mitäs sit?

Ja mulle sanottiin puhelimessa ett to-la olis Naantali mut onks se sittenkin to-su?

Vierailija
516/2225 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että sen takia lyhyt aikaväli ettei kukaan jusseista onnistu siinä kirjeen saamisen ja Naantalin treffien välissä tutustua "liikaa" johonkin ehdokkaistaan. Halutaan pitää samalla viivalla kaikki ehdokkaat

Vierailija
517/2225 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaakohan ne sit sinne varamorsianehdokkaita, jos kolme "parasta" ei pääse? Jos vaikka maajussille on kirjeen perusteella suosikki ja hän ei pääsisi Naantaliin? Mitäs sit?

Ja mulle sanottiin puhelimessa ett to-la olis Naantali mut onks se sittenkin to-su?

Mulle taas sanottiin, että ke-la. 🤔 tää menee kyllä mielenkiintoseksi... vitsi miten ihanan raivostuttavaa spekuloida täällä!! 😄

Vierailija
518/2225 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin pe-la, kaksi päivää siis..

Vierailija
519/2225 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas sanottiin, että ke-la. 🤔 tää menee kyllä mielenkiintoseksi... vitsi miten ihanan raivostuttavaa spekuloida täällä!! 😄

Puhutaanko nyt viikosta 20 vai 21? 🙄

Vierailija
520/2225 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tutulle sanottiin että Naantali on to-la 16.-18.5.