NAPOSTELLA ja muita sanainhotuksia - keskusteluketju
Itse inhoan yli kaiken tuota napostella-sanaa. Reippaillaan sanojen kanssa ja kerätään tänne lisää näitä hirvityksiä.
Kommentit (198)
Tuntosarveilla. Ystäväni kuulemma aluksi tuntosarveilee sosiaalisissa tilanteissa.
Listan kärjessä minulla on ikiaikaiset inhokit paituli ja pussukka. Sitten kaikki psychobabble: voimaantua ja kipuilla. Vauvaforumilta bongattu suolukka. Jyväskylän murteen eput, toput jne. Linkki kun tarkoitetaan bussia (eli dösää). Tatta (ilmeisesti tatuointi).
Näitähän kyllä riittäisi, mutta lopetan nyt tähän.
Vierailija kirjoitti:
Mä nään aina punasta, kun mies sanoo tekevänsä voikkoleivän.
Yh. Meillä taas "leipäävoita". Yhteen. Lapselta kysyy, otatko puuroa vai leipäävoita. Argh.
Vierailija kirjoitti:
"Tissittely" imetyksestä.
Luin kerran tältä palstalta vauvasta käytetyn sanan "tissitakiainen". Siitä hirveämmäksi ei enää pääse.
Mussuttaa ja läträtä.
Kaikissa laihdutuskeskusteluissa aina epäterveellisiä ruokia mussutetaan. "Ei ihme, että on läski jos kaikki illat mussuttaa vaaleaa leipää."
Absolutistille alkoholin nauttiminen on aina "viinan kanssa läträystä".
Vierailija kirjoitti:
Listan kärjessä minulla on ikiaikaiset inhokit paituli ja pussukka. Sitten kaikki psychobabble: voimaantua ja kipuilla. Vauvaforumilta bongattu suolukka. Jyväskylän murteen eput, toput jne. Linkki kun tarkoitetaan bussia (eli dösää). Tatta (ilmeisesti tatuointi).
Näitähän kyllä riittäisi, mutta lopetan nyt tähän.
Apua, mikä tuo suolukka on??
Vierailija kirjoitti:
"Tissittely" imetyksestä.
Siis tämä! Ja itse inhoan jostain syystä kaikenlaisia ilmauksia jotka sisältää sanan "tissi", esim. syödä tissiä. Voisko nyt vain puhua imetyksestä?
Vierailija kirjoitti:
Pippelieläin. Hyi olkoon.
Onko tuollainen sana oikeasti olemassa? Mitä se tarkoittaa?
Taapero on kuvottava sana. Ei ole mitään itse taaperoita vastaan, mutta tuo sana on oikeasti hirveä.
Vierailija kirjoitti:
"Reenaaminen." Rennosti vaan reenataan! Jotkut jopa "ressaavat", ihan rennosti, vaikka on kauhea "ressi".
Reenissä retsit repes, ressiin hain rismasta raittia.
Joo, ihan hirveitä sanoja. Suurin osa taatusti kotoisin jostain erittäin kaukana kehäkolmoselta. Oksettavaa. En pystyisi seurustelemaan päivääkään miehen kanssa, jonka sanavarastoon kuuluisi noita hirvityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitähän kyllä riittäisi, mutta lopetan nyt tähän.Apua, mikä tuo suolukka on??
Ilmeisesti esim. kahvipöydän suolainen tarjottava.
Pieruverkkarit.