Maajussille morsian 2019 -keskustelu
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussille-morsian-tulee-taas-tass…
Siinäpä maajussit! Onko tuttuja mukana?
Kommentit (2225)
Vierailija kirjoitti:
Keilleköhän Vappu on ehtinyt jakaa kirjeet?
Veikkaisin että ei vielä kelleen 🤔 hänen insta päivitysten perusteella mutta eihän sinne kaikkea tarvii laittakaan. Tänään ja eilen näköjään kuvattu juontoja sielä kartanossa.
Onkohan kirjeitä ylipäätään ees vielä alettu jakaa, kun Vapun instagramissa lähteny tänä iltana sieltä kartanosta ajaa kotiin takasin
Tuntuis kyllä hassulta lähteä ajamaan tuota matkaa kahta kertaa, kun siellä kartanon suunnalla on asuu useampi maajussi...
Olisivatko voineet viedä jo pohjoisemmassa asuvien kirjeet samalla reissulla kun kuvasivat kartanossa ja etelään vievät kirjeet myöhemmin?
13h työpäivä ilman kummempia taukoja ollut eli eiköhän siellä oo kirjeitäkin jaettu.
Oon jotenkin eläny siinä uskossa, että jo tällä viikolla jussit tekevät valintansa. Mutta ei taida olla niin, jos kirjeitäkään ei ole vielä heille toimitettu.. onko kellekään sanottu tarkkaa päivää, koska valinnat kuullaan?
Vierailija kirjoitti:
Oon jotenkin eläny siinä uskossa, että jo tällä viikolla jussit tekevät valintansa. Mutta ei taida olla niin, jos kirjeitäkään ei ole vielä heille toimitettu.. onko kellekään sanottu tarkkaa päivää, koska valinnat kuullaan?
No siis mulle sanottiin ett kuun vaihteessa voi odottaa puhelua.. Mut eihän se nyt voi pitää paikkaansa, jos nyt vasta jakavat kirjeitä. Jäis maajusseille vain muutama päivä aikaa lukea kirjeitä..
Vierailija kirjoitti:
On sanottu että kirjeet toimitetaan huhtikuun lopussa / kuun vaihteessa. Ja joku täällä sanoi tuotannon kertoneen että maajusseilla olisi sitten viikko aikaa lukea kirjeitä ja tehdä valinnat, jotka tuotanto sitten ilmoittaa valituille kirjeen kirjoittajille.
Eli huonolla tuurilla Naantalin valinnat ilmoitetaan vasta noin 8.4. jolloin itse kuvauksiin on enää viikko? Itse en kyllä viikon varotusajalla voi olla pois töistä, luulen että monella muulla sama tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Eli huonolla tuurilla Naantalin valinnat ilmoitetaan vasta noin 8.4. jolloin itse kuvauksiin on enää viikko? Itse en kyllä viikon varotusajalla voi olla pois töistä, luulen että monella muulla sama tilanne.
Tämä. Aivan liian tiukka aikataulu järjestää mitään vapaita/lapsille ja eläimille hoitajaa. Mut uskon siihen ett jos kirje kolahtaa, maajussi ottaa yhteyttä itse ennemmin tai myöhemmin.
Nyt meni spekuloinnit ihan sekaisin, kun ajattelin että Vappu jakaa tänään ahkerasti kirjeitä mutta näyttää olevan ig:n perusteella rennosti Helsingissä kasvohoidossa ja kahvilla 😃 Jatkavatkohan kirjereissuja viikonloppuna tai maanantaina, tuskin vappuaattona kuitenkaan...
Näin Johania tänään ja yritin udella, että joko on kirjeitä jaettu mut ei luonnollisesti saanut paljastaa mitään. :D Mutta vähän sellainen vaikutelma jäi, että ei ole vielä Vappu käynyt kylässä.
Hei muut stalkkerit 😏 maajussit o saanu kirjeet tällä viikolla. Eikä Vappu ole käynyt kenenkään heistä luona. Sielä kyseisellä kartanolla ei ole Vappu ollut yksin...
Ite olen yhden maajussin kanssa ollut jo yhteyksissä. 😊
Vierailija kirjoitti:
Hei muut stalkkerit 😏 maajussit o saanu kirjeet tällä viikolla. Eikä Vappu ole käynyt kenenkään heistä luona. Sielä kyseisellä kartanolla ei ole Vappu ollut yksin...
Että kaikkiko olis ollu kartanossa ja saanu kirjeet. Ajan puutteen vuoksiko muutettu formaatin toimintaa ettei enää viedä maajusseille kotiin
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä, kenelle kirjoitit? Jos olette yhteyksissä olleet, niin hän ei ilmeisesti päädy itse ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä, kenelle kirjoitit? Jos olette yhteyksissä olleet, niin hän ei ilmeisesti päädy itse ohjelmaan.
Sama kysymys heräsi heti minullakin, että pääsikö maajussisi ohjelmaan?
Eli varmaankin ma-ti ilmoitetaan Naantaliin valituille? Toivottavasti kaikille muillekin, en jaksaisi jännittää
Vierailija kirjoitti:
Eli varmaankin ma-ti ilmoitetaan Naantaliin valituille? Toivottavasti kaikille muillekin, en jaksaisi jännittää
Kirjeet on jaettu torstaina ja joku kertoi tuotannon sanoneen, että maajusseilla on viikko aikaa lukea kirjeet ja tehdä valinnat. Eli voisi ajatella että ensi viikon to-pe tuotanto soittaisi ohjelmaan pääsevien maajussien valituille ja ei-valituille kirjeen kirjoittajille.
Alkuviikosta voisi kyllä tulla tieto jo heille, jotka kirjoittivat ohjelmaan ei-pääseville maajusseille, koska sehän on tuotannolla jo tiedossa. Toki maajussit, jotka eivät ole päässeet ohjelmaan, ovat varmaan jo itse aloittaneet soittelun luettuaan kirjeet.
Vierailija kirjoitti:
Voi eii apua, ompa ihanaa! Alkaa pikkuhiljaa palaset loksahtelemaan tän jälkeen, ajattelinkin että mitä Vappu on tehnyt siellä kartanossa ”yksin” torstainakin 13h joten makes sense!
Muuta en utele, mutta oliko siis kyseessä joku maajussi jota ei ole valittu ohjelmaan? Soittivatko kameran käydessä vai sitten omalla ajallaan? 😊
Keilleköhän Vappu on ehtinyt jakaa kirjeet?