Maajussille morsian 2019 -keskustelu
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussille-morsian-tulee-taas-tass…
Siinäpä maajussit! Onko tuttuja mukana?
Kommentit (2225)
Onkohan nyt kaikkiin kirjoittaneisiin otettu yhteyttä? Jos kerta tällä viikolla jaetaan jo kirjeitä ja ilmeisesti kirjoittaneelta varmistetaan vielä suostumus siihen, että kirje tai kuva saattaa näkyä ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska jaksot muuten alkaa?
Eiks ne yleensä ole alkaneet loka-marraskuussa..
Syyskuun alussa alkoi viime vuonna
Muistaako kukaan sitä spostiosoitetta, josta pystyi kysymään lisätietoja kirjerekryn ollessa käynnissä? Mua on alkanut huolettaa, että rakas postimme on hukannut kirjeeni, kun tuotannosta ei ole kuulunut minkäänlaista yhteydenottoa vieläkään ja ilmeisesti kirjeiden vienti tapahtuu ihan näinä päivinä. Fremantlen sivuilla sähköpostiksi on ilmoitettu etunimi.sukunimi@jnejne, mutta kelle siellä sitten kannattaa laittaa Maajusseihin liittyvät mailit?
Voi että! Voisiko laittaa viestiä suoraan vastaavalle tuottajalle?
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan sitä spostiosoitetta, josta pystyi kysymään lisätietoja kirjerekryn ollessa käynnissä? Mua on alkanut huolettaa, että rakas postimme on hukannut kirjeeni, kun tuotannosta ei ole kuulunut minkäänlaista yhteydenottoa vieläkään ja ilmeisesti kirjeiden vienti tapahtuu ihan näinä päivinä. Fremantlen sivuilla sähköpostiksi on ilmoitettu etunimi.sukunimi@jnejne, mutta kelle siellä sitten kannattaa laittaa Maajusseihin liittyvät mailit?
Anni.rankka@fremantlemedia.com
Mut mä en ainakaan koskaan saanut tuosta osoitteesta vastausta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anni.rankka@fremantlemedia.com
Mut mä en ainakaan koskaan saanut tuosta osoitteesta vastausta..
Kyllä mä sain ainakin vastauksen tuosta osoitteesta.
Ok, kokeillaan tuota Annin osoitetta :) Kiitos teille avusta!
Itse laitoin sähköpostia tohon yllämainittuun osotteeseen ja sain heti seuraavana päivänä vastauksen! Myöskin tuotannosta soitettiin alle viikon sisällä kirjeen lähettämisestä. Voisko olla, että soittavat nuoremmille kirjottaneille ja niille, joiden kirjeistä ei käy välttämättä niin tuotannolle tärkeitä asioita? Itse kun oon reilu parikymppinen niin ymmärrän kyllä miksi halusivat soittaa ja kysyä ajatuksia julkisuudesta yms. 😊
Jännittää kyllä!! Luulis että osa tosiaan sais jo tällä viikolla kirjeet ja ensi viikolla loput ja sitten vapun jälkeen alkais kuulumaan.. kovasti oon Vappu Pimiän ig storyä siihen malliin kattellu että uskon että sieltäkin voi jonkin verran arvioida koska ollaan kirjeitä toimittamassa. :)
Vierailija kirjoitti:
Itse laitoin sähköpostia tohon yllämainittuun osotteeseen ja sain heti seuraavana päivänä vastauksen! Myöskin tuotannosta soitettiin alle viikon sisällä kirjeen lähettämisestä. Voisko olla, että soittavat nuoremmille kirjottaneille ja niille, joiden kirjeistä ei käy välttämättä niin tuotannolle tärkeitä asioita? Itse kun oon reilu parikymppinen niin ymmärrän kyllä miksi halusivat soittaa ja kysyä ajatuksia julkisuudesta yms. 😊
Jännittää kyllä!! Luulis että osa tosiaan sais jo tällä viikolla kirjeet ja ensi viikolla loput ja sitten vapun jälkeen alkais kuulumaan.. kovasti oon Vappu Pimiän ig storyä siihen malliin kattellu että uskon että sieltäkin voi jonkin verran arvioida koska ollaan kirjeitä toimittamassa. :)
Minä myös kovasti seurailen Vapun instaa että mahtaisiko hän kohta olla kirjeiden jako reissulla 😁
Ei mulle ole soitettu eikä laitettu mitään viestiä tuotannosta. Luulen, että Arttu ei sitten oo saanut tarpeeksi kirjeitä, joten tuotantoyhtiötä ei kiinnosta tietää, olisinko vapaana kuvauksiin kun kyseinen maajussi ei sitten ole paikalla 🤔😁 onnea muille - toivottavasti löydätte rakkauden. ❤️
Vierailija kirjoitti:
Mä oon jo lähes 40v ja silti mullekin soitettiin..
Joku vuosi oli Pimiän Facebookissa päivitys kun oli jonkun vasikoita katsomassa.. Ehkä tänäkin vuonna. Mulla ei oo instaa ym, joten tulkaa sit kertomaan jos sinne tulee jotain tietoa!
Ssfghjklö kirjoitti:
Ei mulle ole soitettu eikä laitettu mitään viestiä tuotannosta. Luulen, että Arttu ei sitten oo saanut tarpeeksi kirjeitä, joten tuotantoyhtiötä ei kiinnosta tietää, olisinko vapaana kuvauksiin kun kyseinen maajussi ei sitten ole paikalla 🤔😁 onnea muille - toivottavasti löydätte rakkauden. ❤️
Minulle tuli sähköpostia mutta ei kuitenkaan kerrottu mitään mahdollisesta Naantalin kuvaus reissun ajankohdasta joten saas nähdä pääseekö maajussi jolle kirjoitin jatkoon. Kuitenkin se lupa kysyttiin että kirje, kuvat ja videotervehdys saatetaan näyttää ohjelmassa.
Tästä voisi nyt päätellä, että niille, jotka kirjoitti maajussille, joka päätyy ohjelmaan, on soitettu ja kerrottu tarkemmin aikataulusta🤔
Jes, sain kutsun Naantaliin!!! :))) Ei jännitä yhtään, vaan tosi itsevarma olo. Watch out bi*ches! ;)
Vierailija kirjoitti:
Ssfghjklö kirjoitti:
Minulle tuli sähköpostia mutta ei kuitenkaan kerrottu mitään mahdollisesta Naantalin kuvaus reissun ajankohdasta joten saas nähdä pääseekö maajussi jolle kirjoitin jatkoon. Kuitenkin se lupa kysyttiin että kirje, kuvat ja videotervehdys saatetaan näyttää ohjelmassa.
Kenelle kirjoitit?
Vierailija kirjoitti:
Jes, sain kutsun Naantaliin!!! :))) Ei jännitä yhtään, vaan tosi itsevarma olo. Watch out bi*ches! ;)
Harmi vaan ett kirjeitä ei pääsiäisenä (eikä sitä ennen) ole viety ett tuskinpa kukaan on vielä saanut kutsua.. Mut hyvä yritys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ssfghjklö kirjoitti:
Kenelle kirjoitit?
Antille 🙂
Ssfghjklö kirjoitti:
Itse kyllä kirjotin Artulle ja soitettiin alle viikko kirjeen lähettämisestä. 😄 kertoivat aikataulut Naantalille jos on yksi valituista ja myös farmiviikkojen aikataulut ja muu tuotannon eteneminen. Tällä ja/tai ensi viikolla siis jakavat kirjeet perille!
Eiks ne yleensä ole alkaneet loka-marraskuussa..