Annamaria, huippumalli
Tyypillinen anorektikko. Muistuttaa vartaloltaan ja ajatuksiltaan siskoani. Sai kohtauksen, kun mainitsin kymmenen lisäkilon tekevän hyvää.
Nyt on 47kg / 173cm.
Pelkään, ettei parane, kun ei myönnä olevansa kipeä.
Kommentit (12)
Oli järkyttävän näköinen. Miten siskosi voi?
joo, ihan selkee tapaus, naamakin turvoksissa
onneks tiputettiin...
Tiukka ruokavalio, liikkuu paljon, laskee kalorit. Siivotessa pitää painoliiviä, jotta energiaa kuluisi enemmän. On ollut aina perfektionisti, mutta nyt viime vuodet on alkanut rankaista itseään kieltämällä ruuat.
Onneton ihminen on, pelkkä kuori. Ei kuitenkaan myönnä olevansa hoidon tarpeessa.
ap
Silmät ulkonevat, luut tursuavat kehosta ulos. Jouti todellakin pois, psyykkisesti sairas.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 21:02"]
joo, ihan selkee tapaus, naamakin turvoksissa
onneks tiputettiin...
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 21:04"]
Tiukka ruokavalio, liikkuu paljon, laskee kalorit. Siivotessa pitää painoliiviä, jotta energiaa kuluisi enemmän. On ollut aina perfektionisti, mutta nyt viime vuodet on alkanut rankaista itseään kieltämällä ruuat.
Onneton ihminen on, pelkkä kuori. Ei kuitenkaan myönnä olevansa hoidon tarpeessa.
Voi, olen pahoillani puolestasi. Tuollaista ihmistä on varmasti vaikea auttaa. T.3
Ei varmasti tule autetuksi niin kauan kuin kieltää tilansa.
Ja se yllättynyt ilme kun häntä sanottiin laihaakin laihemmaksi. Ei selvästi näe itseään realistisesti. Pitkä tyttö ja sanojensa mukaan n. 50-kiloinen.
Oliko tää siis amerikkalainen huippis?
Joo pahaa teki ihan katsoa sitä tyyppiä kun poseerasi kun on niin laiha... Ja vielä pahempaa teki kun hän totesi tuomareille jotka kommentoivat laihuudesta vain nenäkkääseen sävyyn "se on teidän mielipiteenne, minä itse näen eri tavalla". Niin, niinhän ne anorektikot näkee :(
Joo ja amerikkalainen huippis on. Kyseinen kilpailija pudotettiin tänään kisasta, koska Tyran sanojen mukaan olisi huono esikuva nuorille tytöille laihuuden takia.
Surullista =(