NAPOSTELLA ja muita sanainhotuksia - keskusteluketju
Itse inhoan yli kaiken tuota napostella-sanaa. Reippaillaan sanojen kanssa ja kerätään tänne lisää näitä hirvityksiä.
Kommentit (198)
Keissi ja tatsi.
"Selkeä" kun tarkoitetaan selvää.
-meidän neiti tai neiti (pienestä tytöstä)
-vuosikas
-päikky
-raskautua
tässä vain muutama......huoh.
Käristyskupoli
Vege
Nyhtis
Valkoinen kurittaja
Penis
Masuasukki
Buutata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Listan kärjessä minulla on ikiaikaiset inhokit paituli ja pussukka. Sitten kaikki psychobabble: voimaantua ja kipuilla. Vauvaforumilta bongattu suolukka. Jyväskylän murteen eput, toput jne. Linkki kun tarkoitetaan bussia (eli dösää). Tatta (ilmeisesti tatuointi).
Näitähän kyllä riittäisi, mutta lopetan nyt tähän.Millä nimellä kutsut paitulia, jos et halua käyttää sanaa paituli? Jos puhuu lyhyestä yöpaidasta, siinä on se huono puoli että jää epäselväksi minkä tyyppisestä lyhyestä yöpaidasta on kyse. Niitähän on muitakin kuin vain paitulit.
Paituli = erotiikantappajayöasu
Pleittaus. En voinut katsoa Suomen Master Chefiä kun koko ajan piti pleitata. 🤢
Lehdistä poimittua: jyrähtää, hyytävä, koskettava. Tai jäätävä kuitti! Sanoissa ei niinkään vikaa, mutta liikaa käytettynä tai jotenkin väärässä yhteydessä käytettynä häiritsee.
Löhötä- tulee mieleen ylipainoinen flegmaattinen plösö makoilemassa epäsiistissä asunnossa pesemättömänä ja haisevana!
Vierailija kirjoitti:
On kyllä kamala.
Muita: voimaantua, paituli, tiheän imun kausi, "lapsen ehdoilla blääblää", ruuhkavuodet, mami, isimies, broisku, hima, päikkärit, käpertyä viltin alle, teekupponen,.....
Ei hitto kirjotonks mä tän :,D
Muita mitä tuli mieleen niin päikkärit, päikky, muikkari.
Näpäyttää ja sivaltaa.
Mitä muuten tarkoittaa pleittaus? Ihan uus sana mulle.
Päkistää. (Tehdä jotain lujasti.)
Liikenneraivo, laturaivo ja mitä näitä raivoja nyt onkaan.
-äitikkä (vaimosta,ex käytti aina)
-isännys,meijän mies,isäntä (aviomiehestä,en käyttänyt koskaan)
Vierailija kirjoitti:
Liikenneraivo, laturaivo ja mitä näitä raivoja nyt onkaan.
Someraivo pahin. Se aina "repeää".
En kestä sanaa herkutella. Ylipäänsä ruokaan ja syömiseen liittyvät sanat ovat usein ällöttäviä: maistella, makustella, murea, rapea, maukas. Ja rakastan ruokaa, mutta ihan vain syön sitä, en herkuttele enkä makustele.
Millä nimellä kutsut paitulia, jos et halua käyttää sanaa paituli? Jos puhuu lyhyestä yöpaidasta, siinä on se huono puoli että jää epäselväksi minkä tyyppisestä lyhyestä yöpaidasta on kyse. Niitähän on muitakin kuin vain paitulit.