Oletteko muuten nähnyt elokuvan Civil War?
Hyvin shokeeraava. En tiedä mistä tuli mieleen, ja mikä on mahtanut alkuperäisiä tekijöitä innoittaa. Varmaan vaan vilkas mielikuvitus.
Kommentit (27)
En ole mutta mielessä on käynyt. Mistä sen näkee?
Joo. Ihmettelin miten jäi niin vähälle mediahuomiolle. Too close to home on nyt jo at home.
En ole nähnyt. En ehtinyt näkemään kun pyöri leffateatterissa. Ja se sitten jäi.
Näin leffateatterissa, oli hurja näky kun olen joskus washingtonissa ollut jonkin aikaa, nyt kovin tutun näköisissä maisemissa liikuttiin. Filmi loppui ehkä vähän ennakoidulla tavalla. Toivottavasti se on katsottu myös valkoisessa talossa.
Tylsä oli eikä jäänyt mitään mieleen.
haluaisin katsoa,jenkkitubettajat tykänny.
Nuo Marvelit on niin sekavaa toimintasotkua. Ehkä vähän nuoremmalle teiniporukalle suunnattu.
Vierailija kirjoitti:
Nuo Marvelit on niin sekavaa toimintasotkua. Ehkä vähän nuoremmalle teiniporukalle suunnattu.
:D
Leave The World Behind on myös yksi saman genren elokuva vuodelta 2023, näyttelijöinä mm. Julia Roberts ja Ethan Hawke.
Vierailija kirjoitti:
Winslett on kyllä huippunäyttelijä, ja myös kivan näköinen, oli nuorena ja on nyt.
Joo oli tuossa elokuvassa Kirsten Dunst se pääroolin vetäjä.
Olen nähnyt ja minusta se oli huono. Sekava ja pintapuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Ihmettelin miten jäi niin vähälle mediahuomiolle. Too close to home on nyt jo at home.
Aika paska leffa se varmaan syy
Katoin mä sen, mutta ei se nyt niin suuria värinöitä aiheuttanut. Olihan se kaikkinensa ihan hyvin tehty. Erilaisesta vinkkelistä, ettei mitään älytöntä mässäilymäiskintää.
Ärsyttää tuo toimittajien "puolueellisuus", me vaan dokumentoidaan kaikkea. Hyvä asia, mutta silti sen taakse piiloutuminen ärsyttää.
Ja kuitenkin odotin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yhden päähenkilön kuolema herättää ainoastaan reaktion "ai toi kuoli nyt", niin se kertoo jo kaiken oleellisen.
Vierailija kirjoitti:
Katoin mä sen, mutta ei se nyt niin suuria värinöitä aiheuttanut. Olihan se kaikkinensa ihan hyvin tehty. Erilaisesta vinkkelistä, ettei mitään älytöntä mässäilymäiskintää.
Ärsyttää tuo toimittajien "puolueellisuus", me vaan dokumentoidaan kaikkea. Hyvä asia, mutta silti sen taakse piiloutuminen ärsyttää.
Ja kuitenkin odotin enemmän.
Puolueettomuus?
Oli ihan hyvä. Loppu oli tökerö. Hienoa lopun ajan kuvaa Usasta. Dystooppista.
Ei tehnyt vaikutusta minuun, vaikka teema toki oli mielenkiintoinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tehnyt vaikutusta minuun, vaikka teema toki oli mielenkiintoinen.
Tosiaan liikaa hehkutettu. Keskinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yhden päähenkilön kuolema herättää ainoastaan reaktion "ai toi kuoli nyt", niin se kertoo jo kaiken oleellisen.
Kaikki oleellinen Louhimiehen Tuntemattomasta.
Winslett on kyllä huippunäyttelijä, ja myös kivan näköinen, oli nuorena ja on nyt.