Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian 2019 -keskustelu

Vierailija
07.03.2019 |

Kommentit (2225)

Vierailija
461/2225 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ssfghjklö kirjoitti:

Ei mulle ole soitettu eikä laitettu mitään viestiä tuotannosta. Luulen, että Arttu ei sitten oo saanut tarpeeksi kirjeitä, joten tuotantoyhtiötä ei kiinnosta tietää, olisinko vapaana kuvauksiin kun kyseinen maajussi ei sitten ole paikalla 🤔😁 onnea muille - toivottavasti löydätte rakkauden. ❤️

Itse kyllä kirjotin Artulle ja soitettiin alle viikko kirjeen lähettämisestä. 😄 kertoivat aikataulut Naantalille jos on yksi valituista ja myös farmiviikkojen aikataulut ja muu tuotannon eteneminen. Tällä ja/tai ensi viikolla siis jakavat kirjeet perille!

Ois kiva jos itellekin olis ilmoitettu aikatauluista, tässä alkaa tulla kiire pyytää töistä vapaaksi jos se Naantali on joskus toukokuun puolessa välissä

Vierailija
462/2225 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ssfghjklö kirjoitti:

Ei mulle ole soitettu eikä laitettu mitään viestiä tuotannosta. Luulen, että Arttu ei sitten oo saanut tarpeeksi kirjeitä, joten tuotantoyhtiötä ei kiinnosta tietää, olisinko vapaana kuvauksiin kun kyseinen maajussi ei sitten ole paikalla 🤔😁 onnea muille - toivottavasti löydätte rakkauden. ❤️

Itse kyllä kirjotin Artulle ja soitettiin alle viikko kirjeen lähettämisestä. 😄 kertoivat aikataulut Naantalille jos on yksi valituista ja myös farmiviikkojen aikataulut ja muu tuotannon eteneminen. Tällä ja/tai ensi viikolla siis jakavat kirjeet perille!

Ehkä siinä vaiheessa oli kaikille vielä tullut tosi vähän kirjeitä kun sä kirjoitit eikä tuotannossa tiedetty, ketkä maajussit valitaan ohjelmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/2225 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että hämmentävää jos Anttikin lähtee Naantaliin. Olin melko varma, että kirjekuninkaita olisivat olleet Lauri, Arttu, Juho ja Patrick.

Vierailija
464/2225 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että valitseekohan tuotanto ennakolta, mitkä kirjeet maajussit lukevat siinä, kun Vappu ne kirjeet toimittavaa kuvaajien kuvatessa? Kun eihän maajussit ehdi siinä tilanteessa kaikkia kirjeitä lukea Vapun ja kuvaajien odotellessa. Joten onko tuotanto myös ennalta valinnut, kenelle maajussi voisi soittaa ensin siinä kun kuvaajat kuvaa? Koska ei kai maajussit voi itse kunnolla valintaa tehdä siinä tilanteessa, kun Vappu tuo kirjeet, kun eivät ole kaikkia kirjeitä lukeneet?

Vierailija
465/2225 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää, että hämmentävää jos Anttikin lähtee Naantaliin. Olin melko varma, että kirjekuninkaita olisivat olleet Lauri, Arttu, Juho ja Patrick.

Aih 😅 mä aattelin että Juho ja Lauri kirjekuninkaat ja kolmas ois varmaan Antti. Neljäntenä joko Johan tai Arttu, ehkä järkevämpi olis ottaa ohjelman kiinnostavuuden kannalta vähän eri ikäsempää porukkaa...

Vierailija
466/2225 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapun ig-story paljastaa, että tänään alkaa kirjeiden jakaminen!!! Jännää😃

Vierailija
467/2225 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siellä lukee? Jännää..

Vierailija
468/2225 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okeiii hän kertoi stoorissaan, että tänään alkaa Maajussille morsian -kuvaukset, ja hän on ensimmäisenä menossa paikkaan, johon navigaattori ei löydä. Olisko Laurille menossa siis? 🤗

Vierailija
469/2225 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, että valitseekohan tuotanto ennakolta, mitkä kirjeet maajussit lukevat siinä, kun Vappu ne kirjeet toimittavaa kuvaajien kuvatessa? Kun eihän maajussit ehdi siinä tilanteessa kaikkia kirjeitä lukea Vapun ja kuvaajien odotellessa. Joten onko tuotanto myös ennalta valinnut, kenelle maajussi voisi soittaa ensin siinä kun kuvaajat kuvaa? Koska ei kai maajussit voi itse kunnolla valintaa tehdä siinä tilanteessa, kun Vappu tuo kirjeet, kun eivät ole kaikkia kirjeitä lukeneet?

Veikkaisin samaa että on varmaan sovittu mitkä siinä avataan ja luetaan koska kun ne niitä video tervehdyksiäkin näyttää niin täytyyhän Vapun olla tietoinen että kyseinen henkilö on sellaisen lähettänyt että osaa kaivaa sen videon sieltä padiltä esiin

Vierailija
470/2225 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okeiii hän kertoi stoorissaan, että tänään alkaa Maajussille morsian -kuvaukset, ja hän on ensimmäisenä menossa paikkaan, johon navigaattori ei löydä. Olisko Laurille menossa siis? 🤗

Apua. Kohta vois puhelin soida, kun kirjoitin Laurille.

Vierailija
471/2225 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maajussit eivät saa soittaa tänävuonna kellekään, joutuvat tekemään valinnat kirjeiden ja mahdollisten kuvien ja videoiden avulla ainoastaan.

Vierailija
472/2225 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maajussit eivät saa soittaa tänävuonna kellekään, joutuvat tekemään valinnat kirjeiden ja mahdollisten kuvien ja videoiden avulla ainoastaan.

Kyllä mulle tuotannon nainen sanoi että maajussi soittaa, jos valinta on minuun osunut.

Vierailija
473/2225 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on aina menny niin, että soittavat kuvauksissa niiden maajussien yhdelle morsian ehdokkaalle joita ei ohjelmassa kesän aikana seurata. Ne on aina saaneet ne puhelimet millä ovat sitten vapaasti saaneet alkaa soitella kirjottaneille! Eli tänään voi jokatapauksessa puhelin soida 😱

Vierailija
474/2225 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on aina menny niin, että soittavat kuvauksissa niiden maajussien yhdelle morsian ehdokkaalle joita ei ohjelmassa kesän aikana seurata. Ne on aina saaneet ne puhelimet millä ovat sitten vapaasti saaneet alkaa soitella kirjottaneille! Eli tänään voi jokatapauksessa puhelin soida 😱

Niin muuten, viime kaudella Tuomo, Ilmari, AJ ja Mauno eivät kukaan soittaneet kelleen Vapun ollessa sielä vaan ne ketkä ei jatkanu kuvauksiin soittivat sen puhelun siinä

Vierailija
475/2225 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän sanoi autossa istuessa vaan, että navigaattori ei löydä sitä paikkaa, johon on menossa. Seuraavassa klipissä oli kampaajan laitettavana eli sinne se oli menossa

Vierailija
476/2225 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan päivää Vapulla kestää toimittaa kirjeet kun maajussit asuu niin ympäri Suomea... Soittaakohan tuotanto sitten uudelleen kaikille niille kirjeen kirjoittajille, jotka maajussit valitsevat mukaan Naantaliin? Ja kuinkahan monta päivää maajusseille annetaan aikaa lukea rauhassa kirjeet ennen valinnan tekemistä? Paljon kysymyksiä pyörii päässä 🙈

Vierailija
477/2225 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viime yönä unta, että yksi Naantaliin jatkava oli se naisjussi, en nyt saa päähäni nimeä. Olis kyllä mukavaa vaihtelua, että olisi taas nainen mukana kauden loppuun asti.

Vierailija
478/2225 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti samalla reissulla viedään kirjeet ainakin Juholle ja Johanille, luultavasti myös Antti ja Sari kuuluu samaan lenkkiin. Toinen nippu on Lauri ja Arttu, ehkä lisäksi Patrick ja Jouko.

Vierailija
479/2225 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän sanoi autossa istuessa vaan, että navigaattori ei löydä sitä paikkaa, johon on menossa. Seuraavassa klipissä oli kampaajan laitettavana eli sinne se oli menossa

Aaaa, tajusin väärin. 🤗 sillä oli miljoona stooria siellä Instagramissa ........ !

Vierailija
480/2225 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Vappu olla Patrickin luona, kun sanoi olevansa kartanossa.. Loogisinta olisi Raaseporista mennä seuraavaksi Turun seudulle, eli Laurin ja Artun luo.