Lue keskustelun säännöt.
Kun täytät 50 v- alkaa paikat krempata
15.02.2013 |
En olis ikinä uskonut etten kohta jaksa kävellä rappusia ylös- tein lapset 40 vuotiaana- olisin varmaa eri kunnossa, jos olisin sinkku
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lenkille ja salille vaan, niin kohta olo kuin 2 kymppisellä !!!