Lapsivapaa etelänmatkalento- uskomatonta, mitä puppua
Kommentit (20)
Juu tv:ssä on pyörinyt joulun jälkeen ja edelleen mainos "Aikuisten Etelän lomasta"---tästä on kysymys---t. ap
Ei, vaan suomi paskojen vanhempien maa nro 1 !
on se kumma, ettei niitä kersoja voi kasvattaa niin, että istuisivat hiljaa. älkää opettako niitä puhumaan pliis, teette kaikille palveluksen.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 11:01"]
Juu tv:ssä on pyörinyt joulun jälkeen ja edelleen mainos "Aikuisten Etelän lomasta"---tästä on kysymys---t. ap
[/quote]
taidat ap itse olla niitä aikuisia, jotka eivät osaa olla hiljaa. sinun laisesikin pitäisi jättää noilta lennoilta pois ja evätä pääsynne aikuisten hotelleihin.
miksi niillä, joilla ei (vielä) ole lapsia, pitäisi kärsiä koko kalliin lomansa ajan siitä, että niitä kersoja ei osata kasvattaa?!
[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 11:01"]
[/quote]
Juu, lapsivapaita hotelleja ollu tjo jonkin aikaa mutta järjestääkö joku matkatoimisto myös siis lapsivapaita lentoja? Mainoksella tarkoittanet Finnmatkojen mainosta?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 10:44"]
Suomi- lapsivihaajien maa nro 1
[/quote]
puppua tai ei, niin jos sillä on kysyntää, niin millä tavalla sinulta pois?
Minun ilmaa saastuttaa ja ilmastonmuutosta aiheuttaa yhtä paljon kersavapaa ja kersalento. ei ole minulta pois millän tapaa jos matkatoimistot tällaisia järjestävät jos kysyntää on.
Itseäni ei vauvan itku häirtise jos korvia särkee, sille ei mahda mitään, sen sijaan häiritsee suunnattomasti jos ihmisillä ei ole käytöstapoja.
eihän lapsia kasvateta enää kuten joskus, näkyä sai mutta ei kuulua mitään. ja jos joku huomautti metelsitä, oltiin kerrasta hiljaa ja uskottiin.
kun kersat mölyävät roiskivat ja riehuvat ja kiljuvat, niin miellyttvävämpi loma on hiljaisuus. Nykyään on paljon liikennettä, vaativat työt, opiskelut, pätkätyöllisyys stressaa, kilpailu.
Siihen vastapainoksi asutaan kasvukeskuksissa, joissa asuminen on stressaavaa. omassa lapsuudessa asutitin vielä pikkupaikkakunilla, joissa oli luontoa ja hiljaisuutta.
Lomalta haetaan rauhaa. Rauha ei ole sitä että vieraat kakarat säätävät vieressä.
Miksi sinua vaivaa tällaiset lennot? etkö koe tarvetta? Jokaiselle omat lapset ovat kiva asia, mutta et sinäkään varmaan vieraiden kakaroiden metelistä nauti?vai nautitko?
MInua on aniharvoin missään häirinnyt riehuvat ja huutavat pikkulapset. OIkeastaan ei koskaan missään julkisessa paikassa.
Sen sijaan useasti on häirinnyt kännäävät aikuiset, kovaääniset, röyhkeät, tärkeilevät aikuiset. Melkein jokaisessa bussissa, lentokoneessa tai junassa olen törmännyt tärkeilevään aikuiseen, jonka on tiedotettava milloin mistäkin asiasta kovalla ja tyytymättömällä äänellä. Lomalla sätitään oppaat, bussikuskit ja kanssamatkustajat.
Lapsien metelistä tajuan, että ovat vielä keskenkasvuisia ja tarvitsevat opastusta. Aikuisten moukkamaisuuteen ei ole mitään täsmälääkettä. Usein nämä suurimmat moukat ovat niitä samoja, jotka onneksi valitsevat ne lapsivapaat lennot. :)
Minusta hienoa tälläiset matkat! Kaikki lapsivihaajat samaan koneeseen ja hotelliin, mikä sen parempi! Voivat kännipäissään sitten oikein porukalla haukkua lapset ja lapsiperheet ja jaksavat sitten paremmin taas arkea mihin kuuluu kaiken ikäisiä ihmisiä. Ja olen siis tosissani.
Itse matkustan lentäen 2-3 kertaa vuodessa ja joka lennolla on ollut lapsia. Usein kuuluu itkuakin mutta KOSKAAN en ole törmännyt niihin paljon puhuttuihin huonosti kasvatettuihin lapsiin, jotka häiriköivät koneessa.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 11:26"]
MInua on aniharvoin missään häirinnyt riehuvat ja huutavat pikkulapset. OIkeastaan ei koskaan missään julkisessa paikassa.
[/quote]
Ole onnellinen. Minua nuo häiritsevät harva se päivä marketeissa.
Minusta hienoa tälläiset matkat! Kaikki lapsivihaajat samaan koneeseen ja hotelliin, mikä sen parempi! Voivat kännipäissään sitten oikein porukalla haukkua lapset ja lapsiperheet
[/quote]
Omituista. Kun kerrankin pääsee pois, niin vielä pitäisi noita riiviöitä muistella?!? Itse unohdan nuo ja nautin lomasta keskittyen ihan muihin asioihin.
Miten se on tosiaan keltään pois, jos on tällaisiakin vaihtoehtoja tarjolla?
Vai onko se vain niin, että kaikkien pitääkin "kärsiä" niiden ap:n ja kaltaistensa lasten huudoista ja mekkaloinnista, jos sankarivanhemmatkin sitä joutuvat kuuntelemaan. Ja niin, ainoa vaihtoehtohan onkin sitten ördaavien aikuisten metelöinti ja sekoilu näillä lapsettomilla matkoilla...
Lomalennoilla noita kiukuttelevia ja potkivia lapsia on näkynyt sen yhden tai kahden verran liikaa. Ja ne itkut. Ehdottomasti maksan ilman lapsia matkustaessa lapsettomasta hotellista ja lentokin olisi bonusta. Viimeisellä etelänmatkalla oli arviolta nuoria ala-asteikäisiä, jotka riehuivat, eivätkä vanhemmat komentaneet. Mieheni mulkaisi pahasti ja tokenivat onneksi siitä. Muuten olisi tullut jo sanallista palautetta. Yhtä lailla känniääliöt ovat ärsyttäviä, mutta mielummin ne kuin kiljuvat lapsiperheet.
Minusta hienoa tälläiset matkat! Kaikki lapsivihaajat samaan koneeseen ja hotelliin, mikä sen parempi! Voivat kännipäissään sitten oikein porukalla haukkua lapset ja lapsiperheet ja jaksavat sitten paremmin taas arkea mihin kuuluu kaiken ikäisiä ihmisiä. Ja olen siis tosissani.
Itse matkustan lentäen 2-3 kertaa vuodessa ja joka lennolla on ollut lapsia. Usein kuuluu itkuakin mutta KOSKAAN en ole törmännyt niihin paljon puhuttuihin huonosti kasvatettuihin lapsiin, jotka häiriköivät koneessa.
[/quote]
oikeinko tosissasi väität että lapsiryhmä on nykyään mahdollinen niin että on hiljaista?
Tai että aikuisryhmä on automaattisesti täynnä känniläisiä? Aivan normaaleita aikuisia ihmisiä, jotka haluavat matkustaa ilman lapsiperheiden häiriköintiä. Mikä siinä niin ihmeellistä on? Palvelunsa kullekin ryhmälle. Toinen kone täyteen lapsellisia ja toinen niitä aikuisia, jotka haluavat olla ilman noita häiriöitä. Sama jako hotelleissa. Ei kersoja uima-altaalla kiljumassa.
Aika aikaa kutakin, kun on lasten parissa töissä ja niin ihania kuin ovatkin, niin lomani haluan viettää ilman sitä jatkuvaa meteliä, mitä kersoista lähtee. Mikä tietysti vanhemmista on aivan fantastisen ihanaa. Omassa hotellissaan.
Sen sijaan useasti on häirinnyt kännäävät aikuiset, kovaääniset, röyhkeät, tärkeilevät aikuiset. Melkein jokaisessa bussissa, lentokoneessa tai junassa olen törmännyt tärkeilevään aikuiseen, jonka on tiedotettava milloin mistäkin asiasta kovalla ja tyytymättömällä äänellä. Lomalla sätitään oppaat, bussikuskit ja kanssamatkustajat.
Lapsien metelistä tajuan, että ovat vielä keskenkasvuisia ja tarvitsevat opastusta. Aikuisten moukkamaisuuteen ei ole mitään täsmälääkettä. Usein nämä suurimmat moukat ovat niitä samoja, jotka onneksi valitsevat ne lapsivapaat lennot. :)
[/quote]
Ja näiden keskenkasvuisten muksujen pitäisi saada sitä opastusta, aivan, juurikin niiltä röyhkeiltä ja tärkeileviltä aikuisilta (lue vanhemmiltaan). Mutta ei, ei kiinnosta kasvattaa!
Ainiin muuten, suuri osa näistä lapsettomien hotellien asiakkaistakin on, AIVAN, perheellisiä! Mutta ilman lapsia matkassa.
Ottamatta kantaa siihen, häiritsevätkö lapset lennoilla vai eivät, mietin, että eikö toi nyt ole hieman (ikä)syrjivää markkinointia? Jos mainostettaisiin "mummovapaita" lentoja, jonne ei ole asiaa yli 55-vuotiailla, niin nousisi kauhea haloo.
Tiedän kyllä, ettei lapsilla (edes aikuisen seurassa) asiaa anniskeluravintoloihin tietyn ajankohdan jälkeen, mutta se on lainsäädäntöön liittyvä juttu.
Jos esim. lomakohteeseen olisi tarjolla 2 lentoa, toinen tavallinen ja toinen "lapsivapaa" ja siellä lapsivapaalla olisi paikkoja mutta toisella enää ei, mutta paikkoja ei myytäisi vaikkapa perheelle, jossa 2 aikuista ja 12-vuotias lapsi.
Mitenkähän käytännössä toteuttavat nuo lapsivapaat hotellit? Harvoinhan yhdellä matkatoimistolla on koko hotelli buukattuna ja aina täyteen varattuna. Jos joku lapsiperhe, ei välttämättä edes suomalainen, varaakin sieltä huoneen suoraan hotellin kautta ja sitten Peterin ja Birgitan parisuhdeloma meneekin ihan pieleen kun joku kakara pulikoi uimarenkaan kanssa altaassa.
No kyllä ne hotellit on ihan oikeasti lapsivapaita! Se on sen hotellin oma valinta, eivätkä todella ota yhtään lapsiperhettä asumaan, vaikka kuinka ruikuttaisivat tiskillä.
Mikä matkatoimisto järjestää ja mihin lentoja? aivan loistavaa, jos tällaisia tulee!