NAPOSTELLA ja muita sanainhotuksia - keskusteluketju
Itse inhoan yli kaiken tuota napostella-sanaa. Reippaillaan sanojen kanssa ja kerätään tänne lisää näitä hirvityksiä.
Kommentit (198)
Vierailija kirjoitti:
Täällä on jo paljon sanoja, joita inhoan. Kiitos näistä!
Omaan korvaan nami on kamala sana aikuisen ihmisen suusta kuultuna. Alle 5-vuotias voi laittaa suuhunsa namia, mutta aikuiset ihmiset syövät karkkia.
Sama kun aikuinen sanoo että sillä on massu pipi tai on menossa hampulääkärille. Antaa sellaisen kuvan että on jotenkin vajaa.
Sormiruoka. "Meillä on opeteltu jo vähän sormiruokailemaan" Voi kiesus
Sipaisu margariinia leivälle. Miksi sitä ei voi levittää kunnolla vaan tyhmästi sipaistaan niin että puolet ällöstä margariinista menee leivän yli ja puoli leipää on ilman levitettä?
Vierailija kirjoitti:
Sormiruoka. "Meillä on opeteltu jo vähän sormiruokailemaan" Voi kiesus
Täällä on niin paljon, minun inhokkisanoja, etten olis uskonutkaan. Olen luullut, että olen ainoa, kuka näkee punaista melkein, kun popsitaan pillereitä ja napostellaan herkkuja. Mutta tämä sormiruoka. Tuo inhottavan mielikuvan, että lapsen sormet on poikki ja niitä imeskelee sitten sormentyngillään.
Vierailija kirjoitti:
Rapsakka.
Rapsakka ja raikas voileipä.
Vierailija kirjoitti:
Liikenneraivo, laturaivo ja mitä näitä raivoja nyt onkaan.
Someraivo. Asiasta repesi someraivo.
Brunssi. Tosi näppärästi yhdistetty englannin breakfast ja lunch, lopputuloksena aivan kamala BRUNCH/"BRUNSSI" 😣
Tätä sitten kaikki blogimuijat ja muut trenditietoiset viljelevät jatkuvasti puheessaan ja päivityksissään... Yäk.
Juurikin niin.
Semi- jotain.
Ruoditaan jotain asiaa.
Jäätävä.
Palaveri.
Emätin.
Sielunsisko. Kuka käyttää noin naurettavia sanoja ystävistään? Aina kun kuulen, niin pyöriteltävä silmiä. Englanniksi yhtä paha, soul sister.
Makustella ja mannuja....ja näistä tuplaärsytys, kun äitini käyttää niitä yhdessä. "Täällä makustellaan mannuja". Oksennan seinään :.)
Ajattelin ensin ettei minulla ole sanoja joita inhoan, mutta onhan niitä: muikkeli, paskarrella, mässy, mättö, sidukka, omnomnomnom, broitsku.
Vierailija kirjoitti:
Makustella ja mannuja....ja näistä tuplaärsytys, kun äitini käyttää niitä yhdessä. "Täällä makustellaan mannuja". Oksennan seinään :.)
Eli tehdään mitä? Mannuja on aivan outo sana.
Vääntää siinä merkityksessä, että tehdään ruokaa. Väänsinpä sitten sitten makaronilaatikkoa.
Arjen pyörittäminen.
No?